![]() |
Move maken
Als ik een leuk meisje zie op een feest, dan durf ik er wel
op af te gaan en een praatje te maken. Maar als ik dr wil zoenen weet ik nooit wat ik moet zeggen.......... Mijn vrienden zeggen altijd, je moet die move maken, maareh wat voor move maken jullie dan??? :confused: |
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=320726
Mischien heb je hier wat aan. Probeer gewoon rustig en zelfverzekerd over te komen! |
Dat topic gaat over openingszinnen en 90% wat er instaat is onzin.
Hij heeft geen problemen met het aanspreken van een meisje, maar wat je moet doen om haar te gaan zoenen. |
Tsjah, ik zou niet vragen of ze het goed vindt als je dr zou zoenen.
Je kan gewoon een zoen op d'r mond geven en dan kijken hoe ze reageert. Moet je wel eerst weten of ze niet al een vriend heeft ofzow natuurlijk :) |
Citaat:
Maar terzake. Ik heb nooit meisjes op een feest, dus mijn ervaringen zijn van generlij nut voor je, ben ik bang. |
die moveeee maken;)
kijk sommige zijn goed in de move denk ik en andere hebben zoiets van liever niet en waarom zou je ook iemand midden op de dansvloer pakken? je kunt toch ook vragen iets van: ga je meej naar buiten en dan ga je naar buiten beetje knuffelen.... en dan kun je t gewoon rustig doen en dan gaat die moveeeee automatisch:) mag ik dan hopen, anders dan issut foute boel, want dan wil ze nie;) knuffels...... |
Hm, ik zou niet snel met iemand naar buiten lopen als ik diegene net heb leren kennen.
Neej, ik vertrouw mensen niet snel :P iig niet binnen een kwartier.. |
:|
wie wil er na een kwartier al naar buiten dan?! of zelfs zoenen met een vreemde:P naja sorry zal wel aan mij liggen dan |
okay je moet eerst wel weten -of denken eigenlijk- of ze je okay genoeg vind (ik zet xpres niet leuk vind omdat leuk meteen wordt geassocieerd met verlieft en dat hoeft niet geval te zijn natuurlijk) Dus als je al weet hoe je praatje moet maken is fijn.
Dan ga je iets te dichtbij staan en gebeurt vanzelf (of ze doet stapje naar achter natuurlijk) Of als je met haar danst kusje in haar nek geven ofzo, merkt vanzelf hoe ze reageert. Bovendien als ze je ziet zitten hoeft iets te dicht bij staan vaak voldoende te zijn |
Ik zou niet zomaar zoenen met iemand. Zeker niet na 1 enkele ontmoeting .. en al helemaal niet bij het uitgaan :|
Voorwaarde is toch dat ik haar beter ken, dan nog steeds erg leuk vind en nuchter ben. Kun je beter gewoon leuk met haar omgaan. Drankje aanbieden etc en dan uiteindelijk haar nummer vragen om eens af te spreken (bijv naar de bios). Dan heb je de gelegenheid elkaar beter te leren kennen en komt het moment misschien eens vanzelf (als het goed klikt). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |