![]() |
CKV -> Theater Kaartjes
Ik stel voor om ingescande kaartjes van theater, dans, optredens, cabaret, film, enz... op dit forum te zetten. Er zijn namelijk veel scholen waarbij de CKV docenten ook kopieen van de kaartjes aannemen zoals bij ons. Dus als iemand kaartjes heeft post ze hier dan graag!
Ik zal binnekort ff van ballet gaan scannen en hier op zetten. P.S. Zo scherp mogelijk inscannen anders heeft niemand er wat aan! |
wij moeten wel het orginele kaartje inleveren.. (n)
|
Waarom niet gewoon er heen gaan...?
Dat lijkt me nou net het leuke aan dat vak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
is dit niet meer iets voor V&A? Of is dit een poging om dit forum druk bezocht te krijgen? :o
|
Citaat:
bovendien kost het ook geld... maar ontopic: ik wil best wat kaartjes in scannen. heb nog een musicalkaartje van 29 dec, een bioscoopkaartje van 29 dec, en een theaterkaartje van 16 januari. kweet niet waar ik dat dan neer moet zetten... In dit topic? |
Zeg maar waar je ze wilt hebben... Ik heb van de afgelopen drie maanden een stuk of vijftig theaterkaartjes, keuze genoeg dus ;)
|
Citaat:
Ik heb misschien ook nog wel ergens kaartjes...maar dan zou ik die op moeten zoeken... |
Ik denk dat het het beste is als je ze in dit topic plaatst (y)
Ik heb er trouwens niks aan, want ik moet het originele kaartje inleveren :mad: Daar gaat mijn vrije tijd, naar voorstellingen waar ik totaal niet geinteresseerd in ben :( Je mag wel kiezen, maar je keuze is beperkt (n) |
Nou ik zal je maar eens helpen:
Een kaartje van LOTR:TTT http://195.64.95.220/uploads/pics/LOTRII.jpg |
*JAmmer ik heb er heel veel van cabaret: o.a vliegende panters en youp van 't hek (en nog meer..) maar heb gen scanner sorry :rolleyes: *
|
Citaat:
ALS IETS MOET IS HET NOOIT LEUK als we moeten 10 kutactiviteiten waarvan maar 1 een film mag zijn, kan dat nooooit leuk zijn |
ik ben ZOIEZO niet geinteresseerd in kunst (KUNST wat ze onder CKV1 verstaan ;)) Dus al helemaal niet in CKV!!!! :mad::eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |