![]() |
Voel je niet speciaal
Te veel verhalen hier gaan over allerdaagse dingen die bijna de hele wereld wel eens mee maakt en alsnog gaan jullie er allemaal mystieke dingen achter zoeken.
DROP IT 99% van dit forum is doodnormaal en verschilt wel wat van erlkaar, natuurlijk hebben sommige hier en daar wat probleemjes enzo maar voor de rest allemaal zoals de rest. |
precies:D
|
uh oh post die ander veel??
ik heb eerst eens gekeken hoe vaak die aner postte, en dat was in juli voor het laatst en meestal maar 1 keer in de zoveel maanden... |
Maarjah dan krijg je natuurlijk de discussie, van wat paranormaal is en of dat uberhaupt wel bestaat.
Ik zou niet kunnen vertellen wat wel normaal is en wat paranormaal is. Maar ik ben het met je eens, als iemand zijn horloge kwijt is dan komt het meteen door geesten. Beetje overdreven en onserieus allemaal. |
Elke dag gaat mijn wekker PRECIES om 9 uur.... ik denk dat het door geesten komt. Ook heb ik 's morgens honger, ben ik nu bezeten, of is ons huis op een kerkhof gebouwd? HELP! :D
|
ja en??? heb je daar problemen mee ofzo??? het boeit toch maar weinig???
je hebt overigens wel gelijk hoor :) maar ja... soms wel grappig om te lezen... en als die mensen graag willen geloven dat ze speciaal zijn is dat toch mooi... zouden meer mensen moeten doen zou iedereen wat tevredener met zichzelf zijn... nou ja goed... toch denk ik dat er vooral dingen hier worden verteld die mensen niet goed kunnen verklaren... nou ja... kan je je fantasie gebruiken toch ;) |
Citaat:
|
Ik wordt iedere keer vlak vóór de wekker gaat wakker. Ben ik nu paranormaal begaaft? (of is het gewoon m'n biologische klok :P)
Als ik gebeld wordt tussen 12 en 1 dan weet ik altijd wie het is! Ben ik nu helderziend? (of belt die ene persoon me altijd tussen 12 en 1? :P) Als ik een tijdje in een kaarsvlam heb gekeken en ik kijk naar de muur dan zie ik een bolvormige geestverschijning! Heb ik een zesde zintuig? (Of blijft het beeld van de vlam nog even op m'n netvlies zitten? :P) Een vriend van een kennis van m'n broer zegt dat ie met z'n beschermengel een koppie thee gedronken heeft. Dus ze bestaan echt!!! enz... enz... enz... |
:rolleyes: *zucht* zulke reacties waren te verwachten. maar wat boeit het daar is dit forum toch voor, waar moet je het hier anders over hebben, oke dr zijn wel dingen die echt overdreven zijn, maar goed :confused:
|
mystiek? nee, niet bepaald..
nuttig? al helemaal niet.. dit sort dingen veroorzaken alleenmaar irritaties. Ik heb het al zo vaak gezegd, heb respect voor elkaar en voor elkaars mening, dan hebben we dit soort topics dus niet nodig!!! |
Citaat:
dit is btw wel een hele koele quote :p maar waarom mag je je nou perse geen special snowflake noemen? we zijn geen lid van fight club, dus die vrijheid hebben we. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |