![]() |
Kan jij rood staan?
:eek:
Als ik nog 1 euro op me rekening heb staan kan ik altijd nog max. 10 euro opnemen. Theoretisch gezien kan ik dus 9,99 euro max. rood staan. Best handig als je net iets tekort komt die paar laatste dgn. van de maand alleen het is niet echt iets goeds voor later. :)/:( M'n laagste saldo trouwens was 70 gulden in de min, vraag me alleen niet hoe dat kwam. :) Jullie? |
Ik heb eerlijk gezegt geen idee. Ik heb een studentenrekening bij de Postbank en daar kan ik wel rood staan, weet alleen niet wat het kredietplafond is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik kan in het rood, ik weet niet precies hoeveel ik hoever ik daarin kan gaan, maar tot nu toe heb ik dat nog nooit nodig gehad.
|
nee, gelukkig niet. dat hebben mijn ouders zo geregeld
|
Geen idee.
Op mijn vorige rekening niet, maar ik ben nu 18 dus heb ik wat anders... Ik zou btw ook geen geld opnemen/iets kopen als ik wist dat mijn saldo niet toereikend was. :) |
ik kan niet rood staa, heb ik ook nie nodig
|
Ja ik kan rood staan, maar ik probeer het te voorkomen
|
MCH: Sns bank zeker? :)
Ik ook 10 euro max in de rood. Alleen, deze maand sta ik al € -54,- .. :| Kutziekenfonds. |
ik kan niet rood staan. is wel fijn ook want anders had het echt verkeerd gegaan
|
Euhm ik weet het niet.
Ik hou altijd een buffer van minstens 100 euro aan, dus ik heb nog nooit de 0 gezien eigenlijk. |
Nee :)
|
Ik kan niet rood staan, zou het zowieso ook niet willen zolang het niet nodig is. Als ik het geld voor iets niet heb dan heb ik het gewoon niet. Daarvoor ga ik nu nog niet in het rood staan.
|
Volgens mij kan ik niet roodstaan, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou het ook niet willen en voorlopig heb ik ook geen reden om rood te staan. Ik kan goed met mijn geld uitkomen.
|
Nope, en dat is maar goed ook.
|
Citaat:
|
Nooit geprobeerd.
|
Ik kan, geloof ik, tot duizend euro rood staan, maar ik weet het niet zeker. (studentenrekening van de ABN-AMRO)
|
Ik heb een jongerenrekening van de Postbank, ik kan wel rood staan (weet niet hoeveel). Maar het is me nog nooit gebeurd, en ik hoop dat het ook nooit gebeurd.
|
ik kan nooit rood staan nog niet eens een cent ik heb een easyblue rekening bij de postbank
|
had van de zomer geregeld dat ik 500 euro rood kon staan. had geen zin om te werken maar wilde wel ff geld hebben. inmiddels sta ik nooit meer rood eigenlijk.
|
ik weet het niet zeker.. Ik heb nog nooit rood gestaan (y)
|
Ik weet het niet en ik probeer het ook maar niet.
|
nee.
kan niet. |
Citaat:
Maar goed, ik kan (nog) niet rood staan. :) |
geen flauw idee :o denk wel dat het kan
|
Nee, dat heb ik de bank laten veranderen, aangezien ik niet van plan ben om rood te gaan staan en flink rente te lappen. Mocht ik een tijdelijk probleem heb, dan zijn er genoeg andere manieren om dat te overbruggen.
|
vast wel
studentenrekening oid ;) |
Nee, dat vind ik beter, dan raak ik niet verwend (als in: kan ik mezelf niet al te veel verwennen) en dan onthoud ik hoe het is om af en toe zonder geld te zitten, dat houd je fris en je leert ervan nòg beter met je geld om te gaan ;)
|
nee kan niet rood staan das maar beter ook
|
Nu niet, volgend jaar waarschijnlijk wel, maar dat probeer ik natuurlijk echt te vermijden (tenzij is echt iets moet betalen...)..
|
nope..ik heb het wel aangevraagd, maar volgens mij hebben men ouders die papieren weggegooit ofzow, want ik heb ze nooit gekregen..en ze waren er tegen, dus zou me nie verbazen :o :( :mad:
|
Geen idee, ik denk het niet. Het is ook nooit voorgekomen dat ik minder dan € 50 op m'n rekening had staan dus.
|
nee, gelukkig niet :)
|
kan het niet. (postbank easy blue en rabobank) en op beide rekeningen een goed toerijkend bedrag nul dus nog nooit gezien. Dus missen doe ik het zeker niet :)
|
heb ikg eblokkeerd.. anders stond ik denk ik non stop in het rood:D
|
Citaat:
|
Ik kan tot 300 euro rood staan, maar ik sta nooit rood...
|
Ben ik dan de enige die wel rood kan staan?? :o Toen ik nog studeerde maakt ik daar gretig gebruik van :o Nu gelukkig limiet naar € 0,- laten zetten (y)
|
Ik kan 500 euro rood staan:o
Maar ik sta nu weer 4 euro in de plus:D |
Citaat:
Citaat:
Ik kan ook niet roodstaan, daarvoor staat er teveel geld op :D:P oke, even zonder dollen: Ik heb geen idee of ik rood kan staan, maar ik heb er geen behoefte aan. Ik heb nog nooit te wenig geld gehad. Als ik iets wilde stond het er op (en ik heb nog een leuke reserve op mijn internetspaarrekening :) |
ja, volgens mij 500 euro
|
Meestal bij een studentenrekening moet je aanvragen dat je rood kunt staan.
Dat heb ik ook gedaan en ik kon kiezen tussen 300 of 1000 euro rood kunnen staan. Ik heb gekozen voor 300 euro, want 1000 vind ik een beetje te gek worden. Het gebeurt redelijk vaak dat ik rood sta, want op de 20e wordt er schoolgeld afgeschreven (om de maand 280 euro) en op de 22e krijg ik stufi. Maar dat is alleen sinds ik veel geld moest uitgeven aan m'n huis, omdat ik ging verhuizen. |
nee, en daar ben ik wel blij mee, als mijn pasje met pincode wordt gestolen kunnen ze er nooit meer geld vanaf halen dan erop staat
|
Ik kan volgens mij niet rood staan, ik heb zo'n Easy Blue rekening van de Postbank. Ook al kan dat wel, dan zorg ik er voor dat ik niet rood kan staan.
|
als ik het aan vraag kan ik tot 500€ in het rood staan :0 maar ja daar zit altijd weer een nadeel aan :)
|
nee, hebbik geblokkeerd
|
neen:)
mag het wel maar heb gezorgd dat het niet kan. *gat in hand heeft* |
Volgens mij kan ik €1000 roodstaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |