![]() |
`Onbeperkt bier`feesten
Wat vinden jullie van die vaak heel foute feesten waar je voor 10 €uro vaak de hele avond kan drinken?
Vindt het vaak wel lekker, maar soms wel met vreemd volk en je krijgt megaveel bier over je heen... |
Vage bedoening daar :o Maar wel geinig!! Ikke is niet zo'n zuiper :o
|
Duizend liter tank feest....
Zo heet het bij ons. Elk jaar opnieuw kijken of je het record van de vorige jaren kan evenaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is leuk. (y)
|
zijn die nog ergens in de buurt van Tilburg/Den Bosch binnenkort?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet dat niet zeker. |
scheelt weer geld :o
|
altijd lol als je maar met bekenden bent... + dat gratis bier natuurlijk :)
|
bij ons is dat eigenlijk altijd. ik vind er niets raars aan. Nou niet in de disco ofzo. Maar als er door vrienden of door wie dan ook feest wordt gehouden dan is dat ook....ook voor het hele dorp vaak
|
ik weet niet waar jullie allemaal wonen maar hier hebben we in de omgeving dus nooit van dat soort geintjes. aan de ene kant jammer maar aan de andere kant niet.
onbeperkt bier klinkt natuurlijk leuk maar zal vast van die gore troep zijn wat niet eens echt leuk/lekker is om te drinken uit plastic bekertjes in een boerenschuur/tent met allemaal sneue bezopen gasten. |
Onbeperkt bier drinken, gaat er bij mij vaak wel goed in, vooral als ik op het moment vrijwel geen geld heb om in het weekend uit te kunnen gaan.
Nix mis mee met zulk soort feesten, kan echt wel gezellig zijn. En als je bijvoorbeeld €10,- betaald voor heel de avond, wil dat nog niet zeggen dat je jezelf helemaal ladderzat moet gaan zuipen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nogal kansloos. komen over het algemeen alleen cheap-ass-patsers die zich helemaal vol laten lopen om stoer te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha boerenlompheid ten top!
ik vind het altijd mooi, altijd gezellig en hoe later hoe leuker :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nag?
|
Citaat:
|
heej
Kvind da wel cool maar helaas hebbe ze da bij ons nie lekker een hele avond zuipe voor zo weinig geld ja hoor da zie ik wel zitte maarja da doen ze bij ons helaas nie :( |
Nog nooit bij zo'n feest geweest eigenlijk. Het lijkt me wel prettig, voor 10 euro onbeperkt zuipen, dat haal je er makkelijk uit ;)
Maar is het dan niet een beetje een mannenaangelegenheid? |
hmm hier in brabant wel, iig geen perfecte gelegenheid om een vriendin te zoeken gezien het hoge aantal zatte kloten hehe
|
Citaat:
|
gezellig allemaal kotsen (y)
|
Ik ben vandaag ter plekke uitgenodigd om overmorgen in Haarlem te komen spelen met mn bandje op zo'n feest.
Zelfs de prijs klopt, 10 euro. maar IK als zanger van de band (hadtekeningen na de show) hoef dat zelfs niet te betalen. Oh well...Things could be worse. Ik heb eigenlijk wel zin om onbeperkt te zuipen. Zondag verslag ok? *is nooit eerder op onbeperkt-bier-feest geweest* Natuurlijk vertel ik er niet bij dat het feest o.a. is georganiseerd door de zus van m'n gitarist |
Citaat:
|
tja, het is wel leuk maar dan moet je de feesten hebben die er hier ook zijn. 15 euro en dan mag je ook baco drinken enzo.
|
Leuk als je zo goedkoop mogelijk van al je hersencellen af wil zijn.
|
Citaat:
|
Ja, in Brabant worden er regelmatig zgn. vatjes gegeven (hier in de Kempen iig). Helemaal gratis en voor niks en zo goed als onbeperkt. Ze komen wel als iedereen niet meer zo heel helder is met een pot rond en daar komt meestal wel een flinke smak geld in, zodat ze toch nog *iets* terug verdienen. Is wel kei gezellig, vooral in zo'n gat als hier, want iedereen kent elkaar.
|
Zou wel fijn zijn als ze dat hier ook wat vaker hadden zo voor 15euro avond gratis bier drinken, want ik zit namelijk altijd over 15euro als ik uitga..... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
nee he :rolleyes: ik hoorde vroeger ook wel van die verhalen enzo hoor, waarschijnlijk enkel en alleen door carnaval ofzo. dat je zoiets op je 18e nog als waarheid aanneemt is wel erg simpel. |
Had je 't met een ";)" wel gesnapt?
|
Citaat:
maar er zijn zeg maar waarschijnlijk zat mensen die er wel zo over denken snappie :o |
Citaat:
|
heb 1 keer zo'n avond gehad...
15 gulden, hele avond gratis drinken... best lachen opzich, alleen komen er wel sneller ruzies, aangezien iedereen echt heel snel vdk wordt, en lomp gaat lopen doen ! |
Citaat:
|
Lezen is ook een vak. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
als iedereen wil bewijzen dat ie zo bij de crips of de bloods kan heb je dat snel ja.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |