![]() |
kliniek in lent
hoi
heeft iemand misschien ervaringen met een kliniek in Lent ( nijmegen) ik weet de naam niet meer precies maar volgens mij heette hij oswald. misschien moet ik daar naar toe en ik zou het fijn vinden als mensen die er ervaring mee hebben me er iets over willen vertellen. |
nops, ken alleen De Jutter (Den Haag) en De Kreek (Dordt)
|
weet dan helemaal niemand het?
|
Er zijn zoveel klinieken in Nederland, ik denk niet dat de mensen die hier rond lopen al die klinieken kennen, ook niet met elkaar.
|
Misschien dat je het beste naar die kliniek kunt bellen of mailen en aan hen je vragen kunt stellen. Zoals Leonoor al zei, er zijn zoveel klinieken, de kans is klein dat iemand deze kent.
|
zoeken op Google maybe?:)
|
Citaat:
|
heb je binnenkort een gesprek daar? daar kan je nl alles vragen wat je weten wilt.
ik wist in het begin ook absoluut niet waar ik naartoe ging (ja ik wist de plaats wel maar niet wat me te wachten stond) en het is me heel erg meegevallen moet ik zeggen. je kunt denk ik wel al informatie vragen over opgenomen worden in het algemeen. succes en sterkte! mir |
dank je.
ik weet trouwens nu de naam van de kliniek en dat is overwaal. hoe ging dat dan bij jou dat opnemen? |
Citaat:
|
Citaat:
ff heel erg offtopic, jij bent els! els van het oude zwaarweer! toch??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
*luna* bedankt voor de site ik ga meteen kijken of ze het hier ook hebben.
me blackrose en *luna* ik ben nu een beetje gerustgesteld over hoe een opname gaat. misschien hoef ik wel helemaal niet worden opgenomen maar ik was toch benieuwd. dank je wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |