![]() |
heel fijn jah de vloer per direct gesloten
kijk eens aan.. de vloer gesloten :mad: iemand enig idee wat nu de relaxtste concertzaal is?
http://www.devloer.nl/ *geeft het utrechtse college van B&W de middelvinger* |
dat was toch al een tijdje bekend? het is iig één grote politieke klotezooi daar met de vloer, er komt waarschijnlijk een herstart met een nieuwe eigenaar en een subsidieregeling waarmee de oude vloer ook gewoon door had kunnen gaan :mad: (n)
|
jah 'k hoorde net ook al dat het al een tijdje bekend was.. shame on me :o maareuh 't is wel actueel vind ik, want de subsidie is sinds gisteren stopgezet :)
|
nog nooit van gehoord :)
|
de vloer suckte toch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben eigenlijk nog nooit in de vloer geweest, en dat als echte utrechter :D ik zal het dus ook niet echt missen.
Zolang de Ekko en Acu maar open blijven :D |
Citaat:
de vloer roelt/(roelde), nu nooit meer dnb daar =\ |
Er zijn plannen dat 1 of ander mannetje (Met 1 of andere foute naam, heeft ook studio's voor beginnende bandjes in Utrecht.. *confused*) het op gaat kopen, tenminste, dat zegt hij.. Maar het is allemaal heel vaag, want de eigenaar die er nu inzat kreeg te weinig subsidie, en kon het daarom niet meer draaiende houden, en de gemeente heeft dus gezegd dat de volgende eigenaar natuurlijk wel meer subsidies krijgt, omdat het onmogelijk is om een zaak te beginnen met zo weinig geld van de gemeente.. Dat is toch een beetje onlogisch. :/
(OF ik heb het met mijn ongeinteresseerde niet-wakkere hoofd niet goed opgepikt.. Maar hij gaat in ieder geval binnenkort verkocht worden.. :/) |
Citaat:
maarjah 't zal wel om iemand anders gaan neem ik aan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoort dit niet op the afterparty???
|
Citaat:
|