![]() |
galabal
wat doen jullie aan om naar een galabal te gaan (dat zijn echt mijn favoriete feestjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) )
ik meestal mijn zwart kleedje met spagethi bandjes , is wel redelijk sjiek maar soms ook een zwarte broek met iets wijdere pijpen en een sjiek topje , tis te zien hoe 'sjiek' het bal is jullie??????? kunnen jullie soms ook een foto van je kleed posten?????? xxx piepkuiken |
Ik ga naar een galabal *als ik ga* ..niet in een jurk of iets dat sjiek is , dat hoeft ook helemaal niet. Ik kijk wat ik zin heb om aan te trekken en meestal maak ik zelf iets of combineer ik dingen met elkaar , soms wil ik juist heel fout uitzien of juist heel kinderachtig en soms wil ik als fee gaan ook als is het een galaba zolang ik me prettig bij voel maakt het niet zoveel uit.
|
ik vind juist het leuke aan een galabal dat iedereen zo sjiek gekleed is , en dan al die jongens zo me een kostuum , superschattig en opt einde van den avond zijn ze ondertussren al allemaal hun das kwijt en al hihi :)
|
nee, dat kan ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook goed???????????????????????????????????
:rolleyes: |
We hebben nog een galatopic. klik hier maar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |