Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Isn't it ironic? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=328156)

Aaaaaart.. 02-01-2003 15:54

Isn't it ironic?

Bij mijn coffeeshop (de reefer in r'dam voor de kenners) krijg je bij ieder geeltje een kraskaartje.. Op die kraskaartjes zitten de logo's van 4 verschillende coffeeshops.. Als jij 4 kaartjes met 4 verschillende logo's verzameld krijg je van de reefer een gratis geeltje naar keuze..

Nou verzamel ik dus al een hele tijd die kaartjes, ik heb er dan ook al 40 ofzo.. Een voordeel van die kaartjes is dat als je ze in het licht houdt, je ziet wat er onder de krasvlakjes zit.. Na vele kaartjes opengekrast te hebben mistte ik nog steeds het logo van 'de poel'..

Omdat ik het blowen een beetje saai begon te vinden en het teveel deed, besloot vanaf 1 januari te stoppen.. Dus ik kocht mn laatste geeltje voor nieuwjaars nacht op 31 december..

Vandaag kwam ik erachter dat ik dat kraskaartje nog had.. Ik houd hem in het licht en je raadt het al: 'De Poel'.. :D :D

Als mn examens voorbij zijn zal ik wel weer zo nu en dan een blowtje roken, dus dan heb ik iig een gratis geeltje.. :p

Wat een blaat verhaal dit eigenlijk..

Om hem open te houden nog ff een vraagstelling erin:

Hoeveel blowen jullie en hebben jullie af en toe niet het idee dat het een beetje teveel van het goede is? :p

]{ing 02-01-2003 16:06

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:

Hoeveel blowen jullie en hebben jullie af en toe niet het idee dat het een beetje teveel van het goede is? :p

wil je het echt weten? :p

1. veel
2. nooit teveel

Aaaaaart.. 02-01-2003 16:07

Citaat:

]{ing schreef:
wil je het echt weten? :p

1. veel
2. nooit teveel

nee eigenlijk niet, moest gewoon even mn frustraties kwijt.. :p

Griller 02-01-2003 16:13

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
nee eigenlijk niet, moest gewoon even mn frustraties kwijt.. :p
haha dacht ik al
nou ik denk wel eens dat het teveel van hety goede is maar dan stop ik een tijdje
en dan heb ik weer zin ...

Gustav 02-01-2003 16:54

nou, eigenlijk iets heel anders...
In den haag heb je een coffeeshop, Meneer Jansen. Als je daar voor 10 euro, ja 10 euro, wiet haalt (of iets anders) krijg je een stickertje (van de Jansen's :)) en die kan je ook weer inleveren voor iets ofzow... :D

Iotje 02-01-2003 16:57

Wat een coole actie.

ik geloof dat ze in rotterdam bij De Schurk zoiets hebben als Highmiles, kun je ook ergens voor sparen. (geen idee waarvoor, maar 1x geweest).

Ikke blowt veel.

Wel wat té veel ja! :o

ook harrie 02-01-2003 17:24

grashopper in eindhoven geeft ook stempelkaarten. als je dan 7 stempels hebt krijg je een geeltje gratis
en das erg handig want die stempelkaarten bewaren ze daar gewoon voor je met je naam erop

mood indigow 02-01-2003 17:33

Citaat:

Iotje schreef:
Ikke blowt veel.

Wel wat té veel ja! :o

Mad Ruda 02-01-2003 19:30

het lot heeft beslist aaaaaaaarrrrrrtje :)

ik blow op zich wel veel, maar geniet nooit met mate. dat dan weer wel gelukkig.

Locke 02-01-2003 20:43

Ik ben gister gestopt met blowen en ik weet zeker dat ik morgen weer rook :)

Aaaaaart.. 02-01-2003 23:52

Tot nu toe heb ik het anders al 2 dagen volgehouden..
knap he? :)

]{ing 02-01-2003 23:59

ik was 'gestopt' sinds nieuwjaar.. tot nu toe erg weinig gesmoked (nog geen hele joint in totaal:) ) maar ik weet dat ik nu al zin heb in een joint, en als ik zometeen weer terug op mijn kamer ben de verleiding groot zal zijn :D

Aaaaaart.. 03-01-2003 11:07

Citaat:

]{ing schreef:
ik was 'gestopt' sinds nieuwjaar.. tot nu toe erg weinig gesmoked (nog geen hele joint in totaal:) ) maar ik weet dat ik nu al zin heb in een joint, en als ik zometeen weer terug op mijn kamer ben de verleiding groot zal zijn :D
en heb je het nog volgehouden? :)

Angerfist 03-01-2003 12:33

tuurlijk niet ,als i z'n hele kamer vol heeft met 2 kg magic haze :D

Aaaaaart.. 03-01-2003 13:49

Citaat:

Angerfist schreef:
wat een zwakkeling, beetje toegeven aan de lokroep van de cannabis.. (n) :p

Günther 03-01-2003 14:21

2/3per dag

Aaaaaart.. 03-01-2003 16:41

Citaat:

black angel schreef:
2/3per dag
junk :p

mood indigow 03-01-2003 16:57

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
wat een zwakkeling, beetje toegeven aan de lokroep van de cannabis.. (n) :p
het is ook verdomd moeilijk om niet toe te geven aan de lokroep van de cannabis:P

Aaaaaart.. 03-01-2003 16:59

Citaat:

mood indigow schreef:
het is ook verdomd moeilijk om niet toe te geven aan de lokroep van de cannabis:P
ik houd het anders al 3 dagen vol :cool:

poecilotheria 03-01-2003 17:14

Citaat:

ook harrie schreef:
grashopper in eindhoven geeft ook stempelkaarten. als je dan 7 stempels hebt krijg je een geeltje gratis
en das erg handig want die stempelkaarten bewaren ze daar gewoon voor je met je naam erop

geven ze bij de grashopper nou weer fatsoenlijke geeltjes of nog steeds zo bar weinig ??

Mindfields 03-01-2003 17:14

Sinds het begin van het schooljaar elke dag :) werd me wat teveel, school werd het door, werd op het matje geroepen...Met een prachtig lulverhaal hebben ze van het idee om mn ouders te bellen afgezien en sindsdien blow ik nu weer wat minder, 2x in de week ofzo.

En zo wou ik het graag houden :)

]{ing 03-01-2003 17:44

Citaat:

Angerfist schreef:
mja hele berg :D

nee, i kheb gisteren een joint gerookt :o

moest gewoon..

vandaag nog niet, maar straks.. na het eten :D

]{ing 03-01-2003 17:45

Citaat:

black angel schreef:
2/3per dag
ik ook :) gezonde hoeveelheid..

Ramlothiel 04-01-2003 02:40

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Een voordeel van die kaartjes is dat als je ze in het licht houdt, je ziet wat er onder de krasvlakjes zit..
Oehh, dank je, dat wist ik nog niet :)
Ik haal altijd bij de Bambú, mis ook datzelfde logo nog, echt irritant...

Ik rook nu al een tijdje 1-3 joints per dag en daar moet ik eigenlijk wel mee stoppen als ik m'n school niet geheel wil verneuken. En ik merk dat m'n geheugen echt een beetje heel erg zielig wordt :/

vrolijkevlinder 05-01-2003 12:39

Ja, ik zit er echt mee, met die wiet dan. Mijn vader verbouwd en ik krijg dan altijd wiet van die gast. Op zich wel chill dat je altijd wiet hebt maar er zit ook een nadeel aan. Je blowd namelijk kankerveel. En dat gaat soms ten kosten van mijn studie of herzens of sociaal gedrag.

Heb net als jij ook dit voornemen genomen. Vanaf 1 januari. Alleen nog op suffe feestjes.

Niet elke dag, blowgedrag.

Blenderhead 05-01-2003 12:45

k blow de laatste tijd nauwelijks... maar dat komt waarschijnlijk omdat k niet kan lopen en dus ook niet naar de stad kan

Günther 05-01-2003 14:28

Citaat:

]{ing schreef:
ik ook :) gezonde hoeveelheid..
:D (y) idd :o :D (y)

Chill 10-01-2003 21:01

ik rook ongeveer een half grammetje per dag en soms denk ik wel dat het niet altijd zo door kan gaan. eens houd de pret op zal ik maar zeggen.

oja en bij ons krijg je met 10 stickertjes 1,3 gram ofzow.

Blenderhead 11-01-2003 18:13

Citaat:

birthmark schreef:
k blow de laatste tijd nauwelijks... maar dat komt waarschijnlijk omdat k niet kan lopen en dus ook niet naar de stad kan

....inmiddels heb k de schade ingehaald :D

Uncle_Sam 11-01-2003 18:40

Citaat:

black angel schreef:
2/3per dag
Als je er even rationeel over na gaat denken is dit toch wel zeer triest - en ja, ik heb 't ook empirisch ondervonden. Je geheugen gaat enorm achteruit, je leeft continue in een waas, je wordt laks op alle gebieden, je portemonnee slinkt enorm, alles stinkt naar de wiet, de buitenwereld staat er over 't algemeen negatief tegenover en bovenal wordt het na verloop van tijd erg saai. Daarom hou ik 't voortaan - sinds half december - nog maar op blowen in 't weekend (2 jointjes).

Iotje 11-01-2003 18:40

Citaat:

birthmark schreef:
....inmiddels heb k de schade ingehaald :D
(y)

*doneert ook joint* :D

BlackMystery 12-01-2003 18:04

hangt er van af
elke dag minstens iets
dat is al zeker
en dan is het rond de drie jointjes per dag
maar dat kan ook oplopen tot een stuk of tien
of dat dit te veel is?
ik zou het niet weten

ZsaZsaZsu 12-01-2003 18:12

BLOWMILES!!!!
wat een goed idee!!! :D

smokend nederland gaat commercieel....

Androgyn 13-01-2003 15:58

puzzeltje, doe niet zo bijdehand
dat je 15 bent is okeej maar je hoeft t niet de wereld in te schreeuwen

Gustav 13-01-2003 17:23

Citaat:

~ Salomé ~ schreef:
puzzeltje, doe niet zo bijdehand
dat je 15 bent is okeej maar je hoeft t niet de wereld in te schreeuwen

aaah, kom op, daar voor zijn we hier... btje kloten, btje leren, irriteren... schommelaar :P

Locke 13-01-2003 18:09

Citaat:

Uncle_Sam schreef:
Als je er even rationeel over na gaat denken is dit toch wel zeer triest - en ja, ik heb 't ook empirisch ondervonden. Je geheugen gaat enorm achteruit, je leeft continue in een waas, je wordt laks op alle gebieden, je portemonnee slinkt enorm, alles stinkt naar de wiet, de buitenwereld staat er over 't algemeen negatief tegenover en bovenal wordt het na verloop van tijd erg saai. Daarom hou ik 't voortaan - sinds half december - nog maar op blowen in 't weekend (2 jointjes).
Balen ik rook er nog wel meer op een dag dan dat ;)

Günther 13-01-2003 18:50

Citaat:

Uncle_Sam schreef:
Als je er even rationeel over na gaat denken is dit toch wel zeer triest - en ja, ik heb 't ook empirisch ondervonden. Je geheugen gaat enorm achteruit, je leeft continue in een waas, je wordt laks op alle gebieden, je portemonnee slinkt enorm, alles stinkt naar de wiet, de buitenwereld staat er over 't algemeen negatief tegenover en bovenal wordt het na verloop van tijd erg saai.
heerlijk toch :D :p ;) ach, als ik voor mijzelf dat gevoel heb kap ik er ook ff mee hoor

R 13-01-2003 23:45

3 á 4 per dag.

Té veel ? geen idee..

matthieumatti 22-01-2003 14:36

iemand ook wel eens toevallig die trippende srilankaan in de schurk gezien :D

ps.reefer is tog met dat plafon van lava of is dat weer ergens anders.

"Beltaine" 22-01-2003 18:05

Citaat:

Ramlothiel schreef:
Ik rook nu al een tijdje 1-3 joints per dag en daar moet ik eigenlijk wel mee stoppen als ik m'n school niet geheel wil verneuken.
:D
ahum... ach

Ramlothiel 23-01-2003 00:03

Citaat:

"Beltaine" schreef:
:D
ahum... ach

Ja uhm, dat is een beetje jammer :o

Nu is het dus zo dat ik 2-4 joints rook op een dag en geen opleiding meer volg (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.