Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Modebewuste 'sokken' (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=329437)

Fornarina 03-01-2003 17:40

Modebewuste 'sokken'

Ze zijn er al een tijdje maar ze zijn ook heel erg LEUK!!!
(De eerste was er al in 1880 ...)
Ik vond ze in't begin niet lekker zitten maar na een paar uurtjus zaten ze veel fijner dan 'normale' sokken... sindsdien draag ik alleen nog maar TEENSOKKEN. Ik vind ze ook :cool: staan.
Heb nu van die lichtgevende. :o

Ze zijn niet alleen leuk om te zien maar ze hebben ook andere voordeeltjus....
-Teensokken voorkomen zweetvoeten, omdat de tenen elkaar niet meer raken en de teentussenruimtes (waar men het meeste zweet) droog blijven.
Teensokken passen zich perfect aan de vorm van een voet aan

En wat vinden jullie van Teensokken???
* heb ook gehoord dat er TeenSCHOENEN aan zouden komen :eek: leuk idee?

http://www.footraffic.com/images/toesocks/toesocks.jpg http://www.svn.net/marne/fancyfeet/i...esocks_150.JPG

mood indigow 03-01-2003 17:41

aaah ik vind ze supervet!!!
ik kende ze al. maar kweet nog steeds niet waar ik een beeetje betaalbare kan halen :(

Scarlett 03-01-2003 17:44

Ik heb die linkse, nog een paar met regenboogstrepen, eentje met wolken en eentje in blauw-groene streepjes. Ik vind ze wel hip. :D

Spirit 03-01-2003 17:49

Citaat:

mood indigow schreef:
aaah ik vind ze supervet!!!
ik kende ze al. maar kweet nog steeds niet waar ik een beeetje betaalbare kan halen :(

Ja ze zijn zeker VET :D en zitten superfijn als een tweedehuid. Ook voorkomen ze blaren heel handig als je van die 'blaarschoenen' aanhebt. (schoenen waar je snel blaren van krijgt als je er veel op loopt :p )
Ik zag ze gister toevallig bij de c&a voor 7,95. Ze hadden rozun, blauwen en grijze met lichtgevende smilies. Verder heb je ze in kleine prutselwinkels. En de zogenaamde 'sokkenwinkels'.

Deze zijn humor :D
http://www.bmmz.com/picture/toesocks/t26.jpg http://www.footraffic.com/images/toe...printedtoe.jpg

Teenschoenen lijkt me trouwns supergrappig.... voor carnaval :p
Heb alwel teenpantoffels gezien.

vette bonus 03-01-2003 17:50

leuk (y)

wat ik me mij teenschoenen voorstel = lelijk.

a new noise 03-01-2003 18:06

ze staan inderdaad wel grappig bij meiden
maja wanneer zie je het... dus onzin.

shanli 03-01-2003 18:08

Ik wil ze ook! ik wil ze ook!
Maar dan wel regenbooggestreept,kniekousig en betaalbaar.
Die A en F vind ik wel tof (y)

Pebbles 03-01-2003 18:09

Ik vind ze leuk!! heb ze alleen nog nergens gezien..

shanli 03-01-2003 18:09

Citaat:

Jewel schreef:
Ik heb die linkse, nog een paar met regenboogstrepen, eentje met wolken en eentje in blauw-groene streepjes. Ik vind ze wel hip. :D
waaaarrrrrrrrrrr?

Spirit 03-01-2003 18:12

Citaat:

shanli schreef:
waaaarrrrrrrrrrr?
zoals ik al zei bij de c&a voor 7,95 Verder heb je ze in kleine prutselwinkels. En de zogenaamde 'sokkenwinkels' :)

vette bonus 03-01-2003 18:13

die regenboog-gevallen kan je kopen bij de Bijenkorf

shanli 03-01-2003 18:26

Citaat:

Spirit schreef:
zoals ik al zei bij de c&a voor 7,95 Verder heb je ze in kleine prutselwinkels. En de zogenaamde 'sokkenwinkels' :)
sorry :o
ik zal dan es naar scoot moeten surfen :)

kussie van Michelle 03-01-2003 18:29

whahaha :D lijkt me niet fijn zitte btw :p

mystic girl 03-01-2003 18:36

k dacht eerst ook dat ze niet goed zouden kunnen zitten, maar dat is dus wel zo, je moet wel ff wennen, maar ze zitten wel goed, onder n wat langere rok staan ze wel leuk, ik heb zwarte met felle roze, blauwe enz.strepen ;) (y)

Mori 03-01-2003 18:37

Ik zag laatst teenkousen met regenboogstreepjes, maar die krengen kosten 9 Euro :(
Ik hou het nog maar bij mn roze/grijs gestreepte teenkousen :)

Mori 03-01-2003 18:38

Citaat:

a new noise schreef:
ze staan inderdaad wel grappig bij meiden
maja wanneer zie je het... dus onzin.

In sandalen?
Maar dan is het weer te warm weer voor zo'n warme sokken... Vrij nutteloos dus eigenlijk.

Spirit 03-01-2003 18:39

Citaat:

Heartworm schreef:
Ik zag laatst teenkousen met regenboogstreepjes, maar die krengen kosten 9 Euro :(
Ik hou het nog maar bij mn roze/grijs gestreepte teenkousen :)

Maar 9 euro da's toch nie zo heel duur als je ze leuk vind vergelijk het met een paar handschoenen die kosten ook al snel rond de 10 euro.....

Mori 03-01-2003 18:41

Citaat:

Spirit schreef:
Maar 9 euro da's toch nie zo heel duur als je ze leuk vind vergelijk het met een paar handschoenen die kosten ook al snel rond de 10 euro.....
Maar 9 Euro voor sokken? :| Het paar wat ik heb kostte 5 Euro.

WishfulDreaming 03-01-2003 18:42

Zijn wel komische sokkenja :) MAar ik zou ze zelf niet dragen ofzo:)

Spirit 03-01-2003 18:43

Citaat:

Heartworm schreef:
In sandalen?
Maar dan is het weer te warm weer voor zo'n warme sokken... Vrij nutteloos dus eigenlijk.

Je ziet ze wel als je thuis in de woonkamer met ze rondlopen en je kan ze aan IEDEREEN laten zien.. 'KIJK ik heb teensokken'
of als je bij iemand langskomt doe je vaak je schoentjus uit. ZIe je ze ook ....

En ze zijn goed voor je voeten dus niet nutteloos ->
teensokken zijn luchtdoorlatend en zeer elastisch
Ze geven een enorme bewegingsvrijheid en
voorkomen zweetvoeten en voetschimmel
Nooit meer blaren!
Teensokken zijn ideaal voor sport
100% beter draagcomfort (geen naad)
Je merkt niet, dat je sokken aan hebt ! etc.....

'Sokken zijn gemaakt voor schoenen,
Teensokken speciaal voor uw voeten !' (y)

Iduna 03-01-2003 19:21

Bij de V&D verkopen(/verkochten) ze die ook, toen ik er nog werkte (3 mnd geleden). Ik vind ze wel grappig om te zien, maar ik zou ze nooit voor mijzelf kopen. :)

maar 03-01-2003 20:02

Ze zijn voor de california-style mensen ontzettend handig omdat je dan het hele jaar door je nonchi slippers aankunt :cool:. Heb er zelf geen, wel ooit voor een feestje teenschoentjes gekocht bij een feestwinkeltje, maar ik vind ze niet overdreven comfortabel en zo modebewust zijn ze volgens mij ook niet; moeten inderdaad ook meteen regenbogen op - hoe alto :rolleyes:

--Sarah-- 03-01-2003 20:14

sorry hoor. .maar ben ik de enige die zich afvraagt wat voor leven je hebt als je je hiermee bezig gaat houden?????

ze zijn wel grappig daar niet van... :)

WishfulDreaming 03-01-2003 20:15

Citaat:

**Moonflower** schreef:
sorry hoor. .maar ben ik de enige die zich afvraagt wat voor leven je hebt als je je hiermee bezig gaat houden?????

waarschijnlijk wel. wat is er mis mee?

Jules 03-01-2003 20:24

Citaat:

**Moonflower** schreef:
Ehm, het is een topic op Lifestyle, daar praat je over mode/kleding etc.

Ontopic: ik vind ze erg leuk, heb ze alleen nog maar gezien bij de C&A, maar die waren lelijk, dus heb ik ze nog niet in mijn bezit .. zodra ik leuke zie echter wel :)

Mysterons 03-01-2003 20:37

ik heb die regenboogkousen, van esprit (?) edc ofzo. maar dat je er minder in zweet is bullshit.

substantial 03-01-2003 20:39

leuk leuk leuk

maar teenschoenen
dat lijkt me echt niks

Trimm Trabb 03-01-2003 20:40

http://www.footraffic.com/images/toe...printedtoe.jpg

Ik heb A en F en ik vind ze helemaal geweldig! M'n pa lacht me er alleen om uit, maar hij moet nie zeuren want zijn sokken zijn niet zo koewl :D

Breg 03-01-2003 21:36

Ik heb zwart/wit gestreepte met geel en oranje tenen. Volgens mij heb ik ze bij C&A gekocht, waren 4.95.

Paar weken later ging ik terug-----> wilde nog een paar kopen, maar ze waren allemaal uitverkocht :(

Horror Kitty 03-01-2003 21:38

ik vind ze lief (y)
maar heb er zelf nog geen, want ze zijn vaak zo duur :(

Roxy 03-01-2003 21:50

ik heb er eignelijk nooit over nagedacht maar ik wil ze best een keer proberen... ik zal eens in warenhuizen rondzoeken naar een stel betaalbare en leuke...

~Sjeherazade~ 03-01-2003 22:26

Zijn die niet bloody irritant als je met je tenen wiebelt?

Trimm Trabb 03-01-2003 23:25

Nee helemaal niet. Zit juist lekker.

Mortischa 04-01-2003 00:12

Ik heb a en f en met regenboog.

Oh en maartje vind het onzin omdat die sokken met hetzelfde patroon zonder teenruimte veel goedkoper zijn en je die tenen toch niet ziet.

*Fallen_Tear* 04-01-2003 09:09

Ze zaten in mijn vaders kerstpakket :D Verschillende kleurtjes roze en wit gestreept. Die heb ik weleens aan ( al is het meer om het streepje, teentjes zie je idd toch niet ), maar ik ga ze niet speciaal kopen 'omdat' het teensokken zijn.

StrawberrySwirl 04-01-2003 09:56

Ik vind er helemaal niks aan. En ik vind het eng, al die teentjes :|. Hetzelfde motief zonder die teentjes is goedkoper, dus waarom niet gewoon die...

Vind ik.

Mysterons 04-01-2003 12:50

waar vind je die van die 6 plaatjes met wolkjes enzo?

Vice 04-01-2003 14:10

Volgens mij zitten die dingen beter dan gewone sokken.Ik zou ook alleen kopen omdat het teensokken zijn. Maar dan in 1 kleur inplaats van al die streepjes of vlekjes.

belleblaasbel 04-01-2003 15:25

vooral die kniekousen zijn leuk! alleen die vage gevallen tussen je tenen lijken me irriant :confused:

Nuck 04-01-2003 15:33

Ik heb 2 paar kniekousen en ze zitten wel oke. Niet echt veel beter dan gewone sokken, maar ze zijn gewoon leuk :).

Ik zoek trouwens nog steeds die koeienprint met roze teentjes...:p

qghp 04-01-2003 15:38

is het raar als ik ze als jongen zijnde ook uberwreed vind :o :p

Fleur 04-01-2003 17:09

haha ik vind ze super, alleen ze leken mij niet zo lekker zitten.
maar idd dat van die tenen daar zit wat in...(wat betreft zweetpoten :P) dus wie weet dat ik ze toch meeneem als ik ze weer eens tegenkom :D

~louise~ 04-01-2003 18:34

Citaat:

Fornarina schreef:

* heb ook gehoord dat er TeenSCHOENEN aan zouden komen :eek: leuk idee?

Die hadden ze bij Sacha 2 jaar geleden geloof ik. Volgens mij waren dat laarsjes/instappertjes met een losse grote teen. Waren wel :cool:

jannuhthapannuh 04-01-2003 19:16

Citaat:

vette bonus schreef:
die regenboog-gevallen kan je kopen bij de Bijenkorf
NIETUSS ben daar allus gaan kijken maar hebben ze niet.. :(
Ik wil ze!! vin ze p-r-a-c-h-t-i-g!!

vette bonus 04-01-2003 19:38

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Ze zaten in mijn vaders kerstpakket :D Verschillende kleurtjes roze en wit gestreept. Die heb ik weleens aan ( al is het meer om het streepje, teentjes zie je idd toch niet ), maar ik ga ze niet speciaal kopen 'omdat' het teensokken zijn.
m'n vriendinnetje had die ook in kerstpakket van haar vader

interessant ja.

Fleur 04-01-2003 19:56

Citaat:

jannuhthapannuh schreef:
NIETUSS ben daar allus gaan kijken maar hebben ze niet.. :(
Ik wil ze!! vin ze p-r-a-c-h-t-i-g!!

ik zag ze wel bij clockhouse :)

the tourist 04-01-2003 20:53

Ik had ze nog nooit gezien, ze zien er wel leuk uit. Ik heb mezelf alleen voorgenomen geen geld meer uit te geven tot mijn verjaardag (mei) :(

Spirit 04-01-2003 22:24

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Ik had ze nog nooit gezien, ze zien er wel leuk uit. Ik heb mezelf alleen voorgenomen geen geld meer uit te geven tot mijn verjaardag (mei) :(
ZO LANG??? http://www.smilies.nl/lol2.gif :(

An 04-01-2003 22:43

www.teensokken.nl

kunje ze ook bestellen enzow:)

missg stond ut er al en hebbik eroverheen gelezen:o

*moonchild* 05-01-2003 14:58

errug lievog.. :D maarjah... te duur..(net als der veel zeggen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.