![]() |
iets dat verder gaat op "genieten van het leven?"
klinkt het als onzin als ik zeg dat ik op de een of andere manier ook geniet van verdriet?
Niet altijd, en niet op die manier. Het is een intens gevoel,en intense gevoelens zijn goed om te hebben... of niet? hmm, is er iemand dat mij snapt? :confused: :D |
umm, heel ver weg snap ik je wel.. msschien heb je je zolang verdrietig gevoeld dat je dr om bent gaan geven
|
Niet persé om verdriet. Maar meer om emoties dan.
En ja. Soms is het heerlijk om lekker uit te janken (op iemands schouder, of in je eentje). Dat vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het komt allemaal nog maar dof aan tegenwoordig... verdriet is het laatste wat ik nog echt heftig heb gevoeld... en mis wel dat ik alles volop kon voelen...
de laatste keer dat ik maar een traan heb gelaten weet ik niet meer... de laatste keer dat ik echt vanuit het diepste om iets heb moeten lachen weet ik niet meer... het komt niet meer zo aan zoals het eens deed... en ik mis het :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik zulke intense gevoelens vaak om mezelf een drijfveer te geven of om me sterk te houden...
ik kan een tijd lang leven op haat en woede...maar leuk is het niet. Leer van zulke momenten en geniet daarna gewoon weer van het leven.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |