Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Mijn ex mist me zo.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=331178)

Asylum 05-01-2003 00:31

Mijn ex mist me zo....

Sinds kort (een paar dagen) is het uit met mijn vriendin. Het ging gewoon niet. Ze is een onwijs lieve meid, maar het kwam er gewoon op neer dat we niet bij elkaar pastten. Ik voel me onwijs klote erdoor, maar ik snap en ik zie nu ook in dat het gewoon niet verder had kunnen werken. Zij is gesloten en klapt dicht bij het minieme beetje kritiek of boosheid van mijn kant. Ik heb geprobeerd haar toch meer over haar eigen gevoelens los te laten. Alles tevergeefs.

De laatste tijd ging het nog slechter, we praatten niet meer met elkaar en deden ook amper nog dingen, ik voelde gewoon zelf de relatie wegslippen... nu is het dus uit en ik heb er een redelijk ok gevoel over, alhoewel ik haar erg mis. We hebben het samen besloten ermee te kappen.

Nu begint ze echter via mail etc. allerlei verwijten naar me te maken en te zeggen dat ík niet open was etc. ik heb gezegd dat ze daar dan eerder mee had moeten komen.. ipv alles achteraf... ik heb haar genoeg ruimte gegeven vind ik zelf en ik ben gewoon van plan verder te gaan met mijn leven...

Heb ik wel juist gehandeld denken jullie?

Bazz 05-01-2003 01:56

Ik denk niet dat wij hier op kunnen antwoorden, aangezien je in dit geval ECHT naar je hart zal moeten luisteren... al weet ik wel dat het heel vervelend is. Ik heb het ook met m'n ex, al is dat om wat hectischere redenen uitgegaan en is dat 10 maanden geleden, maar het komt er op neer dat ik haar mis, en dat ze me nu idd nog steeds verwijten toewerpt en zegt dat ze me mist, en dat ze van me houdt blah blah
je moet naar je hart luisteren, ik doe dat niet, en ik doe dat fout...
maar daar heb ik m'n eigen redenen voor
Sterkte

Last Resort 05-01-2003 09:37

Ik zat in dezelfde situatie, en ik voelde ook gewoon dat het niet werkte, hoewel ik gek op dr was, als je gewoon voelt dat een relatie niet werkt en je hart zegt dat je dr mee op moet houden, moet je dan doen....... Ik zelf vond het achteraf een hele opluchting :D

S/-\nne 05-01-2003 09:48

Ai ai ai..

Ik denk dat je het gewoon moet laten rusten
Het is oneerlijk van haar om jou nu alle verwijten toe te schuiven
Ik denk dat je juist hebt gehandeld, en zij dat ook wel inziet als het verdriet wat minder is..

*Ik spreek uit ervaring*

Wes 05-01-2003 20:04

Citaat:

Asylum schreef:
Nu begint ze echter via mail etc. allerlei verwijten naar me te maken en te zeggen dat ík niet open was etc. ik heb gezegd dat ze daar dan eerder mee had moeten komen.. ipv alles achteraf... ik heb haar genoeg ruimte gegeven vind ik zelf en ik ben gewoon van plan verder te gaan met mijn leven...
In je topictitel staat dat je ex je zo mist, maar waaruit blijkt dat vraag ik me af? Omdat ze je van alles en nog wat verwijt? Maar dat terzijde. Als ik je verhaal zo lees lijkt t me wle de juiste beslissing, als er geen communicatie is en geen activiteit in de relatie, wat heb je dan nog?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.