![]() |
Zomaar
Ik had dit ook al in l&r staan maar het staat hier beter zei iemand.
Hee mensen, even een blij stukje, gister nacht kwam ik thuis van mijn vriendin en voelde me zo blij, wil het even delen met het forum, slijm slijm haha Daar liggen we dan Daar staan we dan Daar zitten we dan Daar staren we naar elkaar Daar genieten we van elkaar Ja, ja jij bent het meisje waar ik verliefd op ben We hebben zoveel gedaan We hebben zoveel mee gemaakt We hebben zoveel liefde gehad We hebben zoveel leuke dingen gedaan We hebben zoveel aan elkaar We hebben zoveel aan liefde We hebben zoveel gemeen We hebben zoveel nagedacht We hebben zoveel gezoend We hebben zoveel gelachen We hebben zoveel stil gezeten We hebben zoveel tijd door gebracht Damn dit is niet echt Dit gevoel kan alleen maar een droom zijn Zo mooi, zo nieuw, zo lang, jij bent het meisje Jij, ja jij, jij bent het meisje waar ik zo verliefd op ben ik wil het van de daken schreeuwen, ik wil het met al mijn liefde zeggen ik wil het schreeuwen, schrijven je in mijn hart laten kijken Wat maak jij toch bij mij los Je weet niet half hoe moeilijk de 2 maanden waren Hoeveel ik nagedacht had Hoe moeilijk het was Nu is het weer zo dubbel Ik ken nu ook de slechte kant Ik ken nu ook de goede kant IK ben een optimist, Ik denk positief Ik leef postief Ik leef naar jou toe Ik kijk naar jou uit, naar je lach, naar je zoen, naar je geur, alles, alles wat maar persoonlijk met jou te maken heeft. Hier zit ik dan, alleen..... Maar ik voel me niet alleen Ik voel me alleen maar blij Ik voel me zo goed Jij doet mij zo stralen Jij vult mijn perfecte leven aan Jij past er zo goed tussen Jij hoort daar Zo is het goed Zo is het mooi Dit is het leven Dit is het beste gevoel Dit is het gevoel dat ik van de daken wil schreeuwen Hoeveel jij voor mij betekent Hoe gelukkig jij mij maakt Hoe blij ik van jou kan worden liefs mij zo voel ik mij nu, dus heel blij |
Sorry, maar ik heb geen eens zin om het te gaan lezen. Vermoeiend. Leuk om te geven aan je vriendin(gevoel is overduidelijk), maar qua technisch en gezien het woordgebruik, vind ik 't niet veel aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |