![]() |
fuck..........tha...bitch
de draagkracht van dit alles
reikt nimmer verder dan dit schamele beetje toch zelfbewust onwetend pijndragend snij 't maar in reepjes strooi er flink wat zout op en in en naast kwalitatief slecht? of kwantitatief te verstikkend? leef.... |
Gefeliciteerd...
Ik zet vraagtekens achter de titel? |
Je speelt weer leuk met de woorden, 'weer' want dat vind ik namelijk wel baker bij jouw gedichten.
kwalitatief slecht? of kwantitatief te verstikkend? In dit deeltje ben ik trouwens niet echt mee, kan je dit een beetje verduidelijken? Of vind je dat zonde van je dichterlijke schrijven....? BTW, jouw titels vind ik idd soms niet samengaand bij jouw gedichten. |
titels tja zeggen me niet zoveel eerlijk gezegd....
ik schrijf ook veel nummerzz en de titelks daarvan zijn ook niet echt relevant....irritant trekje van me... maar met die strofe bedoel ik....tja ik geef heel veel (in de liefde voor "haar') teveel eigenlijk...maar kwalitatief niks mis mee (met de liefde die ik graag geef) en blablabalabla.. thanx for responding.. greetz |
Ik vind hem wel goed, herken wat dingen in die ik zelf schrijf, die eerste zinnen vind ik goed, dat het nimmer verder rijkt, volgende zin... dan dat schamele beetje, goede zin. Ga nu niet teveel uitleggen waarom, want ik worstel nog met een bad fucking hangover
|
duidelijk autobiografisch.........
|
hmmmm.. ik geloof niet dat ik er iets van snap. erg onduidelijk..
|
fall in love with some one impossible and u will understand
:D |
vind hem vet!
ej schrijf eerst je gedicht bedenk dan de titel :p |
ik bedenk de titel ook pas naderhand :D....
ik kan het gewoon niet anders bewoorden.... wanneer het bijv. regent dat het giet...tja...dan vindt men ook gheen andere bewoording dan :"kutweer" greetz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |