![]() |
laungemuziek
weet er iemand een beetje muziek om op te realaxen , t hoeft niet perse launge te zijn als t maar niet van boemboemboem gaat.
|
het is ''lounge'''
lounge sucks er is betere, niet ''boomboomboom'' muziek probeer aphex twin - selected ambient sessions massive attack - mezzazine portishead - dummy |
Citaat:
|
Enigma - TNT for the brain
Groove Armada - My friend Massive Attack - angel/teardrop, eigenlijk alles van hun Nada surf - la pour ça Norah Jones - alles Portishead - alles, roads en glory box zijn het mooist tja euh spinvis is ook rustig, geen lounge zoek onder triphop, lounge en jazz. Kan je hele mooie nummers vinden. |
okee dan , maar weet er dan niemand een goede lounge band ?
|
I Am The World Trade Center
(tips: Aurora Borealis en Analogous) En voor de mensen die Portishead zeggen: Stereolab |
Citaat:
Tip: Keep a thing happening. |
Citaat:
|
als je meer funky lounge wilt kan ik je (iedereen trouwens) heel erg de DOPE ON PLASTIC-reeks aanraden!!! (y)
van react music. |
Ik hou niet zo van lounge, ik ben meer een liefhebber van ambient-techno en IDM. Zeer rielekste artiesten zijn o.m.:
Accelaradeck Arovane Boards of Canada Capitol K Cell Cylob Electric Birds Fizzarum Flowchart Gus Gus Kreidler Lali Puna Marumari Mice Parade Ovos Plaid Plone Pole Spacetime Continuum Telefon Tel Aviv Twine |
Citaat:
Vind het alleen beetje dom als iemand iets vraagt om dan alleen te zeggen lounge sux en hem niet te helpen. |
Citaat:
koop dan zo'n tv-cd ofzo en machina82: BLAAT |
check ook aardvarck
|
Citaat:
ik spreek geen schaaps sorry |
Citaat:
|
Citaat:
maarehm lounge.. mja st. germain is wel ok, kinobe ook wel. |
[QUOTE]*BattleStar* schreef:
[B]help jij wel dan? ik help in de zin van door te zeggen niet meteen met schelden te beginnen. Maar ik weet zelf niet genoeg van lounge om daar iets over te zeggen, ja kruder en dorfmeister ofzo maar of dan weer lounge is daarom :d.. np: NIN - Eraser |
moby gebruikten wij laatst als lounge muziek bij een presentatie werkte perfect
|
machina, lees die post van king nog eens je lult uit je nek!
Tips St. Germain Gare Du Nord ---- dit is geen lounge, maar wel relax: Portishead Massive Attack Mu-ziq (Griekse mu) |
Op ambient kun je ook loungen, toch?
Neotropic - La Prochaine Fois; geweldige plaat is dat. |
[QUOTE]machina82 schreef:
[B] Citaat:
|
schelden als direct van lounge sux bla bla bla, en het boom boom muziek te noemen ,terwijl lounge geen boom boom is.... en het was een flame :P
|
Citaat:
damn dat snap ik zelfs nog :p |
Citaat:
Citaat:
finally get it? en 'lounge sucks' was sarcastisch, ook wel provocerend bedoeld |
okay dan heb ik dat fout gelezen (sorry) (ja ik kan fouten toegeven). Maar dan nog geld mijn punt over het algemeen, iemand vroeg ken je nog meer bands als creed/3doorsdown wordt direct afgemaakt. Ja ik zit ook soms te zeiken over bands maar dan alleen als men bands gebruikt om cool over te doen, en altijd over muziek uit de zelfde hoek. Wereldmuziek hoor je nooit iets van, of RAP die threads worden meteen gesloten (ja ze zijn vaak inhoudsloos) maar veel threads over metal ook.
dus dat was meer mijn punt, but again sorry dat ik het niet goed had gelezen. |
excuses aanvaard, gelul genegeerd.
|
je hebt het dus wel gelezen anders weet je niet dat het gelul is :P
http://www.emotioneric.com/sour.jpg |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
ik krijg echt de schijt van die kutkop van je. Kap er eens gewoon mee dan is er helemaal niks aan de hand.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
wel cool, maar irritant hier... |
Citaat:
|
geeft weer aan hoe dom ben je bent :P, klik op plaatje en zie de link duuh.
|
Citaat:
Maar ik dacht: nèh das gemeen, die dude kan ook niks aan zn domheid doen..achja..daar ben jij dan weer voor he, om al die gemene klusjes op te lossen, jouw imago zal er toch niet verder op achteruit gaan :D;) |
:D
ik heb ook een lieve kant dat schijnt iedereen over het hoofd te zien ;) |
Je doet anders niet je best om dat te laten zien.
Tot nu toe vind ik je maar een grote verveel eigenlijk. Maar tja, wie ben ik he. welk plaatje zal er nu komen? |
|
röyskopp
weet niet of het lounge is, maar het is wel relaxt (y) |
|
Citaat:
|
precies
|
Citaat:
p.s. portishead ook |
Citaat:
|