Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   [Stelling] Iedereen zou verplicht met condoom moeten neuken voor +/- 50 jaar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=331799)

Hans Kazan 05-01-2003 16:15

[Stelling] Iedereen zou verplicht met condoom moeten neuken voor +/- 50 jaar

En zwangerschap alleen nog maar via kunstmatige inseminatie

dit alles om het HIV virus uit te roeien

StefanLovertje 05-01-2003 16:20

ben''k niet mee eens...

zeg eens eerlijk, wie zou zich daar aan houden?

ik zou al van mezelf kunne zegge dat 'k dat niet zou kunnen..

dan weet 'k wel een betere stelling maar wel een onmogelijke..

iedereen moet alleen vrijen met degene waarmee hij/zij oud wordt.

Groove-Coverage 05-01-2003 16:33

MET condoom :eek:

Yolcu 05-01-2003 16:35

Oneens.

De uitvoering van die stelling is natuurlijk oncontroleerbaar en daarbij vind ik dat iedereen die sex heeft zélf de verantwoordelijkheid draagt voor de mogelijke consequensies. Iedereen die toe is aan sex zou ook verantwoordelijk genoeg moeten zijn om daar goed over na te denken.

Balance 05-01-2003 17:01

Oneens.

Hoe wou je dat overigens controleren?

tacidvs 05-01-2003 17:19

Sta jij op de lijst voor de LPF?

spacegirl 05-01-2003 17:39

oneens, maar ik vind wel dat mensen wel wat verantwoordelijker moeten worden met gebruik condoom, want als je op t forum kijkt lijkt t alsof niemand die dingen meer gebruikt(mijn vriendin is toch aan de pil, of zelfs dat niet eens)

ik vind dat dat wel moet veranderen

spacegirl 05-01-2003 17:40

Citaat:

Cube schreef:
En zwangerschap alleen nog maar via kunstmatige inseminatie

dit alles om het HIV virus uit te roeien

weleens gehoord van condooms dat knappen? voor de rest vind ik t wel ver gezocht en goed gevodnen, t gaat alleen niet op tegenwoordig

angel_girl 05-01-2003 17:59

Vali toch :p

Maaruh..humm dat met condoom lijkt me wel een goed idee maar als ze kinderen willen moeten ze dat gewoon op een natuurlijke wijze doen.
Maar je kan het inderdaad echt niet controleren denk.. ;)

Qimm 05-01-2003 18:15

theoretischwel een aardig id...
Maar hoe wil je dat in vredesnaam ooit realiseren? Ik denk niet dat veel menden zich daar aan zullen houden. Bovendien komt het ook wel voor dat een condoom scheurt ofzo.
En AIDS wordt niet alleen op die manier verspreidt. Alle lichaams vochten kunnen het overdragen!

En hoe wil je dat idd gaan controleren?! :eek:

perseus 05-01-2003 18:28

Als ze nou eerst eens voortaan overal alle injectiespuiten goed schoon gingen maken...

spacegirl 05-01-2003 18:59

Citaat:

perseus schreef:
Als ze nou eerst eens voortaan overal alle injectiespuiten goed schoon gingen maken...
als ze eens de moeite gingen nemen om gebruikte in te leveren en nieuwe te pakken hoef je t niet schoon te maken, viezerd

the_conquer 05-01-2003 19:11

Daar ben ik vel op tegen!

Als ik zo nodig kinderen wil en mijn verder leven laat verpesten door ze, laat me temminste plezier hebben tijdens het maken :)

(overigens ben niet tegen kinderen hoor)

H@nk 05-01-2003 19:12

En wat wil je doen om het te controleren, alle verloskundigen ontslaan?

Breg 05-01-2003 20:07

Maar er is toch ook iemand die ooit als eerste het virus kreeg? Weet iemand hoe dat eigenlijk gekomen is?

Over de stelling: oneens: 1, het is niet te controleren. 2, Ik vind dat iemand zelf de verantwoordelijkheid moet nemen een condoom te gebruiken----> doe je dat niet, weet je wat de gevolgen kunnen zijn.

Justice 05-01-2003 20:40

Sja... 50 jaar is voldoende om het virus uit te roeien. Maar ik ben het met de opgegeven stelling oneens. Waarom? *zie motivaties boven*

Destrøyer 05-01-2003 21:36

Citaat:

tacidvs schreef:
Sta jij op de lijst voor de LPF?
:D

Tampert 06-01-2003 00:21

beste manier om het HIV-virus uit te roeien is iedereen castreren/steriliseren.

mensen die op 50 jaar nog kinderen krijgen zijn véééls te oud om kinderen te krijgen.

Hans Kazan 06-01-2003 10:57

Citaat:

Tampert schreef:
beste manier om het HIV-virus uit te roeien is iedereen castreren/steriliseren.

mensen die op 50 jaar nog kinderen krijgen zijn véééls te oud om kinderen te krijgen.

Nope ik bedoel dat iedereen die nu aids heeft dan dood is zodat het virus ook sterft.

Nee ik stem niet op LPF, maar ik ben wel rechts ;)

alpha 06-01-2003 13:30

Dit kun je toch niet verplichten.... jongens......

Dan kun je mensen beter castreren EN met condooms laten vrijen. Als je het toch extreem wilt..

Shibby 06-01-2003 13:50

Weet je hoe duur????? :eek: :rolleyes:

spacegirl 06-01-2003 15:28

Citaat:

Shibby schreef:
Weet je hoe duur????? :eek: :rolleyes:
tuurlijk niet, als ze zoiets gaan verplichtne maken ze condooms belastingaftrekbaar :rolleyes:

triple-X 06-01-2003 16:21

nee

Pompompom 06-01-2003 18:07

Ze moeten eten en drinken verbieden; uiteindelijk sterft de mensheid uit --> er is dan ook geen HIV virus meer... :rolleyes:

DarkCat 07-01-2003 13:46

Citaat:

Cube schreef:
Nope ik bedoel dat iedereen die nu aids heeft dan dood is zodat het virus ook sterft.
Ik dacht dat het onder dieren ook leefde? (Zoals ook andere virussen.)
Moeten we in dat geval apen ook verplichten om met condoom te neuken? :D

Even serieus.. condooms zijn takkedingen.. wie wil er nou een stuk rubber om zn lul.. ja okee misschien de persoon die geen rotzooi wil maken op zn nieuwe dekbed ofzo.. en die dingen gaan ook altijd kapot.. maar misschien komt dat omdat mn vriend en ik gewoon te wild zijn :D :o

Milk 07-01-2003 18:47

Waarom niet iedereen die al een beetje ziek is uitroeien zodat alleen de sterken overblijven? Worden we alleen maar sterker van! En beter..en dan roeien we echt alles uit en dan nemen we de gehele planeet over..harharhar! Sterken for president!

:rolleyes:

Snufje 07-01-2003 18:56

Zeker niet mee eens..! Het menselijk lichaam is erop gebouwd om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Dan moeten er niet allemaal wetenschappelijke methodes worden toegepast als je zwanger wil worden, terwijl het op een natuurlijke manier veel beter gaat. Het kost minder geld, dokters kunnen zich gewoon op andere belangrijke dingen blijven storten etc etc.

Iedereen moet zelf de verantwoordelijkheid nemen voor geslachtsziektes enzo, daar moet men zeker geen verplichtingen in stellen. Als jij je partner 100% vertrouwd en het is bijvoorbeeld bij beide de eerste keer, moet je gewoon zelf beslissen wat je doet..!

tacidvs 07-01-2003 19:37

Citaat:

Snufje schreef:
!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.