![]() |
Hoeveel coffeeshops hebben jullie in je woonplaats??
Wij hebben er maar 1tje hier.. (n)
En de gemeente wil die het liefs sluiten.. Meestal gaan we halen in Amersfoort of Utrecht. :) |
14.
|
21 in nijmegen
hehe...... de plaatselijke drugsdealer ( die toevallig bij in de straat woont) is gister doodgegaan... nooit gehaald overigens.... t was echt baggerspul... |
uhm 17 cofeeshops en daarbij iets van 29 cafee's waar je ook kunt kopen
|
4msterd4m
honderden? |
Citaat:
|
1, hier in Almere.
Maar met een beetje geluk komen er ooit nog 1 of 2 bij.. |
Citaat:
|
geen... alleen de coffeeshop in de hema... maar daar verkopen ze alleen gabakjes en koffie enzow...
ik ga meestal (lees: altijd) naar den haag... :) |
0 :)
|
14 of 15 ofzow....
veel te weinig IMHO :o :p |
Ken er maar 10 maar waarschijnlijk zijn het er 14,15.
|
Citaat:
|
0.
In roosendaAL OF breda stikt het er van... |
weet ik niet precies, maastricht.. toch wel meer dan 15 denk ik
ah Griller zegt 17.. mja dat zal het dan wel ongeveer zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm... rotterdam is ook aardig becoffeeshopt...
|
euhm...haarlem..kweenie hoeveel. in de kleine Houtstraat zaten er geloof ik 25 :D (had iemand geteld die heel stoned was toen, dus het kunnen er ook 3 geweest zijn :rolleyes: ) maar in ieder geval genoeg.
|
Citaat:
|
Utrecht.. geen idee hoeveel..
|
Citaat:
|
0.....echt klote kga altijd naar E'hoven
|
zwolle.
8? ofzow? echt geen idee.. |
In Velp geen.
In Arnhem genoeg :) |
3 :(
|
Hmm, kweenie.. 20 ofzo? (Breda) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gehucht Ede heeft een stuk of 6 coffeeshops...ga altijd wel naar dezelfde 2 toe (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
In totaal heeft Haarlem er wel zo'n 25 denk ik. |
geen hier. te christelijk..
in bergen op zoom : eeeuhh.. denk een stuk of 10.. |
nou zeker rond de 30 of sow hahah
ik woon in het hartje van Rotterdam dus dat wil wel als je hier winkeld dan zie je aan je rechter kant een coffieshop en als je naar je linker kant kijkt zie je er ook een dus jah ach ben er aan gewend zoveel coffieshops :D ;) |
neej denk toch wel meer dan 30
ga altijd naar verschillende maar de lachende paus en de reefer zijn toch nog wel de beste hahaha ik ga altijd bij de bambú wat drinken en een blowtje roken je kan er biljarten vanalles dus :cool: |
0 :(
maar waar ik altijd me wiet ga halen (stadJE vlakbij) zit er 1... :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja kan je ergens op internet vinden hoeveel shops er in welke stad zitten? |
Citaat:
nah...nu ga ik het nazoeken ook! Ja ik blow zelf nauwelijks, laat staan dat ik het koop. daarom weet ik het ook niet... |
van een webzaait geplukt.
"In Nederland zijn nu ruim 840 coffeshops legaal tegen bijna 1200 in 1995. In Haarlem is het aantal stabiel op veertien verkooppunten, maar ook in de Spaarnestad constateert coffeeshophouder en hennepdeskundige Nol van Schaik een forse toename van de illegale handel. Hij ziet er een bevestiging in van de stringente deurpolitiek. ,,Er werken hier vier bezorgdiensten rondom de klok, twee ervan staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Als de overheid al een toename van de illegale handel met 162 procent constateert dan moet die in werkelijkheid nog hoger zijn.'' " In haarlem zijn er dus 14 in totaal. maar het idee was toch mooi... |
Citaat:
why? |
ik woon in het centrum van Rotterdam
achter centraal station enne vlak naast de dierentuin (diergaarde Blijdorp) :D why? |
Citaat:
Zoeken op stad. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zoekt verder* - smartshop stond er ook maar eentje in de lijst - en bij headshop stond niks.. stupid site.. |
Citaat:
|
4of5 :( :p
|
geen.. :(
iemand die der een wil afstaan.. :D |
In Goes eerst 6 nu 2 :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |