![]() |
youp speelt youp
hey, allemaal
ik heb kaartjes van de cabaret voorstelling youp speelt youp van youp van t hek van 15 november 2002 kunnen krijgen maar ik heb geen idee waar dat over ging en ik heb de aflvering op tv oudjaaravond gemist. en ik moet het gebruiken voor CKV1 kan iemand mij helpen en een beetje zeggen waar het over ging of een site noemen waar ik de show bijvoorbeeld kan downlloaden alsjeblieft helpppppp of natuurlijk als jij ook naar de show bent geweest en een verslag hebt gemaakt :) kuzz femke |
WAT? kaartjes krijgen en niet gaan?
en dan OOK NOG niet op tv kijken? SCHANDE! het gaat hier wel over youp van het f*cking hek ja! dat je die kaartjes zomaar niet heb gebruikt...JE VERDIEND NIET BETER DAN EEN DIEPE ONVOLDOENDE! |
Citaat:
Citaat:
|
die van oudjaar is volgens mij toch al uit op cd? ik dacht dat ik zoiets voorbij zag komen op tv.. misschien die kopen? of van iemand lenen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik hetb het gezien en ik heb geen flauw idee meer wwaar het over ging. Ik kijk dat soort dingen vaak voor de lol en de ontspanning. Dan onthou je niet zoveel vrees ik. het enige dat ik kan vertellen is dat de conference níét actueel was. Het had misschien ';eén raaklijn met het nieuws ofzo. |
het leidthema was 'we want more' de eeuwige roep van deze samenleving die met niets genoegen kan nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |