![]() |
mafia
is mafia het instaleren waard???
het duurt zo lang namelijk, is er wel iets aan? |
Citaat:
Je krijgt geen spijt van die install (y). |
like duh :)
iets van 3 Gb ofzo |
Citaat:
Is dat René Froger? |
Citaat:
en als je die kleine urret rechts bedoelt nee dat is Steve Irwen |
alleen als je een krachtige pc hebt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar aangezien het nu al zo lang duurt denk ik van niet:P |
Citaat:
mijn pc: p4 2.26 gherz 256 mb ddr 400 mhrz gf 4 ti 4600 128 mb ddr enz.. |
ah dat trek tie wel idd:)
|
k heb het nou gespeeld, k zit in de missie waar een paar gasten je buurt onveilig maken, die moet je in elkaar knuppelen :D
iamand daar nog tips na 5 keer lukt het nog steeds neit :confused: t ziet ert wel kei mooi uit, alleen de viewdistance staat op hoogst bij mij, maar er is nog steeds pop-up :confused: |
Citaat:
|
wat een k*t spel, k zit nu al een uur op die missie dat ik die gasten moet slaan maar steeds ga ik bij dat laatste vetnje dood, dat ventje met dat blauwe pak met een heel goed geweer.
weet iemand cheats??? ja ik wete het normaal gebruik ik ze nooit maar ja, nu MOET ik wel |
ik kan ze niet vinden.. alleen wat vage tricks
|
k heb het met een trainer gedaan. dat we allebei niet dood konden.
ik zit nu in dat hotel k heb die baas dood geschoten die hoer gevonden maar hoe kom ik in 'the directors office'?? die deur blijft dicht :confused: |
Citaat:
|
moet ik dan stil daar naar toe na die baas vermooord te hebben?
|
er zijn geen officiele cheats maar wel trainers:)
|
Citaat:
|
k heb ene goede trainer enzow, maar das wel saai idd
k vind het spel meer op een film lijken zeg, net zoals the getaway ofzo :confused: |
Citaat:
Ga nou maar gewoon spelen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben al in die cathedraal geweest. lukt me ook njietg xonder die trainer. echt moeilijk daar!
|
Citaat:
|
net free ride ontsdekt, wreed zeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet je naar zo/n cahtedraal en daar moet je iedereen vermoorden :x |
ik gloof dat ik mijn DVD maar even trug vraag en Mafia maar weer eens instaleert:o
|
tsjong jong jonge
wat zielig trainers en cheats :mad: :mad: :mad: :mad: ben bij het laatse level dat is dan de 2de keer dat ik m uitspeel ik ben gewoon een prof speler( eigendunk :o :o ) volgens mij is er ook een nieuwe versie op komst.............. ......??? |
mafia is saai.
|
ben nu bij de missie dat je de broer van morello moet vermoorden,
ik heb trouens maar 1 keer gecheat, bij de race :eek: wtf die is moeilijk. eerst een stuk of 100 keer zelf geprobeerd tot ik er ziek van werd. toen heb ik gewoon stukje afgesneden :p |
ja ik ben denk ik iets verder, ik moet op een groot haventerrein Sergio Morello vermooreden, maar nu ik alles en iedereen heb neergeschoten, kan ik die kerel nergens vinden. Heb ook granaten opgehaald maar heb geen flauw idee waar die Sergio zich bevindt, zit al 2 uur achter elkaar op dat haventerrein rond te lopen/rijden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |