Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   the astronaut's wife (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=329615)

Miss-x- 03-01-2003 20:28

the astronaut's wife

Wie gaat deze film vanavond kijken op tv?? En als je hem al gezien hebt, wat vond je ervan??

legatus 03-01-2003 20:46

Pruttelende stront... Rosemary's Alien.

Milk 04-01-2003 12:42

ik heb alleen het einde gezien en ik ben blij dat ik die hele film niet heb gezien.. wat een afknappert zeg.

Shibby 04-01-2003 15:10

Ik vond het eigenlijk wel een goede film :D ik ben de enige..

Andijvie 04-01-2003 16:03

Ik heb hem net gekeken, opgenomen gisteren, moet toch wat he :P
Maar ik vond hem wel geinig, niet echt boeiend, maar zo'n film om lekker half te kijken (tijdens het haken van een tas bijvoorbeeld :P :) )...

Milk 04-01-2003 18:33

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik heb hem net gekeken, opgenomen gisteren, moet toch wat he :P
Maar ik vond hem wel geinig, niet echt boeiend, maar zo'n film om lekker half te kijken (tijdens het haken van een tas bijvoorbeeld :P :) )...

:D precies. En het leuke is dat je na afloop ook nog weet waar de film over ging ;)

TAFKAB 04-01-2003 19:54

Zitten er heftige special effects in?

Iotje 04-01-2003 21:10

Leuke film maar einde was niet zow...

battlestar 05-01-2003 00:20

heeeeeeel lang geleden gezien, toen vond ik 'm best leuk volgens mij.

JoRTh 05-01-2003 10:01

Hij was wel aardig,
maar het was teveel een science-fiction kopie van Rosemary's Baby

De decors waren trouwens wel mooi.... :-)
Gemaakt door een Nederlander namelijk.....

purplerose 06-01-2003 19:58

Tsjaa ik heb hem gezie... ik vondt hem best wel slecht.. het verhaal was niet echt origineel en het was wel langdradig en het de acteer prestaties waren ook niet zoals ze zouden moeten zijn

(by the way dit was een voorzichtige manier om te zeggen dat het gewoon niks was)

T* 06-01-2003 23:43

Citaat:

legatus schreef:
Pruttelende stront... Rosemary's Alien.
idd..

met aan het einde nog een beetje dat thema van Fallen erin.. voor diegenen die die toevallig gezien hebben..

Alicia Silverstone 07-01-2003 14:43

Ik vond 'm niet zo bijzonder. Idd een beetje een stom einde.
En er stond toen overal (in de tijd dat ie uitkwam), in aankondigingen enzo, dat HIJ (Johnny Depp) zich steeds gekker ging gedragen, etc. Terwijl ik juist de hele tijd vond dat die vrouw zich gek gedroeg... maarjaaaah :) tis echt al een paar jaar geleden dat ik 'm zag dus ik weet het niet meer zo goed.

Andijvie 07-01-2003 14:57

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
En er stond toen overal (in de tijd dat ie uitkwam), in aankondigingen enzo, dat HIJ (Johnny Depp) zich steeds gekker ging gedragen, etc. Terwijl ik juist de hele tijd vond dat die vrouw zich gek gedroeg... maarjaaaah :) tis echt al een paar jaar geleden dat ik 'm zag dus ik weet het niet meer zo goed.

dat vond ik trouwens ook, ik vond hem een beetje stil, maar niet echt raar doen ofzo.. tja..

T* 07-01-2003 15:49

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

eigenlijk ook nog een beetje a la devils advocate dus ook nog eens..

Rollo Tomasi 08-01-2003 01:20

Ik heb eens een lange trailer van de film gezien, en die was al zo lachwekkend dat ik de film maar heb gelaten voor wat hij was.

T* 08-01-2003 15:41

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Ik heb eens een lange trailer van de film gezien, en die was al zo lachwekkend dat ik de film maar heb gelaten voor wat hij was.

als je sommige trailers ziet weet je t hele verhaal al en hoef je niet eens meer naar de film..

soms handig soms gewoon dom..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.