Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   LATrelatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=330698)

@Moon 04-01-2003 18:12

LATrelatie

Okee het is misschien wel een hele domme vraag, maar ik heb heel vaak over Latrelatie gehoord, maar wat houdt dat nou precies in?? :confused:

Angeles 04-01-2003 18:17

Lat = living apart together

Gewoon dus dat je een relatie hebt zonder dat je samenwoont. Meestal wordt die term wel gehanteerd voor mensen die daar speciaal voor kiezen, in feite hebben de meeste jonge mensen een lat-relatie.

@Moon 04-01-2003 18:20

dus bij een latrelatie hebben mensen eigenlijk ook niet echt als doel samen te wonen of te trouwen????

perseus 04-01-2003 18:29

Citaat:

@Moon schreef:
dus bij een latrelatie hebben mensen eigenlijk ook niet echt als doel samen te wonen of te trouwen????
Dat kan wel, je kunt sowieso getrouwd zijn zonder samen te wonen. Misschien hebben die mensen die zo'n relatie hebben wel het doel samen te gaan wonen, maar op het moment dat ze dat niet doen hebben ze nog steeds een LATrelatie (tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb vorig jaar bij verzorging...).

~Black Rose264~ 04-01-2003 18:31

volgens mij wordt met een lat-relatie obver het algemeen gewoon een lange afstands relatie bedoeld. Je woont ver van elkaar vandaan, veel meer zit er na mijn weten niet achter:confused:. Zo wordt het hier iig gebruikt.

perseus 04-01-2003 18:45

Citaat:

~Black Rose264~ schreef:
volgens mij wordt met een lat-relatie obver het algemeen gewoon een lange afstands relatie bedoeld. Je woont ver van elkaar vandaan, veel meer zit er na mijn weten niet achter:confused:. Zo wordt het hier iig gebruikt.
Nee, volgens mijn boek van vorig jaar ging het echt om mensen die een relatie hebben zonder bij elkaar in 1 huis oid te wonen.

Leonoor 04-01-2003 18:49

Citaat:

~Black Rose264~ schreef:
Je kunt ook naast elkaar wonen volgens mij, 't gaat er om dat je wel een relatie hebt, maar niet bij elkaar woont.

marlies 04-01-2003 19:44

Citaat:

Leonoor schreef:
Je kunt ook naast elkaar wonen volgens mij, 't gaat er om dat je wel een relatie hebt, maar niet bij elkaar woont.

jup, schijnt wel beter voor je relatie te zijn als je niet samen in 1 huis woont. Maar ik verlang lekker toch om later samen in 1 huis te wonen

kHebTrekInWatLekkers 04-01-2003 21:14

Ik denk dat je bij een gewone verkering niet echt van een lat-relatie kan spreken. HEt is pas een Lat-relatie wanneer de partners bewust de keuze hebben gemaakt om niet samen te wonen. ivb met werk ed

Maurice 06-01-2003 14:22

rob de nijs en belinda meuldijk.

David 06-01-2003 14:32

een lat relatie is voor mensen die een gewone relatie niet aankunnen

of gewoon geen serieuze relatie willen , maar wel sex willen ..

JuztAGiRl 09-01-2003 11:41

Citaat:

David schreef:
een lat relatie is voor mensen die een gewone relatie niet aankunnen

of gewoon geen serieuze relatie willen , maar wel sex willen ..

Jah tuurlijk :D
antwoord serieus of helemaal niet...

~Dark Voice~ 09-01-2003 14:28

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik denk dat je bij een gewone verkering niet echt van een lat-relatie kan spreken. HEt is pas een Lat-relatie wanneer de partners bewust de keuze hebben gemaakt om niet samen te wonen. ivb met werk ed
Volgens mij ook, want anders zou de helft van de wereld een LAT-relatie hebben.

Ik dacht altijd dat het gewoon een Lange Afstand relatie was, maar ik ben nu dus uit die droom geholpen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.