![]() |
NWA - Express Yourself
N.W.A.
Straight Outta Compton (1988) Express Yourself "still express, yo, I don't smoke weed or a sess. Cause its known to give a brother brain damage. And brain damage on the mic don't manage " "Or they kill where the hiphop starts, Forget about the ghetto And rap for the pop charts. " "Some say no to drugs and take a stand, But after the show they go lookin' for the dopeman. " en hier komt dr. dre vandaan :D ? (DOWNLOAD de rapcore-achtige cover door stretch arm strong, hij kickt ass) |
download dan gewoon goede underground ipv. dre of strechman gebeuren
|
Ik heb straigh outta compton...
Vind t mha....luister em nooit :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het echt knap dat jij van elk genre het woord + core kunt maken. CHAPEAU!
|
Citaat:
2) geef jij maar een betere benaming voor een hardcore band die rapt |
Citaat:
|
Citaat:
|
:P
alles bestaat sommige zeggen ook dat het monster van loch ness bestaat. |
rapcore is een gewone substroming van de nu-metal, dus nie zeiken ja.
|
mag ik dat zelf bepalen wanneer ik zeik, die stomme genre namen slaan nergens op, ze zorgen alleen voor een domme hokjescultuur, okay je mag wel een naam geven of omschrijven, maar om alles nu +core te noemen, of post-hardcore industrial indie gabber-core partyhouse te noemen vind ik beetje te ver gaan.
|
Citaat:
|
ja ik zit soms een beetje te etteren. als het echt te veel wordt stop ik wel. :) kan ook lief en aardig zijn.
|
Citaat:
ik kan downset niet echt nu-metal noemen, en dat zeg ik niet omdat ik heel trui tegen nu-metal ben :p |
ben je dat omdat het niet meer cool is om nu-metal tof te vinden, of vind je nu-metal een domme benaming, (niet veel dommer als rapcore trouwens)...
noem metal + rap gewoon rap-metal waar die core vandaan komt mag cor weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |