![]() |
politie is geldklopper
hier is het bewijs dat de politie alleen maar uit is op geld en niet meer op verkeersveiligheid bij het bekeuren van hardrijders. In dit krantenbericht staat hoeveel bonnen de politie in omgeving wijchen komend jaar moet uitschrijven. Het flitsen voor te hard rijden, heeft dus helemaal niet meer te maken met het verhogen van de verkeersveiligheid, maar gewoon om geld in het laatje te krijgen.
Ik vind dit gewoon te absurd voor woorden, de politie moet controleren op gevaarlijke wegen, met betrekking tot het verhogen van de verkeersveiligheid, en niet met de gedachte in het achterhoofd dat ze vandaag zoveel bonnen moeten uitschrijven, om genoeg geld in het laatje te krijgen. wat vinden jullie hier nou van groeten mark :mad: |
nou ja
als je weet hoeveel procent van de auto's (of eigenlijk de automobilisten erin) te hard rijdt dan weet je ook hoe lang en hoeveel je ongeveer moet controleren en wat het effect daarvan op de verkeersveiligheid is. maar om dat duidelijk te maken, heeft de gelderlander dit getal eruit gepakt om te laten zien hoeveel de politie wil gaan controleren. :confused: Offtopic: de gelderlander nijmegen is prut, ik vraag me af wat er dan wel in godsnaam in de editie wijchen-beuningen staat |
Citaat:
idd, het is gewoon een regionale Telegraaf (n) |
(y) Prima, sterker nog: Ik hoop dat ze het dubbele er aan verdienen!
Waar maak je je nou druk om? - Rijd gewoon niet te hard, heb je nergens last van! - 'T is veiliger, ook in dat kleine plaatsje! - Extra geld, betekent extra geld om andere dingen op te lossen. |
klein plaatsje??? g*dverdomme, wijchen heeft wel 40.000 inwoners :mad: :D,
maar het gaat gewoon om het feit dat de politie hardrijders niet meer bekeurt op grond van de verkeersveiligheid, maar opgrond van 'we moeten vandaag zoveel mensen bekeuren' |
Citaat:
Bovendien schelen al die hardrijdende eikels mij belastinggeld ;) |
Ik zie toch heel duidelijk staan:
Citaat:
Het geld dat ze 'verdienen' met bekeuringen mogen ze toch niet zelf houden, dat vloeit namelijk direct terug naar de staatskas. Elke motivatie ontbreekt dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat denk ik niet. |
Overal op de wereld is de politie niet nuttig bezig.
Als je ze nodig hebt zijn ze er niet. En waarneer je ze niet nodig hebt,dan zijn ze er wel. Ze zetten zich overigens voor schut.Als er een kleine ruzie is tussen 2 personen komen ze met 8 politie bakken en 1 m.e. busje. PeaCe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |