Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   DVD-speler (stand alone) probleem? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=328688)

Sikamikanico 02-01-2003 22:30

DVD-speler (stand alone) probleem?

Ik heb sinds kort een DVD-speler, een Samsung S224. Soms (ongeveer elke 50min) blijft het beeld en geluid zo'n 0,5s hangen. Komt dit doordat de dvd-speler overgaat naar een andere laag, of moet ik terug naar de winkel?

Martin 02-01-2003 22:41

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ik heb sinds kort een DVD-speler, een Samsung S224. Soms (ongeveer elke 50min) blijft het beeld en geluid zo'n 0,5s hangen. Komt dit doordat de dvd-speler overgaat naar een andere laag, of moet ik terug naar de winkel?
Staat waarschijnlijk wel op de DVD. Dit kan inderdaad gebeuren doordat hij overschakelt naar een andere laag. Raadpleeg anders eens de handleiding van je DVD-speler :)

Dit is geschreven in een aangeschoten bui, excuses voor taalfouten enzo ;)

Methuselah 02-01-2003 23:37

Citaat:

chatfreak schreef:
Staat waarschijnlijk wel op de DVD. Dit kan inderdaad gebeuren doordat hij overschakelt naar een andere laag. Raadpleeg anders eens de handleiding van je DVD-speler :)

Dit is geschreven in een aangeschoten bui, excuses voor taalfouten enzo ;)

Ik heb er geen opgemerkt. Er zijn er hier die nuchter véél slechter doen en ik noem geen namen. ;)

MissKiss1985 03-01-2003 00:24

Ligt eraan. Kijk op het hoesje van een dvd waarbij hij dat doet staat erop dat hij 2 lagen heeft dan ligt het daaraan. Zoniet inderdaad terug gaan.

Maar denk inderdaad dat het wel aan die lagen zult liggen

Sikamikanico 03-01-2003 16:41

Citaat:

MissKiss1985 schreef:
Ligt eraan. Kijk op het hoesje van een dvd waarbij hij dat doet staat erop dat hij 2 lagen heeft dan ligt het daaraan. Zoniet inderdaad terug gaan.

Maar denk inderdaad dat het wel aan die lagen zult liggen

Een dvd bestaat toch standaar uit verschillende lagen? Dat was juist het verschil t.o.v. een cd.

Martin 03-01-2003 16:44

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Een dvd bestaat toch standaar uit verschillende lagen? Dat was juist het verschil t.o.v. een cd.
Dat hoeft niet persé. Dat ligt aan de hoeveelheid beeldmateriaal (of geluid/data) wat opgeslagen is.

-=Odysseus=- 04-01-2003 16:21

volgens mij hoort een DVDspeler zoiets niet te doen. Hier doet hij het iig normaal. Kan misschien aan de pc zelf liggen?

Martin 04-01-2003 16:22

Citaat:

-=Odysseus=- schreef:
volgens mij hoort een DVDspeler zoiets niet te doen. Hier doet hij het iig normaal. Kan misschien aan de pc zelf liggen?
Het is een stand-alone player simon ;)

En tóch is het redelijk normaal. Het wordt niet voor niks vermeld op de DVD`s :)

-=Odysseus=- 04-01-2003 16:23

Citaat:

chatfreak schreef:
Het is een stand-alone player simon ;)

En tóch is het redelijk normaal. Het wordt niet voor niks vermeld op de DVD`s :)

woopsie las ff verkeerd. :o

Martin 04-01-2003 16:25

Citaat:

-=Odysseus=- schreef:
woopsie las ff verkeerd. :o
Wat drank toch niet allemaal met je kan doen ;)

Atje85 04-01-2003 17:56

Ja, dat is normaal dat ie dat doet. En het staat lang niet altijd op t doosje vermeld dat hij 2 lagen ofzo heeft, maar die laser schakelt dus gewoon over op een andere laag, duurt idd korter dan een seconde. Dit gebeurd tegenwoordig bij de meeste DVD-roms.
Dus niet terug naar de winkel...

Sikamikanico 06-01-2003 18:48

Nou, ik ben blij dat ik niet weer terug hoef naar de winkel. Dankuzeer allemaal:).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.