![]() |
oude dingetjes
aan de andere kant van de spiegel
is een afstand, heel ver weg.. ik zal haar glorie volgen. -------------------------------------------------------------- ze verbrandt in de vlammen, haar gezicht verborgen in haar armen. ze stellen intieme vragen, haar antwoorden slechts vergif. want ze heeft geen tijd gevonden, de boeken des ziels te doorzoeken. haar praten niet op prijs gesteld, haar stilte ten strengste verboden, haar gedachten voor eeuwig afgewezen, haar verschijning bedreigend. en alles wat ze doet, is fout. en alles wat ze is, is fout. ------------------------------------------------------------ de snelheid het verkeer de ruimte ertussen ik meet de afstand. ik sta op ik neem één stap tegelijk weg van de afstand. we zweven op lucht kijken niet naar beneden tussen ons is geen afstand. ------------------------------------------------------- the lights were dimmed I was kind of.. there. no sign of self pity but, it was tragic in a familiar way. he shut up and listened to the deafening sound of inexplicable words. it's going to be okay, he said and it worries me that I don't know what the fuck he meant by that. nee, het rijmt niet. dat klopt. |
zeg dan dat je het kut vindt.. je kunt het!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |