![]() |
scanner probleem (met de software dan)
er is een scanner probleem.. een vriendin van me heeft dit maar het lukt me niet om op te lossen.
* says: nou ik druk op scannen * says: en dan zegt hij eerst dat er iets fout is dat dat kan liggen aan: dat of de scanner niet is aangelosten of dat hij niet aanstaat * says: krijg een scherpje dat heet : DUSB3AR * says: daar staat in: werkt niet. 1 controlleer of de scanner is aangelsoten op uw computer 2 controleer of stekker van de scanner goed in het stopcontact zit en het satus lampje brandt. 3. Merk op dat U de scanner neit mag verbinden met het busadapter-apparaat * says: dan drukik op ok * says: dan krijgk een scherpje dat: SCNPANEL heet en daar staat in: TWAIN fout! GEfaald om het TWAIN stuurprogramma te openen * says: dan druk ik op ok * says: en toen deed ie niets meer any1 know how to solve this :( |
Heb je al gecontroleerd of de stekkers er goed in zitten? :rolleyes: :p
Dat zou ik dus iig doen, en dan nog een x opnieuw opstarten. |
Twain fout.. kun je als het goed is oplossen door de drivers van die scanner opnieuw te installeren. Wél eerst ff de oude weghalen.
|
Citaat:
en iid zoals p-chez al zei eerst even uninstallen en dan op nieuw instaleren/desnoods even nieuwere drivers downloaden voor een canoscan www.canoscan.com :) |
oke bedankt :) ik zal het proberen enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |