![]() |
D-12 of St. Lunatics....
:eek: hey ik ben benieuwd onder de muziekliefhebbers :p wie jullie beter vinden...? D-12 of de St Lunatics....
laat maar achter welke jullie beter vinden... Bram :D |
;) :) Ikzelf ben fan van D-12.... sowieso...... (y)
|
Allebei niet.
|
Citaat:
st lunatics hebben eerst al een hit zelf gehad als groep (gimme what you got) en toen kon nelly solocontract krijgen en heeft dat gedaan, maaro ndertussen zijnze altijd bij elkaar gebleven...ook bij concerten... ik vind st lunatics beter zeker omdat die dus niet proberen te profiteren omdat ze minder commercieel zijn en omdat ik hun muziek beter vindt! |
Citaat:
br4m |
st. lunatics is achterlijke troep..
d12 kan ik om een of andere reden wel waarderen,vooral de 2 ' hoofdrolspelers' (proof/eminem) hebben zeker wel skillz, en tjek vooral dat nieuwe album van proof dat op komst is(met MC Breed bv. :eek: ), maargoed d12 is een beetje ondergewaardeerd volges mij, ze hebben een zo'n nummer gemaakt dat een beetje een hitje werd (purple pills) en eminem zit in de groep dus het zal wel weer pop bullshit zijn... maar die gasten kunnen best wel wat hoor... beter als die tjappies van een st. lunatics die het weer over de gebruikelijke onzin hebben(wijve auto's feest geld)... |
Citaat:
WTF is gimmick? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm dat slaat dus nergens op.....st lunatics en nelly zijn t zelfde en het initiatief hier van kwam niet van nelly maar van keyhuan (ofzo iets weet niej hoe je t precies schrijft) en vervolgens had deze groep een locale hit met Gimme What Ya Got (10.000 exemplaren verkocht) en toen sprong nelly er uit en kreeg die solo contract. Maar nu hebben ook Ali en Murphy Lee Dat al... die krijgen dat toch echt niej als ze geen talent hebben.... |
Citaat:
verkochte plaat van nederland... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kies zelf dan toch voor D-12 Met Kuniva, Kon Artis, Bizarre, Proof en Swifty!!!!
En Eminem natuurlijk die er ook bijhoort!!! St Lunatics die met Nelly werken vind ik niet veel!!! Nelly daarentegen meer. |
vs. topics... (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |