![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst? IV
?
|
10 minidiscs
|
(IIII moet zijn IV, als je het goed wil doen)
Mijn laatste aanwinst is een broek van de Only. Soort zwart ahtige spijkerbroek. Hij is iets te lang maar ach, hij was goedkoop. |
Euh..
Een broek geen idee welk merk, denk stuka ofzo.. |
Euh... Een broek..! :o
|
bioscoopkaart TTT LOTR
big mac doosje lege cd |
|
Citaat:
:D kut, hmm, maar ik turf! |
mijn afkeer is nog groter geworden :D
what the hell doe je met die dingen? ontopic:een flesje Stimycine(eindelijk,want mijn neus had het nodig :) en mijn verder gezicht ook :)) |
Late verjaardagscadeautjes:
- 20 euro van oma+plus oma - een foto van mezelf op posterformaat :D - een zwart aan-de-onderkant assymetrisch truitje met gaasmouwtjes, gaat aan de bovenkant, en zwarte glitters - een hele rare scheurkalender van ik-weet-niet-meer-welke-tekenaar - roze badzout - 'astraal helende doucheolie' ofzo, met een enorme handleiding - dat krijg je nou als je een keer op een familiebijeenkomst vertelt dat spiritualiteit je wel boeit :/ - cadeaubon van 15 euro - fotoalbum - roze lipgloss-met-glitters - blauwe eyeliner, blauwe oogschaduw-met-glitters, blauw kohlpotlood Weekendje inwonen bij Marge en Bram: - veeeel chips - met helaas ook veeeel vieze dipsaus - slagroomsoesjes - drank - croissantjes(-met-rare-aanhangsels) - het zinnetje "Heeey, lullo! Heb je nog geneukt?" :D Dagje winkelen met Hidde en, alweer, Marge: - eten+drinken - kohlpotlood voor Hidde :D - een hoop meegejatte kaarten en foldertjes uit de AromA - handboeien :o - pakje guiloises Ik houuud van mijn kerstvakantie. |
een broek en een heel lief kralenkettinkje met dobbelsteentjes :)
|
2 h&m truitjes, een rode en een bruine
een paars punkyfish truitje |
Citaat:
Ontopic: kheb 3 nieuwe broeken en een trui gekocht, 1 broek was van matinique (ofzoiets) en de rest mexx (mexx rulezz) |
Een doosje pijnstillers voor de zenuwonsteking in me kies.
|
zenuwontsteking, sterkte dan :D
http://www.vega-life.nl/images/pakketzegel.gif mooi he? :\ zometeen nieuwe harddisk bestellen :) (Maxtor 120GB DiamondMax plus9, 7200rpm, Fluid Dynamic Bearing) |
ehmz...gister....lichtbruine ribbroek...en hij zit suuuuuuperlekker (y) en n knalgroen lampje :) en n spijkerbroektas :)
|
CD Tool - Undertow
kaartjes voor TTT dat was het wel! |
Heb nu al spijt van mijn aankopen :| damn
beige veel-te-wijde-broek-voor-mij-die-zeeeeeeker-ingelegd-moet-worden [birgini company] jeans broek met heel erge uitlopende pijpen [C.N.B jeans] blauwe/witte gebreeen trui met grote blauwe kol (y) allemaal van bij de pecotex :D |
Ik kreeg gisteren mijn officiele rijbewijs binnen (y)
Verder een enorm fleurig dekbed, maar mijn allerlaatste aanwinst is toch wel een vette verkoudheid :( |
Citaat:
|
De laatste aanwinsten:
-Een kaartje voor oud en nieuw voor De Stalker -Twee champagne, een wijntje, en 5 wodka (ofzo?) -Een eeerg gezellige avond -Een slome nieuwjaarsdag -20 euro voor een middagje oppassen |
Citaat:
jamaar ik turf. en degene die het volgende topic opent die doet het met romeinse cijfers (y) |
Citaat:
|
cd's (machinehead en siouxsie and the banshees, had ik al gepost op muziek)
kadootje voor mn buurmeisje die zondag jarig is verjaardagskaart voor een vriend die zaterdag zn verjaardag viert voedsel bij de mac kaartje voor lotr (was ik samen met mn pa geweest.. al de 2e keer dat ik em ging zien :o.. hij blijft mooi :) (y)) |
Citaat:
iig dat ding is na 3 maanden ook begonnen met lichte ratelingen hmm ontopic.. erm weet niet eens :/ erm owjah een biertje:) op 1 januari ergens vroeg in de ochend |
witte krijtstreepblouse...
|
Citaat:
De uitgaven van de kerstvakantie op een rij : Cd's: Pain - Nothing remains the same Oomph! - Plastik NIN -further down spiral Kleding: LS van Nike voor in te trainen Overige zut: Fles cola light Button NIN Batch Children of Bodom Paraplu 3 koffie in de AromA |
Vandaag wezen shoppen in de stad (Amsterdam). Ik heb een bruine broek gekocht met aan de zijkanten een wit+zwart+rooie streep. Bij de Country Style op Koningsplein. (€26,95 :o (y) )
|
Leve de Europatuin!:
*stokkies met paarse kristalvormige dingetjes voor in mn haar *kersversierdingen voor om mn polsen *buigzame tak met groene glazen kraaltjes eraan voor op mn hoofd *kersslinger met sterretjes voor in mn haar *neerzet-elfjes verder nog: *een ontmoeting met de band Pharmacon :cool: edit: *een ontmoeting met de neefjes van Pannekoek: Justin en Jermey (ofhoejedatschrijft) *cadeautje voor Pannekoek (badmuts id vorm van een jokermuts, opblaasbaar en met belletjes (y) ) |
mijn laatste aanwinst:
een spijkerbroek van overzeas en een rood punkyfish vestje! en schoenen, van reef |
Citaat:
concertkaartje voor stonesour :D en veel meer ;) oja, en manon....je vergeet de ontmoeting met me neefjes ;) edit: en een koeiebroek heb ik ook derbij :D |
-spijkerbroek wijd uitlopend met aan de zijkanten (ook binnenkant) gekleurde stofjes van D&G
-wit shirtje van kyuchi -kort plooirokje, met 4 plooitjes, rokje is van spijkerstof, de plooien zijn van zijde van Michiko Koshino -shirtje met legerprint en allemaal bloemetjes er op gestikt van Benetton -shirtje inhet olijfgroen met een bloemetje er op ofzow van Sisley -taupé kleurige panty van de v&d -houten kraaltjes |
- D&G vissershoedje van spijkerstof met aan de binnenkant wollen voering (y), lekker warm ;)
- D&G Overhemd #1, donkerpaars, met allerlei vage motiefjes erop - D&G Overhemd #2, wit met verticaal blauw gestreepte overhemd - Ferre Overhemd, zwart met verticaal krijtstrepen |
Citaat:
|
spaanse sloffen (gister gekregen van een surprise)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das een pikzwart dekbedovertrek :cool:
|
Een niet-werkende harddisk van 8 gig (wie het kleine niet eert.... ;))
En ben nu ff een partition aan het downloaden, eens kijken of dat gaat werken :) |
Mn laatste aanwinst is een wijdehangendespijkerbroek.
Mijn laatste uitgave is aan eten bij de Hema en inschrijvingskosten bij de In in Groningen. |
- zwarte spuitverf
- wit lief shirtje, zie Watgajekopen-topic |
- teensokken voor mijn nichtje
- een boek van Snoopy voor mijn neefje - een roze blousje van Tommy Hilfiger (wat hou ik toch van mama :p) |
gister nieuwe spijkerbroek van g-star gekocht
een beetje gebleekt van voor. erg koel |
yeah,solden :cool:
country adidassen(zo stond het toch op de doos :s :|) bruin met goudkleurige strepen. zwarte beenwamers(eindelijk) haarmasker Fructis :) pyjama,witte broek met wit-met-lieve-bloemetjes driekwart geval truitje erop :) |
- kaartje ataris
- kaartje anti-flag - nijntje dagboek :rolleyes: - laatste cd van 'Gotcha!' |
Citaat:
|
zwarte mascara van soho ..
en een kadotje voor mijn ma |
- lange zwarte tule rok met strikjes enz van superstar
- half soort korset van superstar - hoge schogen met ronde neus, bandjes en sleephak jeeej -tondeuse |
Citaat:
ik heb net een fluor groen shirt gekocht met een zwart beetje doorzichtig gescheurd shirt eroverheen heel kewl met blacklight maar hij kruipt op :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |