![]() |
Plassex?
Wie heeft er ervaring met plassex of wil er zijn mening over kwijt?
|
Niet mijn ding.
|
Nee goor man...zou er ook er ook nooit aan doen :eek: (n)
|
ik heb er geen ervaring mee...
ik kan me op zich voorstellen dat iemand het een opwindend idee zou vinden, maar ik denk niet dat ik er zelf zo gauw aan zou beginnen... tenzij m'n vriend het héééél graag zou willen, en dan voor 1 keertje.... want heb er zelf echt geen behoefte aan, het is niet onhygiënisch en lijkt me zelfs niet megagoor, maar ik kan me niet indenken dat ik het echt leuk zou vinden |
Ach, tis weer eens wat anders :)
|
Nee, lijkt me niets.
|
't Lijkt me niet goor ofzo (urine is toch enorm steriel?)... maar in bed zou ik het niet doen.. Ik heb wel eens geprobeerd mijn vriend over te halen het onder de douche te doen, maar hij durft niet...
|
bah.
|
bah bah ik vind er niks geils aan
|
ik zie er niets in, maar het is niet onhygiënisch
|
Geen ervaring mee, misschien ooit.. het trekt me niet echt..
|
Lijkt me niet zo frissssssssss :(
|
Zoals de meeste al aangeven: plassex is niet 'vies' in de zin van 'onhygienisch'. Verder is het vooral de gedachte die het vies maakt.
Ik weet niet exact waar je aan denkt bij plassex (je wilt dat iemand je plas drinkt, of over iemand heen plassen, of het gewoon opwindend vind om iemand te zien plassen, etc) maar mijn mening is: als het je opwind en je vriend(in) heeft er niets op tegen, gewoon proberen. |
Citaat:
ik weet niet... maar plassex trekt mij ook totaal niet. oke, ik vind t wel leuk om mn vriend te zien plassen, maar dan wil ik nog niet dat hij mij onderplast. yuk! zoiets vernederends. maar agh, ieder zn eigen mening. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ok, bij wijze van spreken doe je het gewoon onder de douche, dan kun je het ook direct prima afspoelen. Een andere methode schijnt te zijn om een groot plastic zeil over je bed te leggen. Maar dat lijkt me niet bepaald handig. |
Waarom doet me dit denken aan een nummer van D12 feat Eminem? .. I shit on you :D
Nah. Het is een beetje vernederend vind ik :/ |
Citaat:
|
lijkt me smerig echt smerig
|
Ik zou er niet geil van kunnen worden. Maar om nou te zeggen dat het harstikke goor is of dat die mensen ziek zijn, nee.
Als ze het lekker/leuk vinden, dan gaan ze hun gang maar, maar ik laat niet over me heenzeiken. En ik ben ook niet van plan om het over iemand te doen.. |
Citaat:
Sommige mensen houden van een beetje vernedering...naar het schijnt. |
leuk detail van sexwoordenboek.nl
Citaat:
|
Vieze gewoonte, lijkt me weinig met liefde of iets intiems te maken, en al helemaal niet met behoeftenbevrediging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: bwa lijkt me nie echt vies of raar je moet alles is probere anders weet je het effect er nooit van maar toch denk ik dat het niet echt opwindent is maar mss kun je het wel op een sensuele manier doen ;)
|
ik snap het niet, wat is nou eigelijk plassex, wat doe je dan, ga je dan beetje over elkaar heel zeiken ofzo???
erg opwindend hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ooowww ja |
Citaat:
grappig zijn óf provocerend... maar je bent het allebei niet, dus ga buiten spelen. |
Plassex is best lekker hoor,ik vind het wel lekker als een jongen over mijn borsten heen plast,dat geeft een kick
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |