![]() |
Fistfucken
Heeft iemand dit al eens geprobeerd zo ja wat zijn de ervaringen enzo, just wondering :)
|
[blond mode]wat is dat?[/blond mode]
|
vuist in iemand zn kut proppen
|
nice way of putting it :D maar ja idd een vuist in iemands kut proppen..........
|
of in iemands anus :D
geen ervaring mee, in 't laatste geval: gelukkig geen ervaring mee :) |
Ik ook geen ervaring mee, en van mij hoeft het ook niet...
En later opgemerkt: Citaat:
|
Geen ervaring meej, lijkt me ook niej echt prettig voor haar.
Als je het zo fijn vind kun je beter zo'n filpje downloaden. |
Nee lijkt me niet echt leuk of fijn ofzo , maar het lijkt me dus eigenlijk best damn pijnlijk enzo , vandaar mijn vraag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er nooit aan beginnen. ten eerste de vagina rekt kei uit het is niet lekker voor haar. en waarom zou je het eigenlijk doen
|
Citaat:
Blijkbaar zijn er vrouwen (en mannen) die het kunnen waarderen. |
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
nee en eerlijk gezegd vind ik het een beetje 'vee-artserig'... :S xSpit |
Citaat:
moet verschrikkelijk pijn doen :eek: |
Citaat:
en gewoon in je kut.. jammer genoeg niet?? :confused: |
Zo van, "I want to make sweet tender love to you.. can I stick my fist in your pussy?" :D
|
Citaat:
|
Tja probeer het ook eens met je voet ter variatie.............
Vind het eigenlijk een beetje een kant van sm opgaan ,moet ik eerlijk zeggen TJa kun je nog blij wezen dat een mens zoiets verzint.............. ben voor de vrouwen blij dat het geen olifant was want dan hadden ze een echt groot probleem :D |
Citaat:
|
Nee, lijkt me niets.
|
nee, lijkt me nou totaal niets! yuk!
|
nee, lijkt me echt niets.. en pijnlijk denk ik ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk eens naar het gezicht van een vrouw als ze aan het bevallen is, wat zie je dan? PIJN, heel veel pijn... Dus een vuist erin lijkt me ook niet geheel pijnloos. Voor mij hoeft het iig niet.
|
Whaha. :D
'Eej, hoeveel vingers steek ik op?' |
Citaat:
|
Citaat:
|
is volgens mij alleen iets voor iemand met flinke sadomasochistische niegingen.
|
Geen ervaringen mee, en dat mag van mij zo blijven ook
|
Citaat:
je moet de vagina zien als rekbare trechter, de kleine opening (waar je dus met de vuist in wil) is vanaf die kant minder rekbaar dan van binnenuit... kan het niet precies uitleggen, maar zoiets is t volgens mij |
Citaat:
Je moet wel gek zijn om een hele vuist erin te willen steken. |
lijkt me echt nix :/
|
lijkt mij ook niks...
Offtopic: het lijkt me ook al zo naar om er ooit een kind uit te persen, maar ok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of gewoon Hans Teeuwen luisteren :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja als een vrouw een baby krijgt onstaat er gewoon langzamerhand ontsluiting. En volgens mij gaat dat niet geheel pijnvrij. Maarja, waarom zou je niet voor de gein een vuist in je kut laten steken? Beetje glijmiddel erop en pompen maar. Lijkt me echt genieten :rolleyes: |
Citaat:
|
Al zou ik het willen.... Ik krijg er nog geeneens 3 vingers in.
|
Je kunt ook eens proberen je hoofd erin te stoppen :S
Maar goed. Een vuist in iemands pruim proppen getuigd niet echt van liefde en tederheid, tenminste dat vind ik. |
""i'll never forget the first time you kissed me, now i want you to fist me." louise didn't need a second invitation she knew just what to do "
NOFX weet hoe het gaat bij de vrouwen :D Ik denk trouwens dat hier (ALS hier uberhaupt iemand van houd op het forum)maar weinig mensen "durven" toe tegeven dat ze fistfucken lekker vinden, aangezien er veel mensen er wel een behoorlijke afkeer voor hebben. |
Citaat:
Niet iedereen houdt van zachte seks. |
Citaat:
|
Citaat:
*offtopic: geweldige sig. :D* |
wind me simpelweg niet op
echt smerig vind ik het ook niet |
Het valt best wel mee :)
|
Citaat:
|