![]() |
LATrelatie
Okee het is misschien wel een hele domme vraag, maar ik heb heel vaak over Latrelatie gehoord, maar wat houdt dat nou precies in?? :confused:
|
Lat = living apart together
Gewoon dus dat je een relatie hebt zonder dat je samenwoont. Meestal wordt die term wel gehanteerd voor mensen die daar speciaal voor kiezen, in feite hebben de meeste jonge mensen een lat-relatie. |
dus bij een latrelatie hebben mensen eigenlijk ook niet echt als doel samen te wonen of te trouwen????
|
Citaat:
|
volgens mij wordt met een lat-relatie obver het algemeen gewoon een lange afstands relatie bedoeld. Je woont ver van elkaar vandaan, veel meer zit er na mijn weten niet achter:confused:. Zo wordt het hier iig gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jup, schijnt wel beter voor je relatie te zijn als je niet samen in 1 huis woont. Maar ik verlang lekker toch om later samen in 1 huis te wonen |
Ik denk dat je bij een gewone verkering niet echt van een lat-relatie kan spreken. HEt is pas een Lat-relatie wanneer de partners bewust de keuze hebben gemaakt om niet samen te wonen. ivb met werk ed
|
rob de nijs en belinda meuldijk.
|
een lat relatie is voor mensen die een gewone relatie niet aankunnen
of gewoon geen serieuze relatie willen , maar wel sex willen .. |
Citaat:
Jah tuurlijk :D antwoord serieus of helemaal niet... |
Citaat:
Ik dacht altijd dat het gewoon een Lange Afstand relatie was, maar ik ben nu dus uit die droom geholpen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |