Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   kliniek in lent (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=328320)

moucie 02-01-2003 18:22

kliniek in lent

hoi

heeft iemand misschien ervaringen met een kliniek in Lent ( nijmegen) ik weet de naam niet meer precies maar volgens mij heette hij oswald.

misschien moet ik daar naar toe en ik zou het fijn vinden als mensen die er ervaring mee hebben me er iets over willen vertellen.

Eend 02-01-2003 20:02

nops, ken alleen De Jutter (Den Haag) en De Kreek (Dordt)

moucie 03-01-2003 20:14

weet dan helemaal niemand het?

Leonoor 03-01-2003 20:32

Er zijn zoveel klinieken in Nederland, ik denk niet dat de mensen die hier rond lopen al die klinieken kennen, ook niet met elkaar.

Anne 03-01-2003 20:37

Misschien dat je het beste naar die kliniek kunt bellen of mailen en aan hen je vragen kunt stellen. Zoals Leonoor al zei, er zijn zoveel klinieken, de kans is klein dat iemand deze kent.

Eend 03-01-2003 21:20

zoeken op Google maybe?:)

moucie 04-01-2003 13:17

Citaat:

Eend schreef:
zoeken op Google maybe?:)
dat heb ik gedaan en niets gevonden

Lentekriebel 04-01-2003 13:58

heb je binnenkort een gesprek daar? daar kan je nl alles vragen wat je weten wilt.
ik wist in het begin ook absoluut niet waar ik naartoe ging (ja ik wist de plaats wel maar niet wat me te wachten stond) en het is me heel erg meegevallen moet ik zeggen. je kunt denk ik wel al informatie vragen over opgenomen worden in het algemeen.
succes en sterkte!
mir

moucie 04-01-2003 14:04

dank je.
ik weet trouwens nu de naam van de kliniek en dat is overwaal.

hoe ging dat dan bij jou dat opnemen?

Lentekriebel 04-01-2003 14:43

Citaat:

moucie schreef:
dank je.
ik weet trouwens nu de naam van de kliniek en dat is overwaal.

hoe ging dat dan bij jou dat opnemen?

eerst kreeg ik een gesprek waar me van alles werd uitgelegd samen met mijn ouders, daarna nog een gesprek en kreeg ik de ruimte te zien (de groep was weg) en een week daarna kon ik komen. dat was voor de dagbehandeling, anderhalve week later merkte ze dat er met mij geen afspraken meer te maken waren rond suïcide ed en werden mijn ouders opgebeld, had ik een gesprek en werd ik naar de crisisafdeling gebracht.

Lentekriebel 05-01-2003 15:23

Citaat:

*luna* schreef:
Psychiatrische behandelingsmethoden
Haaijman, W.P. (red) ; Diepstraten, Ph. H.J. (red) ; Schevikhoven, R.E.O. van (red)
Ongewoon en anders : 25 jaar kliniek Overwaal
Lent : Stichting Overwaal : 1999 : 256 p
Trefw.: psychotherapie / gedragstherapie / gedenkbundel
Signatuur: 7375 / 600 HAAI

Samenvatting:
De titel verwijst naar de positie die kliniek Overwaal in de afgelopen 25 jaar inneemt in het veld van de psychotherapie. In deze bundel een reeks bijdragen van medewerkers. De onderwerpen houden direct verband met de klinische werkzaamheden en geven een beeld van de werkwijze en de effecten daarvan.

bron: http://www.parnassia.nl/doccent/aanw...ten4_2001.html

mss heb je iets aan dit boek? kun je kijken bij de bieb ofzo ofze het daar hebben...

ff heel erg offtopic,
jij bent els! els van het oude zwaarweer! toch???

Lentekriebel 05-01-2003 16:55

Citaat:

*luna* schreef:
dat ben ik ja...
woei, dat heb ik nu pas door. ik heb me heel lang afgevraagd hoe het met je ging enzo. BTW ik ben vervloekt van het oude forum...

Lentekriebel 05-01-2003 17:00

Citaat:

*luna* schreef:
misschien kunnen we dit beter op msn bespreken? als je dat nog hebt...of via email?
ja is zo (Y) : me_blackrose@hotmail.com

moucie 05-01-2003 19:42

*luna* bedankt voor de site ik ga meteen kijken of ze het hier ook hebben.

me blackrose en *luna* ik ben nu een beetje gerustgesteld over hoe een opname gaat.
misschien hoef ik wel helemaal niet worden opgenomen maar ik was toch benieuwd.
dank je wel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.