![]() |
Het geef-jezelf-een-compliment-topic
Owkeej, in dit topic mag je alleen positieve dingen over jezelf neerzetten.
Dus ook geen negatieve reacties, gewoon puur postief:) Ga je gang:) succes! Eendje |
Qimm, wat ben je vandaag toch mooi :P
|
oww das moeilijk
- k heb teveel vertrouwen in mensen - ik kan lief zijn - k laat niemand lijdden door mij -ben te vertrouwen - ben makkelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm dat wordt bijzonder moeilijk :D
Even denken... Heb doorzettingsvermogen + ben altijd stipt aanwezig als ik iemand liefheb, dan ga ik er 100% voor ben te vertrouwen en ben een luisterend oor voor iemand die problemen heeft Dat is het dan denk ik ;) |
ik kan best goed met je ijlen rhiantjuh!
|
Ik zal ook mee doen:)
-het is me gelukt mn medicatie op tijd in te nemen -het is me gelukt om rustig te blijven bij het irritante gedrag van mn broer -het is me gelukt om beetje bij beetje positief te blijven denken :) |
Citaat:
|
*Moenbase is terug. :p ;)
Nou ja, dat is misschien meer voordelig voor het forum ;) (Goh, wat ben ik aardig he :D) |
ik heb geduld...
|
goed hartje
|
Ik begin een beetje volwassen te worden :)
|
ik ben trouw
keppen goed hart (kbedoel et vaak goed) Ik heb mn aardige dagen.... |
eeeeeeeeeeeeeeeehm :confused: :confused: :confused:
ik heb wel doorzettingsvermogen. |
ik heb me de afgelopen dagen geen pijn gedaan.
|
Ik heb doorzettingsvermogen
Ik probeer mensen niet te veroordelen Ik probeer eerlijk te zijn, ook tegenover mezelf |
Citaat:
*verzint beter compliment* ik heb een goed gevoel voor humor en mensenkennis :D |
-ik luister altijd naar mensen(wat voor mij soms een probleem wordt omdat ik het dan niet allemaal meer aankan)
-ik kan lief zijn |
Citaat:
Ok, ehm.. hier kom ik later op terug. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed. * word wat positiever de laatste tijd * ben wat socialer geworden |
Citaat:
*Ik ben in gaan zien dat ik echt heel fout dacht. :o *Ik heb weer toekomstplannen. |
waaah das leuk hahaha. eenjuh op de posi-way!! :D
wij kregen laatst de opdracht op de groep om voor iedereen (inclusief jezelf) 5 (!!!) posi-dingen op te schrijven... en ik weet er nog wel een daarvan :D -muziekaal :eek: |
ik ben lief
|
Citaat:
|
Sharif, je bent vandaag erg helder voor je doen
|
Citaat:
|
Ik ben vandaag voor 3 uur mijn bed uitgekomen
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen |
Morgan, wat ben je toch weer mooi vandaag. :p
|
ik heb veel over voor mensen waar ik om geef
ik let altijd goed op details |
ehmz ja dit heb ik al vaker moeten doen, ma zal een paar punten proberen op te noeme:
Ik kan goed luisteren naar mensen, Ik wil altijd klaarstaan voormensen, Ik ben iets minder verlegen geworden, Het gaat nu eindelijk beter op school, ehm tja datwas het zo'n beetje :) |
- ik ben de laatste tijd echt goed te vetrouwen en ik hou alle belangrijke dingen van andere mensen voor me :)
volgende!! |
heej goezow, hier staat ie maar 1 keertjuh :p
Nou zoals k op t andere forum ookal zei, heb gisteren eens een cd geKOCHT, een cd van Blondie :p Liefs, Lau. |
Citaat:
vallen ze daar ook al in herhaling? :p Ik heb die opdracht ook al eens gehad, toen jij blindedarmontsteking had.. vage mensen daar.. :o |
oke positieve dingen
kan goed paardrijden kom nooit telaat op afspraken kan goed geheimen bewaren en waar ik nu het meest trots op ben heb mezelf al 10 dagen geen pijn gedaan (komt alleen doordat ik volgende week MOET zwemmen) next |
Monrath:
Goed dat je bekant elke dag deze vakantie in dat rottige, saaie, vervelende Engelse boekje, The Rats hebt gelezen voor school!!!! |
Citaat:
goed van je dat je 1 keer kan posten eend :) |
Citaat:
Maar, je hebt nu in iedergeval meer opgeschreven dan eerst! (Y) Goed hoor! |
Citaat:
Citaat:
En, nou, heel goed hoor dat je in dat boek gelezen hebt. 'We'/Ik ben trots op je. Het is alleen nog niet uit, een beetje opschieten dus :p |
Euh..
- ik haal goede cijfers - ik ben eerlijk - het is me gelukt om zonder hulp te komen waar ik wil zijn |
ik ben nu met mun werkstuk bezig *en dat zonder dwang :)*
|
Citaat:
|
ik kan heel goed luisteren, vertel vertrouwelijke dingen niet door.
ben een uithuil punt voor veel vriendinnen en ik heb iets positiefs over me zelf gevonden :) |
Over het algemeen?
Over vandaag? Algemeen: -ik kan luisteren (onderstreept; als k het wil) -ik kan lief zijn -ik kan ontzettend behulpzaam zijn Vandaag: ik heb precies gezegd wat ik wilde zeggen op het moment dat ik het wilde zeggen... |
- ben eerlijk
- betrouwbaar - kom bijna nooit te laat op afspraken, ook haast nooit te laat geweest op school :D - heb redelijk doorzettingsvermogen - probeer meestal mensen zo min mogelijk te kwetsen of ze moeten wel heel erg irritant zijn. - probeer meestal problemen te voorkomen - ben wel sociaal |
goeie muzieksmaak
creatief altijd streven naar zelfontwikkeling sterk van persoonlijkheid optimistisch verantwoordlijk speels eigenwijs slim levensgenieter kan goed luisteren begrijp snel iets kan goed vertellen (en overdrijven) kan een relatie onderhouden felle ogen gaaf lichaam lieve vriendenkring kan zich lekker uitleven woops overdrijf k nu:D |
Citaat:
ff denken wat heb je weer een top presatie neer gezet tijdens je training |
Uhmz...jah, keb dr weer een paar:D
-Ik heb me vandaag tijdens de nieuwjaarsinstuif in kunnen houden niet te erg melig te worden:D -Ik kan al af en toe tegen mezelf zeggen dat ik toch wat meer irritaties moet gaan uiten (ik herken het dus) -Ik heb ondanks dat vandaag de baas van huis was op mn werk, toch nog redelijk normaal gedaan:D -Ik heb af en toe best wel gevoel voor humor, meestal heb ik gevoel na humor:p -Ik heb een beetje over mn toekomst durven praten!(y) Das HET dilemma van mij(n), maar tis me weer gelukt:D |
Citaat:
Jah, sorry, mijn explorer deed raar, dus ik telkes op verzenden klikken, maar daarna kwam telkes een niet weer te geven pagina, dus was ik er maar mee gekapt en njah, later hoorde ik dat het er drie keer stond:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |