![]() |
roswell
Wat vinden jullie van Roswell?? Ik vind het een coole serie maar waarom kappe ze er altijd net mee als het spannend gaat worden begrijpen ze soms niet dat er ook mensen zijn die het einde willen zien ofzo!! |
op BBC zijn ze al een stuk verder, dus je kan daar kijken als je verder wil kijken (domme uitleg weer van mij, maar 'k ben beetje moe, let niet op mij)
|
ik vind et wel een goede uitleg thnx
|
Ik vat het ook niet helemaal hoor! Nu waren ze dus weer begonnen met uitzenden op V8...en nu is het alweer weg. Komt het uberhaupt nog wel terug of was dit echt het einde?
|
Roswell heeerst.
|
Roswell volgde ik de eerste ronde... Nu word het vervelend.
Idd heel irritant, na het eerste jaar zijn ze gekapt met uitzenden hier, terwijl ze in Amerika al drie seizoenen hebben gehad... |
Ja, ik weet het! Ik ben een super grote Roswell fan en nu stoppen ze midden in dit seizoen met uitzenden!
Ik heb seizoen 2 op de BBC al gezien. Super Cool!!! Ik hoop echt dat ze het nog verder uitzenden,ik heb ze een mailtje gestuurd maar k heb nog geen antwoord gehad. Stelletje *@(*#&&!!!!!!!!!! Maja... Ik heb verder maar 1 ding te zeggen: ROSWELL ROCKS!!! De Groetuh!:) |
Komt Roswell nog terug?
Waarschijnlijnk wel, het is nog niet bekend wanneer. Ik vraag me af wanneer...:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |