![]() |
the astronaut's wife
Wie gaat deze film vanavond kijken op tv?? En als je hem al gezien hebt, wat vond je ervan??
|
Pruttelende stront... Rosemary's Alien.
|
ik heb alleen het einde gezien en ik ben blij dat ik die hele film niet heb gezien.. wat een afknappert zeg.
|
Ik vond het eigenlijk wel een goede film :D ik ben de enige..
|
Ik heb hem net gekeken, opgenomen gisteren, moet toch wat he :P
Maar ik vond hem wel geinig, niet echt boeiend, maar zo'n film om lekker half te kijken (tijdens het haken van een tas bijvoorbeeld :P :) )... |
Citaat:
|
Zitten er heftige special effects in?
|
Leuke film maar einde was niet zow...
|
heeeeeeel lang geleden gezien, toen vond ik 'm best leuk volgens mij.
|
Hij was wel aardig,
maar het was teveel een science-fiction kopie van Rosemary's Baby De decors waren trouwens wel mooi.... :-) Gemaakt door een Nederlander namelijk..... |
Tsjaa ik heb hem gezie... ik vondt hem best wel slecht.. het verhaal was niet echt origineel en het was wel langdradig en het de acteer prestaties waren ook niet zoals ze zouden moeten zijn
(by the way dit was een voorzichtige manier om te zeggen dat het gewoon niks was) |
Citaat:
met aan het einde nog een beetje dat thema van Fallen erin.. voor diegenen die die toevallig gezien hebben.. |
Ik vond 'm niet zo bijzonder. Idd een beetje een stom einde.
En er stond toen overal (in de tijd dat ie uitkwam), in aankondigingen enzo, dat HIJ (Johnny Depp) zich steeds gekker ging gedragen, etc. Terwijl ik juist de hele tijd vond dat die vrouw zich gek gedroeg... maarjaaaah :) tis echt al een paar jaar geleden dat ik 'm zag dus ik weet het niet meer zo goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eens een lange trailer van de film gezien, en die was al zo lachwekkend dat ik de film maar heb gelaten voor wat hij was.
|
Citaat:
als je sommige trailers ziet weet je t hele verhaal al en hoef je niet eens meer naar de film.. soms handig soms gewoon dom.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |