![]() |
Seven Years In Tibet
het blijft een topfilm, nietwaar? (gisteren op nl1)
|
Zekers zekers zekers....
|
is zeker een goeie film!! (y)
|
En wat is er zo goed aan?
(Afgezien dat Pitt er in speelt; ok; niet zulke domme antwoorden geven aub. :p ) |
viel tegen. Is niet zo'n goeie fiml/
|
Citaat:
|
ik heb hem een hele tijd terug gezien.. k weet niet eens meer waar hij over gaat :\
mijn broer zou uhm opnemen.. maar "vergeten" :mad: |
Ik heb hem een tijd gelden op video gekocht voor 5 euro maar heb hem nog niet gekeken, maar ik zag gisteren een stukje en het zag er langdradig uit...
|
Inderdaad goede film. Vooral de manier waarop Tibet en hun geloof worden uitgebeeld. Trouwens verboden in China, deze film. Maarja, welke westerse film niet?
|
Citaat:
wat de film betreft, ik vind het wel een goeie film, niet geweldig, maar wel leuk om te kijken... vind het een mooi verhaal... wist overigens niet eens dat ie op tv was :S |
Pitt is net een skater in de middeleeuwen daar, alleen dan minder extreem. Vinnem dr echt niet in passen.
In de middeleeuwen had je alleen nog maar stepjes en snowboards, geen skates en skateboards... Net gelezen in de nieuwste Asterix en Obelix. |
Mooie film! Ik heb hem ook gisteren gekeken. :) (y)
Ik vond alleen dat Engels met het Duitse accent van Pitt minder geslaagd, en van het einde van de film was ik ook niet helemaal kapot. Maar voor de rest vond ik het fijne film, een beetje traag misschien, maar wel fijn. :) Ripper |
Is zeker mooie film, kheb em toendertijd ook in de bioscoop gezien, toen was ie mooier, maar nu vond ik em nog steeds mooi. Brad Pitt is ook zeer knap :D
|
Vakkundig gemaakt, maar niet echt geweldig ofzo.
En laten ze die nep-accenten schrappen, en dan of Duits, of gewoon Engels met een Amerikaans accent praten. Dit klinkt gewoon niet. |
ik vond ut wel un mooie film, nie echt bijzonder ofzo, maar wel mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |