![]() |
Artiesten bedriegen ons???!!!
Artiesten: Met al die mooie slanke lichaampjes en hun leuke look willen jongeren ze na gaan doen en dat geeft weer ziektes als anorexia of mensen gaan veel te ver met na apen.
Eens? Oneens? Ik wel. Iedereen wil ze nadoen. Als Jlo opeens een ttruitje heeft met allemaal fel gekleurde banen wil iedereen dat en als Shakira dr haar heeft blond geverft doet ook uiedereen dat. |
Onzin. Dat een kleine selecte groep domme tienermeisjes hetzelfde truitje als La Lopez aan wil doen, betekent dat alleen dat die meisjes zich makkelijk laten beinvloeden. En als Britney niet lekker mager is, kijken ze wel naar fotomodellen. Kloar.
|
|
''artiesten'' *lmao* :D
allemaal mtv hoertjes! |
Wat is bedriegen hier? Ze hebben volgens jou een slechte invloed.
En, @]{ing: je doelt toch niet op Avril :D? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie kennen nogal wat van cliché typgedrag.
|
nee artiesten beïnvloeden natuurlijk wel, maar als christina aguillera in hoerige kleren gaat lopen doet toch ook niet iedereen haar na.
en ja slank is gewoon mooi, maar als je gezet bent ben je niet meteen lelijk. Zeker niet! |
ja ok t gaat voor mij ook om de muziek maar om nou te zeggen dat ik t erg vin om naar een clip te kijken van cristina aguilera jlo, of britney..... :p
|
Mwah.. jammer dan dat die kapottebroek-actie van christina aguilera niet aanslaat :p
|
post uit vegen. VIVA LA REVOLUCION!!!
|
nelly.. pleister :p
..nuff said |
Citaat:
|
'Bedriegen' is niet het goede woord... je zou moeten zeggen 'beinvloeden' ofzo. En ja, beinvloeden doen ze zeker en dat geeft helemaal niks. Het is namelijk je eigen keuze om je ook werkelijk te laten beinvloeden. En als je onzeker bent en van slechte muziek houdt dan krijg je maar lekker anorexia. Dat meen ik niet verder ofzo... maarja, mijn mening is duidelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |