![]() |
[email] is dit mailtje wel te vertrouwen?
Van: Norton Antivirus<av_patch@norton.com>
Aan: ***@hotmail.com Onderwerp: Patch for Klez.H Datum: Thu,02 Jan 2003 21:22:49 PM Bijlagen: FixKlez.com (45k) Klez.H is the most common world-wide spreading worm.It's very dangerous by corrupting your files. Because of its very smart stealth and anti-anti-virus technic,most common AV software can't detect or clean it. We developed this free immunity tool to defeat the malicious virus. You only need to run this tool once,and then Klez will never come into your PC nou er de laatste tijd zoveel virussen zijn, vertrouw ik dit ook niet helemaal...Is het te vertrouwen? |
je kunt het het beste even op de norton site nakijken en hem evt daar vanaf downloaden, dan weet je dat het geen virus is
|
Jah, je kunt...overdrijven....
Er zit neit eens een attachement bij, wat doe je dan moeilijk? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind dat mensen gaan overdrijven hoor.. pfff.. |
Waarschijnlijk is ie fake. Kijk de headers er maar eens op na. Ik kan me niet voorstellen dat Norton zo'n breezertaal achtig mailtje schrijft.
|
Citaat:
|
Denken jullie nou echt dat Norton, het grote Norton dat alle software via liveupdate installeert, 20 miljoen (whatever) mailtjes gaat versturen met patches. Kom op nou, denk ff na. Dit is dus zwaar nep (typisch geval van social engineering). De grootte van Yaha is trouwens ook 45k.
|
Citaat:
|
Je mag hem wel naar mij doorsturen, ik durf hem best wel te downloaden en even door de scanner heen te halen :)
|
heb deze ook gehad (en nog een vergelijkbare van McAffee) is dus YaHaa.K virus. vertrouwde het niet, maar vertrouw mijn scanner wel dus heb em toch gewoon gedownload en hij werd meteen herkent door McAffee. Ben ik ff blij dat ie bij elke boot update :D
|
ok... thank you all :) ik gooi hem er dus maar snel uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |