![]() |
temptation island
wie kijkt er naar en wat vind je ervan?
|
Fake zooi.
|
Triest programma.
En nee, ik kijk er dus NIET naar!! |
leuk, als er niksa anders op tv is
is echt precies hetzelfde als Blind Vertrouwen, dat kwam toen om sbs6 |
op zich een aardige opzet, wel lache;)
|
Citaat:
|
Citaat:
je kijkt het helemaal niet, ik ken jou mannetje hehehe :D |
Citaat:
jan is een vieze pervert!! |
Citaat:
|
Citaat:
fuck you jens, ik kijk het elke maandag op VT f*cking 4 |
Citaat:
ik weet ook waar de tv-gids op i-net zich bevind nilsje.... :rolleyes: |
ik heb het 1x gezien en me een breuk gelachen toen een blonde doos (dat is ze wel, laten we eerlijk zijn, een bezette man najagen d0h) ging huilen toen ze weggestemd werd.. triiiiest..
leedvermaak dus ;) doch triest. |
echt weer zo'n typisch V8 programma :rolleyes:
|
Citaat:
|
Haha ik vind het wel lachen..
Die meiden die niets van de vrijgezelle mannen moeten hebben en liever met elkaar keuvelen.. :D |
tja ik moest gisteren oppassen en er was nix anders op tv, dus toen heb ik het wel gezien. Ik vind het best wel triest, kijken of je jezelf kunt inhouden als er vrijgezellen rond je hangen.. *ow joy*
|
Citaat:
|
een heel erg saai programma...
en er was zo'n doos die zei, dat ze eigenlijk helemaal niet mee wou doen, maar ze had zich laten ompraten door haar vriend. En nu had ze spijt dat ze mee deed...:rolleyes: |
ik heb er een paar keer naar gekeken !! ik vind het echt klotig wa da diene jan zijn meiske aandoet !!! da meiske zit daar af te zien terwijl hij haar mé plezier kapot maakt !! eigelijk is da best wel stom om u in te schrijve voor zo'n programma !! je weet toch gewoon da het mis ga lopen !! tssss
|
Ik heb het nu 2 x gezien en ik vind t idee wel stom, die vrijgezellen hebben egbt geen gevoel enzow vind ik ma ik kijk t omdat ik stephanie zo'n lief meisje vind..
ik vind dr zo zielig en dr vriend vink egt een eikel, tis wel duidelijk dat ze niet mee wou doen en dus nie zon type is voor zon soort progamma. maar ik volg t omdak de ontwikkelingen tussen stephanie en dr vriend wil meemaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jan ==> vervelend ventje die denkt dat er alles mag doen maar goedele niks. goedele zat maar ondere de douche met sven en jan maakt er een drama van terwijl hij de tenen van iemand anders zit af te likken bah:p
Goedele ===> lief, KNAP en sympathiek meiske Sven ==> achterbakse jong |
Nou als ik hier zie dat er iemand in zit die GOEDELE heet dan kijk ik dus echnie he, gatverdamme wat een rotnaam
|
ik kijk het wel... je moet gewoon opgeven met een meisje die je goed kent en niet je vriendin is en dan feesten met de vrijgezelle dames!!! *fantasie* :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |