![]() |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik
Hoi,
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik? Ik vroeg me dit af omdat een goede vriend van me zeg maar gerust dik is en ja...ik vind het zielig want hij zegt dat hij daardoor nooit een meisje kan krijgen terwijl hij er niets aan kan doen. Ik denk hier namelijk anders over dan hem. Hij is zo'n 1,80/1,85m lang weegt zo'n 110/115 kg Gr. Wouter |
Ach, ik ben zelf 1m85 en rond de 100 kg. Om nou te stellen dat ik geen meisje kan krijgen? Nee.
Het schrikt de kortzichtige vrouwen af, en dat is alleen maar een voordeel voor mij. Daarnaast...vrouwen zijn veel minder kieskeurig in het uiterlijk van een jongen, dan dat jongens over vrouwen zijn. Zaken als haar, kleding, postuur, etcetera vinden ze niet zo belangrijk - zolang je maar toonbaar bent aan haar vriendinnen. Veel belangrijker is het om als man charisma te hebben. Ennuh...goed gereedschap hangt onder een afdakje :P |
tja mijn broertje is 1.86 en ook iets van de 100 kilo, maar echt dik niet, hij heeft t in de breedte, naar voren niet.
hij heeft veel aanzien en als ik soms zo meelees met msn of msm'jes dan lees ik vaak zat van andere meisjes ik mis je of ik hou van je zulke dingen, ik denk dat t wel mee valt dus met meisjes hem niet moeten, misschien moet die vriend van je iets stoerder uiterlijk aanmeten heeft bij hem wel geholpen |
mja zoals unex al zegt, meisjes hechten minder aandacht aan het uiterlijk van hun partner dan jongens...(wat zijn wij weer kortzichtig he)
ik ben zelf ook niet bepaald dun, 1.87 en 80 kilo ofzo...was vorig jaar 1.82 en 90 ofzo, maar dan nog...zeker niet dun. Dit zorgt er heus niet voor dat ik geen vriendin kan 'krijgen' ofzo...en idd, de mensen die er meteen op afknappen zijn gewoon kortzichtige mutsen. Mijn huidige vriendin vind t helemaal niet erg, terwijl ze zelf zown strak buikje en een mooi figuur heeft... t heeft volgens mij idd te maken met je uitstraling, het moment waarop het me niet meer boeide was t moment dat ik opeens n stuk meer aandacht kreeg :P oh en jongens zijn kortzichtig, maar dat wisten we al :P |
nou nou.
Ik ben 1.85 en ook net boven of net onder de 100. Ligt eraan. ;) Maar om nu te zeggen ik kan geen meiden mee krijgen :confused: Me ex waar het nu mee uit is was absoluut niet lelijk en ik weet zeker dat er veel mensjes jaloers zijn geweest. :D En net wat unexplained zegt. meisjes gaan meer voor de uitstraling. Als jij onprettig kijkt zal er geen meisje op je af komen nee. En als je iets aan je uiterlijk kan doen, dus als het niet aan medicijnen ligt, ga dan sporten ofzo. Doe ik nu ook en dat gaat heel snel. suc-6 |
k sluit me helemaal aan bij neophyte (y)
maar wat me opvalt is dat wij jongens dan toch wel heel stom zijn als we zo erg op het uiterlijk letten... |
Is pindakaas lekker of niet?
|
1.95 - 113 ..ongeveer :) Maargoed het ligt voornamelijk aan mezelf waarom ik nooit een vriendin heb
|
Ik denk dat wat overgewicht bij de heren voor de meeste dames niet zo'n groot probleem zal zijn. Volgens mij wordt het bij een bierbuik wel een ander verhaal trouwens.
|
liever iets te dik en dat ie nogal een buik heeft, dan dat ie veel te mager is en totaal geen buikvet heeft.. :)
|
Citaat:
Zijn figuur boeit me eigenlijk niet zo! Ik heb een dikke vriend gehad en ik heb een keer een dunne vriend gehad.. :D :p |
Citaat:
|
dik tsja... maar mollig nee hoor dat boeit me nix, mijn ex was ook niet bepaald slan ofzo maar mij interesseerde dat helemaal niets, hij had uitstraling was lief en aardig en gek van mij, daar ging t om!
hij vond t zelf wel niet zo leuk soms maarja dat ligt dan aan hem, moet je minder eten of igg regelmatig eten en sporten!! als je gelukkig bent met jezelf kunnen anderen dat worden met of van jou!!! xxx margreet |
Citaat:
Q.E.D. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*miepie verveelt zich op kantoor .. draait rondjes op stoel tot hij er duizelig vanaf valt* |
Citaat:
maar toch ga ik wat aan die buik doen, 't is geen zicht :p |
T zelfde als jongens met een dikke vinger.
boeie, tis maar net waar je op valt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Conclusie: meiden zeggen dat het ze niks uitmaakt, maar ik denk dat er nooit iemand in de disco op hem af zal stappen. De eerste indruk is toch altijd over het uiterlijk ...
|
Citaat:
|
ah, als ik dit lees voel ik me heerlijk dun (1.80/87 kg)
|
Citaat:
183/83kg maar ik moest wel tien van de dokter afvallen :/ |
nee hoor ik heb er geen problemen mee zolang het een beetje binnen proporties blijft zegmaar
mijn vriend is ook niet de magerste maar ik vind het wel goed zo, lekker warm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(bijdeweg: /me houdt niet van voetbal dus voor mij is dat geen optie) Sporten werkt echt; als ik de speklagen van mijn broer vergelijk met wat het was toen hij nog WEL sportte... :rolleyes: (nu heeft hij echt een buik) |
Citaat:
|
Ik persoonlijk vind een dikke buik om te smullen. Maar ik ben dan ook raar.:) Ik hou absoluut niet van zo'n plat/ingevallen buikje of een sixpack. Dan denk ik: 'Jongen, blijf weg uit die sportschool en eet eens een zak chips op de bank!' Maar veel meiden houden daar wel weer van... Misschien heeft je vriend een onzekere uitstraling en stoot dat meiden af? Of hij moet zelf eens de eerste stap zetten. Dik of niet, dat gaat vast wel lukken!
|
Citaat:
|
Als je een goeie te pakken hebt hoef je zelfs als Obelix niets te vrezen, zo lang je maar lief voor dr bent.
Aan de andere kant: het oog wil altijd ook wat... Maar ik denk dat het wel vaker gaat zoals bij mij: hoe vaker je iemand ziet en beter leert kennen (en het innerlijk is dus dik in orde), hoe eerder en beter je de mooie dingen aan die persoon gaat zien, en dus: hoe mooier je hem/haar vindt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dan ben ik niet jouw man :p (/me heeft 6 blokjes lichtelijk doorschijnend, kwam ik net achter) |
hangt van de jongen af ntuurlijk. maar puur op uiterlijk vind ik alles ok zolang het nbtje vast blijft zitten, als alles hangt te wiebelen vinnik het maar nix.
bierbuikje = rrrrrrrrr :o :D |
Citaat:
|
Ik vind het wel een beetje raar dat je meteen als kortzichtig wordt bestempeld als je een dikke man niet aantrekkelijk vindt. Kijk, ik vind het overdreven als je een eisenpakket hebt samengesteld waar een man aan moet voldoen, maar als je toevallig niet op iemand valt die dik is, om welke reden dan ook (of dat nu per se om z'n buikje is of gewoon om het totaalbeeld), dan is dat gewoon nu eenmaal zo. En misschien kun je diegene later wel aantrekkelijk gaan vinden, maar misschien ook niet.
Ik bedoel, het wordt altijd als een soort van incorrect gezien als je iemand die niet aan het schoonheidsbeeld voldoet niet aantrekkelijk vindt, maar dat is toch gewoon persoonlijk! |
Citaat:
Hij hoeft toch ook niet met z'n volle gewicht OP me te liggen, hij heeft toch ook wel armen enzo. |
Ik vind het persoonlijk niet echt aantrekkelijk, eerder afstotelijk. Maar ik val gewoon absoluut niet op dikke/mollige jongens. Er zijn ook meisjes die op dikke/mollige jongens vallen.
|
Nou hier moi dan nog es ff.
De meeste vrouwen vallen op slank. niet alle maar de meeste. Welke vrouw waar op valt is heel persoonlijk. En ik vind dat tegen niemand kan worden gezegd. jij bent kortzichtig omdat je op slanke mannen valt. Das persoonlijk oftwel iedereen is anders en daar moet respect voor zijn. Verder kun je als je wat dikker bent altijd iets van sport gaan doen. Als het aan medicijnen ligt en je kunt er echt niks aan doen. Helaas. maar verder kan iedereen er wat aan doen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Over smaak valt niet te twisten :p |