![]() |
Carnavalsmuziek..
Dit is meer een topic voor mensen onder de rivieren (iig, de mensen die aan carnaval doen).
Ik weet nl toch al dat de overige NLers carnaval stom vinden.. Maar wat vinden we van carnavalsmuziek? Om eerlijk te zijn, ik heb er een tyfushekel aan, ben ik de enigste? |
nee
|
Citaat:
Ik heb er ook een grafhekel aan. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het leuk vinden, zeker in de periode rond carnaval. Maar voor mij is t egt kutmuziek :) Te blij, te dom, te "lang leve het bier".... |
Citaat:
Maar er zijn ook kroegen waar ze geen varnavals muziek draaien met carnaval :). |
ik kan het alleen aanhoren met carnaval, dan hoort het er wel bij vind ik, maar verder vind ik t dus echt Bagger
|
alleen met carnaval hoort het erbij
|
Citaat:
|
nee, zelfs met carnaval krijg ik er de schijt van.. nogal logisch aangezien ik in maastricht woon :D
dus moet ik er zelf maar wat aan doen, mp3 cdtje grindcore, cdtje hardcore, cdtje tekno.. :D |
ik HAAT carnavals-muziek.. carnaval is gezellig, maar de muziek is echt kut..
|
gelukkig woon ik in de randstad :)
|
Iedereen vind carnavalsmuziek klote, maar er zijn gelukkig nog mensen die snappen hoe het moet. Je moet om 12:00u je eerste pilsje opentrekken, dan ben je tegen de tijd dat de carnavalsmuziek begint (14:00u) aangeschoten en dan is het echt wel te doen hoor.
Carnaval vier je nu net niet voor de muziek. |
carnaval is kut.
|
Citaat:
ik haat carnaval høken... das pas cultuur :p |
Citaat:
ik vind carnaval geweldig! |
Citaat:
Citaat:
Onderbouwend hoor! (;)) |
:d
|
Ik ga er van uit dat Jnieuwelaar dat met een rede deed..
|
Citaat:
Ik heb er persoonlijk een hekel aan om me te begeven in een ruimte vol lamzatte personen( en daar gaat carnaval oa. om)...ik heb een hekel aan de muziek...ik heb een hekel aan die drukte... ik vind carnaval gewoon niet leuk |
ja alle redenen die jij noemt vind ik dan weer wel cool. Weet je hoe gaaf ik het vind om iemand enorm zat over zijn eigen kleren heen te zien kotsen.
:kinky: |
en als ie over jouw heen kotst? ;)
|
dan is ie stout en mag ie mijn shirt mee naar huis nemen om te wassen. Sta ik daar in mijn blote bast.
|
super! :D
|
carnavalsmuziek is het best wat er is
|
tja carnavalsmuziek.... Wat kan je eraan doen? Vragen of ze metal opzetten?.......
|
jostibandmuziek spreekt me nog meer aan.
Nar bierstinkende 50+'ers en nog debiele kleding dan de meeste normaal al aan trekken, nuff said dacht ik |
Citaat:
|
het typwerk is niet echt geweldig, maar het is vroeg
|
Ik heb sowieso best wel een hekel aan carnaval, maar allé, iedereen doet het en zo dus.....
Maar carnavalsmuziek is echt erg. Het gaat nergens over, het zijn verschrikkelijke melodietjes, braak braak....... |
Carnaval vind ik echt hartstikke leuk, maar carnavalsmuziek kan ik echt niet uitstaan blehhhhhhh
|
carnaval is geweldig, alle mensen gezellig (ok meeste aangeschoten of zat, maar wa boeit t),
en carnavalsmuziek, ja wa zal ik zeggen==> de teksten zijn grappig en als je in nieuwkuyk in de jachtzaal carnaval viert dan is het, afgewisseld met hardhouse en andere normale muziek, best aan te horen. En ook wel lachwekkend ...... als ik aan jou denk, dan denk ik aan mosterd :D |
carnaval is kut.
als ik wil dansen en bier drinken en gek doen zet ik finntroll wel aan. geen bloemetjesgordijn voor nodig. |
Citaat:
en het is: als ik aan jou denk, ruik ik mosterd. |
Ik vind het echt ronduit VERSCHRIKKELIJK!!! bahbahbah!!!...
|
Citaat:
-end eens |
Citaat:
|
nou hollandse carnavals muziek dus ook die van brabant is IMO klote......limbabwese niet :D
|
er is maar één wc en we moeten met z'n twee
lalala hoe kun je dat nou níet leuk vinden :confused: |
Carnavals muziek is echt vreselijk. Het slaat nergens op en volgens mij is het alleen leuk als je flink gezopen hebt. Ik denk dat dat trouwens het geval is met heel carnaval. Bij ons in Hulst, de wereldstad waar het leven bij iedereen behalve bij mij om carnaval draait, lijkt dat in ieder geval wel zo te zijn. Ik word een beetje moe van carnaval. Het feit dat ze al voor kerst over hun outfit begonnen is voor mij helemaal onacceptabel. Bahbahbah. Maar ach. Laat ze maar feesten en zuipen. ik vind het in ieder geval helemaal niks.
|
wacht maar tot je mij tegenkomt in mijn nieuwe pak (cyber-trooper outfit met ingebouwde discoverlichting en stereoinstallatie :D)
succes gegarandeerd :D |
Citaat:
iedereen? |
Janse Bagge Bend - Solliciteren :cool:
|
Ach, als je echt midden in het carnaval zit, met voldoende bier achter de kiezen...dan kan ik het wel aanhoren hoor. :)
Maar het is natuurlijk niet iets dat ik meeneem voor in de auto bijvoorbeeld... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |