![]() |
Modebewuste 'sokken'
Ze zijn er al een tijdje maar ze zijn ook heel erg LEUK!!!
(De eerste was er al in 1880 ...) Ik vond ze in't begin niet lekker zitten maar na een paar uurtjus zaten ze veel fijner dan 'normale' sokken... sindsdien draag ik alleen nog maar TEENSOKKEN. Ik vind ze ook :cool: staan. Heb nu van die lichtgevende. :o Ze zijn niet alleen leuk om te zien maar ze hebben ook andere voordeeltjus.... -Teensokken voorkomen zweetvoeten, omdat de tenen elkaar niet meer raken en de teentussenruimtes (waar men het meeste zweet) droog blijven. Teensokken passen zich perfect aan de vorm van een voet aan En wat vinden jullie van Teensokken??? * heb ook gehoord dat er TeenSCHOENEN aan zouden komen :eek: leuk idee? http://www.footraffic.com/images/toesocks/toesocks.jpg http://www.svn.net/marne/fancyfeet/i...esocks_150.JPG |
aaah ik vind ze supervet!!!
ik kende ze al. maar kweet nog steeds niet waar ik een beeetje betaalbare kan halen :( |
Ik heb die linkse, nog een paar met regenboogstrepen, eentje met wolken en eentje in blauw-groene streepjes. Ik vind ze wel hip. :D
|
Citaat:
Ik zag ze gister toevallig bij de c&a voor 7,95. Ze hadden rozun, blauwen en grijze met lichtgevende smilies. Verder heb je ze in kleine prutselwinkels. En de zogenaamde 'sokkenwinkels'. Deze zijn humor :D http://www.bmmz.com/picture/toesocks/t26.jpg http://www.footraffic.com/images/toe...printedtoe.jpg Teenschoenen lijkt me trouwns supergrappig.... voor carnaval :p Heb alwel teenpantoffels gezien. |
leuk (y)
wat ik me mij teenschoenen voorstel = lelijk. |
ze staan inderdaad wel grappig bij meiden
maja wanneer zie je het... dus onzin. |
Ik wil ze ook! ik wil ze ook!
Maar dan wel regenbooggestreept,kniekousig en betaalbaar. Die A en F vind ik wel tof (y) |
Ik vind ze leuk!! heb ze alleen nog nergens gezien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die regenboog-gevallen kan je kopen bij de Bijenkorf
|
Citaat:
ik zal dan es naar scoot moeten surfen :) |
whahaha :D lijkt me niet fijn zitte btw :p
|
k dacht eerst ook dat ze niet goed zouden kunnen zitten, maar dat is dus wel zo, je moet wel ff wennen, maar ze zitten wel goed, onder n wat langere rok staan ze wel leuk, ik heb zwarte met felle roze, blauwe enz.strepen ;) (y)
|
Ik zag laatst teenkousen met regenboogstreepjes, maar die krengen kosten 9 Euro :(
Ik hou het nog maar bij mn roze/grijs gestreepte teenkousen :) |
Citaat:
Maar dan is het weer te warm weer voor zo'n warme sokken... Vrij nutteloos dus eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn wel komische sokkenja :) MAar ik zou ze zelf niet dragen ofzo:)
|
Citaat:
of als je bij iemand langskomt doe je vaak je schoentjus uit. ZIe je ze ook .... En ze zijn goed voor je voeten dus niet nutteloos -> teensokken zijn luchtdoorlatend en zeer elastisch Ze geven een enorme bewegingsvrijheid en voorkomen zweetvoeten en voetschimmel Nooit meer blaren! Teensokken zijn ideaal voor sport 100% beter draagcomfort (geen naad) Je merkt niet, dat je sokken aan hebt ! etc..... 'Sokken zijn gemaakt voor schoenen, Teensokken speciaal voor uw voeten !' (y) |
Bij de V&D verkopen(/verkochten) ze die ook, toen ik er nog werkte (3 mnd geleden). Ik vind ze wel grappig om te zien, maar ik zou ze nooit voor mijzelf kopen. :)
|
Ze zijn voor de california-style mensen ontzettend handig omdat je dan het hele jaar door je nonchi slippers aankunt :cool:. Heb er zelf geen, wel ooit voor een feestje teenschoentjes gekocht bij een feestwinkeltje, maar ik vind ze niet overdreven comfortabel en zo modebewust zijn ze volgens mij ook niet; moeten inderdaad ook meteen regenbogen op - hoe alto :rolleyes:
|
sorry hoor. .maar ben ik de enige die zich afvraagt wat voor leven je hebt als je je hiermee bezig gaat houden?????
ze zijn wel grappig daar niet van... :) |
Citaat:
waarschijnlijk wel. wat is er mis mee? |
Citaat:
Ontopic: ik vind ze erg leuk, heb ze alleen nog maar gezien bij de C&A, maar die waren lelijk, dus heb ik ze nog niet in mijn bezit .. zodra ik leuke zie echter wel :) |
ik heb die regenboogkousen, van esprit (?) edc ofzo. maar dat je er minder in zweet is bullshit.
|
leuk leuk leuk
maar teenschoenen dat lijkt me echt niks |
http://www.footraffic.com/images/toe...printedtoe.jpg
Ik heb A en F en ik vind ze helemaal geweldig! M'n pa lacht me er alleen om uit, maar hij moet nie zeuren want zijn sokken zijn niet zo koewl :D |
Ik heb zwart/wit gestreepte met geel en oranje tenen. Volgens mij heb ik ze bij C&A gekocht, waren 4.95.
Paar weken later ging ik terug-----> wilde nog een paar kopen, maar ze waren allemaal uitverkocht :( |
ik vind ze lief (y)
maar heb er zelf nog geen, want ze zijn vaak zo duur :( |
ik heb er eignelijk nooit over nagedacht maar ik wil ze best een keer proberen... ik zal eens in warenhuizen rondzoeken naar een stel betaalbare en leuke...
|
Zijn die niet bloody irritant als je met je tenen wiebelt?
|
Nee helemaal niet. Zit juist lekker.
|
Ik heb a en f en met regenboog.
Oh en maartje vind het onzin omdat die sokken met hetzelfde patroon zonder teenruimte veel goedkoper zijn en je die tenen toch niet ziet. |
Ze zaten in mijn vaders kerstpakket :D Verschillende kleurtjes roze en wit gestreept. Die heb ik weleens aan ( al is het meer om het streepje, teentjes zie je idd toch niet ), maar ik ga ze niet speciaal kopen 'omdat' het teensokken zijn.
|
Ik vind er helemaal niks aan. En ik vind het eng, al die teentjes :|. Hetzelfde motief zonder die teentjes is goedkoper, dus waarom niet gewoon die...
Vind ik. |
waar vind je die van die 6 plaatjes met wolkjes enzo?
|
Volgens mij zitten die dingen beter dan gewone sokken.Ik zou ook alleen kopen omdat het teensokken zijn. Maar dan in 1 kleur inplaats van al die streepjes of vlekjes.
|
vooral die kniekousen zijn leuk! alleen die vage gevallen tussen je tenen lijken me irriant :confused:
|
Ik heb 2 paar kniekousen en ze zitten wel oke. Niet echt veel beter dan gewone sokken, maar ze zijn gewoon leuk :).
Ik zoek trouwens nog steeds die koeienprint met roze teentjes...:p |
is het raar als ik ze als jongen zijnde ook uberwreed vind :o :p
|
haha ik vind ze super, alleen ze leken mij niet zo lekker zitten.
maar idd dat van die tenen daar zit wat in...(wat betreft zweetpoten :P) dus wie weet dat ik ze toch meeneem als ik ze weer eens tegenkom :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ze!! vin ze p-r-a-c-h-t-i-g!! |
Citaat:
interessant ja. |
Citaat:
|
Ik had ze nog nooit gezien, ze zien er wel leuk uit. Ik heb mezelf alleen voorgenomen geen geld meer uit te geven tot mijn verjaardag (mei) :(
|
Citaat:
|
www.teensokken.nl
kunje ze ook bestellen enzow:) missg stond ut er al en hebbik eroverheen gelezen:o |
errug lievog.. :D maarjah... te duur..(net als der veel zeggen)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |