Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Livin' Large De sims (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=328471)

Stinger_UT 02-01-2003 20:24

Livin' Large De sims

Ik heb net livin large gekocht van the sims, geld teveel :-) maar ik kan niet in die andere buurten komen. Weet iemand hoe je dat doet en of je er alleen met een bestaande familie in kan komen? Het staat nl. niet in de handleiding.

<Stinger>

Frank 02-01-2003 20:30

bovenin zie je een pijl naar links en een pijl naar rechts.
Dan kom je in andere buurten

woutertje_5 03-01-2003 16:23

bij het rijke leven kan je er geen 8 nemen maar met die pijltjes moet het wel werken

Stinger_UT 03-01-2003 19:58

Da's dus juist het probleem, ik zie geen pijltjes, waar dan ook. Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren (1X) maar dat helpt niet. Nog maar een keer installeren dan maar?

woutertje_5 04-01-2003 10:22

Citaat:

Stinger_UT schreef:
Da's dus juist het probleem, ik zie geen pijltjes, waar dan ook. Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren (1X) maar dat helpt niet. Nog maar een keer installeren dan maar?
nee dat gaat niet helpen! in welke buurt zit je als je het spel opzet ? dus opstart

Andijvie 04-01-2003 10:47

Heb hetzelfde probleem gehad:
Waarschijnlijk heb je de eerste sims met een crack geïnstalleerd, installeer hem opnieuw, zonder crack en installeer het Rijke Leven erover heen, dan doet hij het vast wel..

En anders moet je een mapje aanmaken in de folder, dat staat wel in de FAQ op www.thesims.com

Stinger_UT 05-01-2003 11:12

Juist, heb ik gedaan. Eraf gegooid met alles wat in de map zat. Maar hij doet het nog steeds niet. k'Blijf proberen.

Stinger_UT 05-01-2003 18:12

Ik begin dus gewoon in de eerste buurt, je weet wel, de buurt van de originele Sims. Sim Lane dus.
Iemand enige suggesties??? :confused: :confused:

faan 05-01-2003 18:54

Ik heb dit probleem een paar keer ook gehad :mad:
Het had bij mij geen zin om alles van The Sims er van af te gooien en te reïnstalleren. Windows opnieuw installeren gaf wel effect :( Alhoewel je iets fout gedaan hebt bij de installatie. Ik denk iets met de cracks... Ik zou als ik jou was safe spelen en na elke installatie van The Sims of uitbreidingspakket steeds de crack ervan te kopiëren (je weet toch wel hoe dit moet hè?) en over "The Sims" te plakken. En daarna de PC opnieuw op te starten.. en zo dus steeds te werk gaan (y) Probeer het eens!

Ieke 05-01-2003 20:11

Volgens mij krijg je pas meer buurten met andere uitbreidingen extra buurten, maar ik weet het niet zeker.

Stinger_UT 06-01-2003 10:59

Ik ben naar de site van the sims geweest en heb daar iets gedownload wat zou moeten helpen, niet dus. Ik ga de manier van faen gebruiken denk ik. Laat ik het ff duidelijk maken --> Ik heb The sims illegaal en Livin' Large heb ik legaal. Dus ik zal ff kijken.

Andijvie 07-01-2003 14:47

Citaat:

Stinger_UT schreef:
Ik ben naar de site van the sims geweest en heb daar iets gedownload wat zou moeten helpen, niet dus. Ik ga de manier van faen gebruiken denk ik. Laat ik het ff duidelijk maken --> Ik heb The sims illegaal en Livin' Large heb ik legaal. Dus ik zal ff kijken.
uhu, dat bedoel ik, dat had ik dus ook:

installeer de kopie van de sims opnieuw, maar dit keer zónder crack, heel belangrijk dat je dat zónder crack doet! Nu kan je de gewone sims níet spelen, maar installeer Livin' Large er over heen, gewoon installeren dus.. dan doet hij het waarschijnlijk wél...

Anders moet je naar het mapje van de Sims gaan (C:\program files\maxis\the sims -> waarschijnlijk) en daar zie je dan waarschijnlijk 1 mapje genaamd 'TemplateUserData' kopiëer dat mapje en plak hem weer in het Sims mapje, geef hem alleen een andere naam: 'UserData2'. Controleer of je er een buurt bij hebt gekregen. Als dat zo is, moet je even controleren of je wel nieuwe meubels, voorwerpen etc hebt, als je er maar een paar hebt, maar echt ongelofelijk weinig dat ligt het echt aan de ilegale kopie en moet je doen wat ik hierboven als eerste zei...

BCR 08-01-2003 16:49

ik wil Beestenboel!!!!!

(ok, nutteloze reply :) )

micra 08-01-2003 16:51

Citaat:

Blue Crystal Rose schreef:
ik wil Beestenboel!!!!!

(ok, nutteloze reply :) )

die heb ik net!! :D

Stinger_UT 12-01-2003 21:26

Hij doet het nog steeds niet :confused: HELP! :confused:

Andijvie 13-01-2003 12:34

Citaat:

Stinger_UT schreef:
Hij doet het nog steeds niet :confused: HELP! :confused:
Dan doe je lekker legaal en koop je de originele ook...

Stinger_UT 14-01-2003 19:32

Maar die is haast niet te krijgen en anders kost ie vaak nog 40 euro ook ?!

Andijvie 15-01-2003 15:24

Citaat:

Stinger_UT schreef:
Maar die is haast niet te krijgen en anders kost ie vaak nog 40 euro ook ?!
Mja..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.