Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Wat zijn jullie ervaringen met ephedra? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=329298)

Steefjuh!! 03-01-2003 15:58

Wat zijn jullie ervaringen met ephedra?

Zelf heb ik de afgelopen 2 zaterdagen (Innercity en Qlubtempo) 2 epehdra's genomen... Ik heb zelf nooit meer gebruikt dan hash en wiet... Ik was echt bang dat het fout zou gaan... integendeel!

op een gegeven moment, dat ik 1 zo'n ding ophad kwam ik mn zus tegen, die vroeg of ik moe was... en ik was 100% wakker!

Ik zat te wachten op een spesend gevoel, die kwam dus niet... Dit vond ik zelf heel fijn!

Wat zijn jullie ervaringen met ephedra?

Griller 03-01-2003 22:59

voel er meestal niet zoveel van anders blijf ik alleen maar wakker

Julian 04-01-2003 00:48

Ik heb wel vaak Ephedra genomen, het heeft wel een leuk effect vind ik :) Je blijft lekker wakker, je krijgt een beetje een lekker gevoel, vooral als je stil gaat zitten (op een stoel - dat rijmt :D) vind ik, en een dosis energie... :)

Echter, het nadeel vind ik dat ik me er soms best klote door kan gaan voelen... waarschijnlijk omdat het nogal je emoties verstevigd, dus als je je net een beetje kut voelt kan dat nogal versterkt worden.. :( maar aan de andere kant, dat werkt andersom ook wel :)

Alleen bij mij is het de laatste tijd meer dat ik me er niet vrolijk van ga voelen..

Je kan er ook nogal van afvallen trouwens, als je het vaak gebruikt (b.v. tijdens het uitgaan en dan ook nog eens de hele avond staan te dansen/springen) het zit dan ook in afslankproducten.

Pippeloen 04-01-2003 02:24

wtf is ephedra ?

Blenderhead 04-01-2003 13:30

Citaat:

Naojan schreef:
wtf is ephedra ?
een soort energizer, soort redbull in capsule.... oid

1 werkt bij mij nooit.. heb er minstens 3 nodig.... k neem altij Heavy E... werkt veel beter....

Iotje 04-01-2003 13:50

Citaat:

Xtuv schreef:

Echter, het nadeel vind ik dat ik me er soms best klote door kan gaan voelen... waarschijnlijk omdat het nogal je emoties verstevigd, dus als je je net een beetje kut voelt kan dat nogal versterkt worden.. :( maar aan de andere kant, dat werkt andersom ook wel :)

Dat klopt i.d.d. ! Dat heb ik ook gehad!!

1 ding wat je bij ephedra niet moet doen is er te veel van nemen en dan zuipen en blowen :o

Oh.jah! Het werkt ook niet bij iedereen trouwens! :o :p

Poesje Mauw 04-01-2003 13:54

Ik vind ephedra rotspul....ik kreeg er gigantische hartkloppingen van, en en begon als een gek te zweten. Eens maar nooit meer (n)

Ramlothiel 04-01-2003 14:03

Ik had 3 capsules genomen, kreeg het ontzettend warm en m'n hoofd ging tintelen. Verder eigenlijk niet echt bar veel van gemerkt, 1 keer daarna nog 2 capsules geprobeerd maar dat liep helemaal een beetje slecht af omdat ik niet gegeten had en erbij blowde.

Isa 04-01-2003 15:10

nooit gebruikt maar heb t thuis liggen 4 capsules.

notbonefish 04-01-2003 15:51

die 'pure ephedrine' pillen, (extract dus) zijn wel grappig. je wordt er echt klaar wakker van, en je huid gaat op een gegeven moment helemaal tintelen. ook merkte ik dat alchohol helemaal geen effect had op mijn geestelijke toestand, en mij alleen motorisch aantaste; dus is het ook niet echt interessant om bij te zuipen.

vixen 04-01-2003 16:37

best wel eens gebruikt, op lowlands 2, en daarbij heel veel geblowd en gedronken. Ik ging half trippen, was op zich wel cool, werd er alleen heel even n beetje paranoide van.

DarkCat 04-01-2003 16:57

Nooit een stapeltje ephedra nemen en dan een halve liter smirnoff te gaan drinken en halve liters bier, vervolgens continu aan de waterpijp te zitten en weer verder te gaan zuipen. Totdat de ephedra uitwerkt. Resultaat: barf, kots en braak.

CokemanLalalala 04-01-2003 17:02

heb die rommel 1 keer geprobeerd, zo'n zakje van 4 van die dingen. meteen maar allemaal in mijn bek gedaan toen ik al aangeschoten (kutwoord) was en flink verder gaan zuipen. voelde op dat moment wel enigszins grappig maar zeker niet voor herhaling vatbaar. volgende dag was helemaal zwaar kut!

"Beltaine" 04-01-2003 18:17

alles was koel en ik barste van de energie... had drie capsules...

Blenderhead 05-01-2003 00:14

ik vind het echt geen drugs ofzo... je hebt alles nog steeds in de hand en geen bijwerkingen ( bij mij althans... en k heb al behoorlijk wat van die dingen op )

mood indigow 05-01-2003 00:20

hmmz kvind er niet veel aan..

kheb er wel eens 2 genomen en flink veel bij gezopen en geblowd en ik merkte er nix van

Griller 05-01-2003 01:06

ik blow overal bij nooit ergens last van gehad eigenlijk

Blenderhead 05-01-2003 15:27

Citaat:

Griller schreef:
ik blow overal bij nooit ergens last van gehad eigenlijk

alleen als k eerst teveel zuip dat k al niet meer recht kan staan.. dan gaat het heel soms nog fout....

MissBi@tch 06-01-2003 11:18

kvind ze wel handig, alleen als je er teveel van pakt kun je wel last krijgen van hartkloppingen enzo om te stappen zijn ze fijn om wakker te blijven maar niet om te spacen vind ik... wel als je thuis bent :S wazig mar jah...

LISM 06-01-2003 14:47

De eerste keer kwam ik er wel lekker los van in combinatie met bier / paddo's,, alleen zat ik de hele avond aan de kant met een vriend te trippen :D , kon niet slapen en je houdt het er met sex wat langer vol mee... ik ging niet verder dan 2 want meer had ik er niet nodig...

wees voorzichtig met dat spul want ik heb er een paar zien schuimbekken dmv overdosis...

Horror Kitty 06-01-2003 17:07

ik vind het niet zoveel bijzonders. om echt effect te krijgen moet ik er 2 slikken en ook nog blowen..

CokemanLalalala 06-01-2003 20:07

Citaat:

LISM schreef:

wees voorzichtig met dat spul want ik heb er een paar zien schuimbekken dmv overdosis...

yooooooooo
als je ergens voorzichtig mee moet zijn is het wel ephedra :confused:

ESCO 07-01-2003 14:24

Een stuk of 8 a keer gebruikt maar niet iets waarvan je zegt kikke relaxt.
Ik kan er niet van slapen en je krijgt er een droge mond van.

mood indigow 07-01-2003 15:32

Citaat:

LISM schreef:
De eerste keer kwam ik er wel lekker los van in combinatie met bier / paddo's,, alleen zat ik de hele avond aan de kant met een vriend te trippen :D , kon niet slapen en je houdt het er met sex wat langer vol mee... ik ging niet verder dan 2 want meer had ik er niet nodig...

whahahaha wat een bullsjit

Black Reina 13-01-2003 14:25

is wel grappig spul ja:p heel de tijd het gevoel alsof k kippevel op mn hoofd had, alsof k elk haartje kon voelen, k kon niet met n ogen dichtzitten, kmoest ze echt open hebben :confused: boel energie, stil zitten voelt heeel vaag aan:p
alleen ve volgende ochtend, hele nacht zonder slaap en zonder eten of drinken en na heel de tijd dansen en rennen en springen wel vreselijk brak :o

Shadow X 21-01-2003 10:14

Dat kriebelgevoel in je nek en hoofdhuid is erg gaaf. Maar word naarmate je vaker slikt minder.
Ik kan er zoveel bij drinken als ik wil, is nooit fout gegaan.
Verder krijg je zin om te praten met mensen, te dansen, lichaamscontact te maken; het werkt ook een beetje als een afrodisicum volgens mij.
De ultieme partydrug imo

Timmy 21-01-2003 15:07

ik vind ephedra ook wel leuk.
je kan een stuk meer zuipen dan normaal en je gaat ook niet over je nek en das nog wel het beste van alles.
en natuurlijk word ik er ook klaar wakker van en zit vol energie (y)

gladde aal 21-01-2003 15:09

Citaat:

Steefjuh!! schreef:
was echt bang dat het fout zou gaan... integendeel!

WHWHAHAAHAHAHAHAHAHHA :D

maaaaaaaarja,

Khad op een vet psytrance/goatrance feest 4 van die pillie's achterover getikt, was dik spacen, lekker gevoel.

Isa 21-01-2003 15:39

ik heb het vandaag op de groep genomen om wat meer enegry te krijgen maar werd er alleen een beetje wakkerder van.

Blenderhead 21-01-2003 19:00

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
ik heb het vandaag op de groep genomen om wat meer enegry te krijgen maar werd er alleen een beetje wakkerder van.
op de groep?

en emm..... energie krijgen en wakker blijven is behoorlijk hetzelfde.... ( als het wat later in de nacht is iig)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.