![]() |
Kill Bill
|
IN 2003 UMA THURMAN IS GOING TO KILL BILL
Ziet er wel aardig uit. |
Wel tof...
26 Januarie komt de trailer van THE HULK uit...ook even afwachten ;) Ik heb t script (welke draft weet ik niet) van kill bill, en of t de echte is? Citaat:
|
Tja, die trailer...
De actie ziet er ontzettend prachtig mooi uit. De muziek, tja, typisch Tarantino. Maar dat ene stukje dialoog aan het einde van de trailer: HOE SCHANDALIG SLECHT GEACTEERD!!! We wachten af... in spanning. |
Hm, ja, we zullen moeten afwachten hè? :D
|
Vraag me af welk nummer er gedraait wordt in de trailer..klinkt nml vet..
Denk iets van RZA? |
Er zit wel altijd een Nederlands Element in films van Tarantino, zoals het gesprek over Amsterdam in Pulp Fiction, bij Resvior Dogs was het het nummer Little Green Bag van George Baker Section, in Kill Bill is het de naam van Uma Thurman, die pas halverwege de film bekend wordt............
Wat heeft hij precies met Nederland????? |
Citaat:
Vooral de cowboys die hier al geweest zijn :D Maarehh weet niemand hoe dat nummer heet in de trailer? |
Valt tegen. Erg foute wire-momenten. De openingsscene met het vliegtuig is ook om te janken.
|
Het ziet er idd allemaal best neppig uit, mogelijk bedoeld, maar dat zien we wel als de film uitkomt :o
Ziet er tot nu toe uit als een vermakelijke film. |
Citaat:
Always has a Dutch element in his films: The opening tune, Little Green Bag, in Reservoir Dogs was performed by George Baker and written by Jan Gerbrand Visser and Benjamino Bouwens who are all Dutch, The Amsterdam conversation in Pulp Fiction , The mentioning of Rutger Hauer in Jackie Brown |
Oogt allemaal best wel nep en goedkoop, als deze film uiteindelijk ook zo zal zijn, voorzie ik een dieptepunt in Tarantino's carriere...
|
Waarom al die zwaarden en over the top zooi?
Verdomme! |
Citaat:
|
Citaat:
Wow! Bewijs graag! |
waaaah
THE RZA!!!!!!!! (y) |
hoe kan je trouwens in godsnaam nou al conclusies trekken over de film als je alleen die trailer hebt gezien :rolleyes:
|
dat zijn geen conclusies dat zijn verwachtingen ;)
|
Citaat:
|
Heuh, hij heeft hier niet gewerkt in een videotheek volgens mij...
Het is alleen dat zijn favoriete videotheek in Amsterdam zit. De cult-videotheek aan de Amstel. En tja, de amerikanen houden nogal van ons gedoogbeleid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar volgens mij is that it |
HOE HEET DAT NUMMER IN DE TRAILER NOU?! :mad:
|
Citaat:
Lars Ulrich en RZA dus....Welk nummer het is, is niet bekend. |
Interessant, ben benieuwd wat het gaat worden
|
hehehe... Quentin Tarantino is the man... maakt niet uit of de film er uit ziet of niet... alleen de dialogen al zijn geweldig...(Y) :D
|
Hotei Tomoyasu - "Shin Jingi-naki Tatakai"
http://www.superhappyfun.com/birthda...akiTatakai.zip Niks te RZA :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja duhh :D
3 maanden in a'dam gewoond als ik het goed had, indertijd aan script/verhaal geschreven voor pulp... (stond als info bij scenarioboek maar heb het paar jaar geleden gelezen dus kan eventueel niet geheel juiste info zijn ;) tijdstip helpt waarschijnlijk nu ook wel mee) |
Citaat:
Dit is het nummer wat je hoort in de teaser: http://www.reel-review.net/killbillteaser.mp3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, anders stond er wel (courtesy of TAFKAB) oid bij als 'k 't had gezien ;)
|
Ziet er uit als Bagger man
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |