![]() |
Sonata Arctica... Goed of Slecht? En wat hebben ze nog voor toekomst?
Ik denk dat Sonata Arctica grote kans maakt om in de top 3 power-metal bands te komen. Blind Guardian en Iced Earth op 1 en 2 (Demons & Wizards tel ik nu niet mee :p)
Ik vind tot nu toe echt ELK nummer van Sonata Arctica zeer goed, (Inclusief de covers en instrumentale nr's). En ik kan niet wachten op 17 Februari en 17 Maart en ergens in Juli (als alles volges planning loopt)Wat denken jullie van Sonata Arctica? Meerdags vlieg? Of een blijver? |
Je beslist toch zelf hoe goed je een band vindt? Dan is een 'top 3' toch behoorlijk kansloos.
|
Citaat:
ga jij nou maar gauw aan je wiskunde sommen werken |
heej toevallig zit ik het net te luisteren :P
ik vind sonata arctica bestwel heel erg super :D |
sonata arctiva heeft een paar leuke nummers, maar als je naar hun albums luistert is et de hele tijd van hetzelfde... ik niet van gecharmeerd zijn. maar ik ben ook geen powermetal-liefhebber:)
|
ik ken sonata arctica niet zo.. maar ik ben ook niet zo powermetal-achtig..
|
Citaat:
|
17 Februari en 17 Maart en ergens in Juli? Wat is er dan?
Ik vind Sonata Arctica erg goed. Ik hoop alleen dat ze nooit meer iets gaan grunten/lelijk zingen. Maar ik ben bang dat er op 't volgende album meer van die K*T zang komt. |
sonata heerscht
kvind silence helaas tegenvallen ecliptica heerscht! |
wie/wat?
|
Citaat:
En sonata is zeker een goede power metal band. |
Citaat:
|
Citaat:
en verder: 17 Februari: Nieuwe Single 17 Maart: Nieuw Album Ergens in Juli: waarschijnlijk toeren door NL :) |
Citaat:
|
Citaat:
Crystal eyes Stratovarius Secret Sphere Lost Horizon Dragonland Angra Blind Guardian Freternia Sonata arctica Zonata Alstublieft |
Sonata roeleert wel zeker. En Tony Kakko vind ik de beste zanger. Wat een ongelooflijk heersende stem. Silence en Ecliptica zijn even goed vind ik.
Hmm ik zal maar eens mijn top tien doorgeven : 1. Nightwish 2. Blind Guardian 3. Sonata Arctica 4. Symphony X 5. Edguy 6. Helloween 7. Stratovarius 8. Hammerfall 9. Rhapsody 10. Dragonland |
niet zoveel mensen kennen het geloof ik maar Kamelot is ook geweldig... (zeker één van m'n favorieten)
sonata artica... jahw... je hebt een punt :p en ik ben trouwens wel heel erg power metalig (y) |
Citaat:
|
een top tien :)
1. blind guardian 2. rhapsody 3. sonata arctica 4. luca turilli 5. falconer 6. avantasia 7. iced earth 8. edguy 9. een band die ik nog moet leren kennen 10. nog een band die ik nog moet leren kennen ken er nog wel meer maarja.. die ken ik aleen van naam, die moet ik nog een keer outchecken osso :) |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, hou me verder niet zo bezig met powermetal, alhoewel Iced Earth toch wel een van favo bands is en Symphony X vind ik geen powermetal zoals hier erges genoemd werd, anders zou die op 1 staan ;) |
Demons & Wizards heerscht anders ook 'behoorlijk'
|
Citaat:
Ik dacht dat ie zei dat dat een nummer van Sonata Arctica was, maar hij had het over Kamelot. Je m'excuse(??). |
Citaat:
|
Kamelot
ja Blind Guardian heerscht punt. :p:p |
Sonata arctica? Superband !!
lekker melodies. Zowieso vind ik powermetal erg kewl. |
natuurlijk heerscht sonata grmbl
ecluiptica uber alles |
uber alles, nou nee
kvind et maar matig helloween & jag panzer heeschende power metal |
Citaat:
Wat mij betreft mooiere nr's Last Drop Falls Tallulah Wolf&Raven The Power Of One :eek: Black Sheep False News Travels Fast toch wel mijn fav nr's van SA denk ik :) valt me op dat er hier weinig Stormwarrior word genoemd.. Is een hele goede power-metal band (naar mijn mening). Paar aanraders: The Axewielder Defenders of Metal Death by the Blade Chains of Slavery Sign of the Warlord (y) |
leuke band ja
helaas gemist op Wacken 2001 toen stond ik te heerschen bij Behemoth :( Heb alleen Silence en een Bootleg in Japan (volgens mij) (Niet het officiële Live Album dus, deze is van een dag daarvoor) |
Citaat:
Vind het alleen niet echt power metal. Is juist een van de bands die nu nog heavy metal spelen zoals het hoort. |
Is hele goeie muziek. Ik heb een live album van hun, dies errug goed..
Last Drop Falls, San Sebastian, Wolf&Raven, allemaal goeie nummers.. |
Zeker een blijver (y):D In elk geval wel als t aan mij ligt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |