Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Rock/Metal/Alternatief cafe in Leiden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=331914)

AlBundy 05-01-2003 18:04

Rock/Metal/Alternatief cafe in Leiden?

Iemand die me dat kan vertellen? Ik ben hier op 'vakantie' en zit me hier dus een beetje te vervelen :(

BG-Smalls 06-01-2003 13:10

Kom niet uit Leiden en t is ook niet mijn muziek, maar volgens mij maak je bij De Hut Van Ome Henne een goede kans.
Zit ook een kleine disco aan vast waar ze weer de muziek draaien die mij meer interesseert :).

Alicia Silverstone 06-01-2003 14:13

De Hut! De Hut! De Hut! :D :D

Nah, is veel minder leuk dan een paar jaar geleden. Maar het is de enige plaats waar ik uitga, dus verder kan ik je niet helpen. :p

AlBundy 06-01-2003 20:48

En waar vind ik de hut? :o

Alicia Silverstone 06-01-2003 22:57

Citaat:

AlBundy schreef:
En waar vind ik de hut? :o
Hey, sorry, ik ben echt een doos :o
Ik zit normaal nooit op ICQ...ik weet ook niet of je nou m'n antwoord hebt gezien, een uur later ofzow :p :o

Ik weet niet of je weet waar de beestenmarkt is, dat plein voor de Lido (bioscoop). Als je vanaf de Lido (erlangs) richting station loopt, een paar meter maar, is er aan je rechterhand een klein straatje dat parallel loopt aan de beestenmarkt. In dat steegje zit de hut. :)

Ik 07-01-2003 08:48

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Ik zit normaal nooit op ICQ...ik weet ook niet of je nou m'n antwoord hebt gezien, een uur later ofzow :p :o

Ik weet niet of je weet waar de beestenmarkt is, dat plein voor de Lido (bioscoop). Als je vanaf de Lido (erlangs) richting station loopt, een paar meter maar, is er aan je rechterhand een klein straatje dat parallel loopt aan de beestenmarkt. In dat steegje zit de hut. :)

Is dat ook een ingang dan??

Alicia Silverstone 07-01-2003 09:29

Citaat:

Ik schreef:
Is dat ook een ingang dan??
Wat? Waar? Ja in dat steegje zit de ingang van de hut... :confused:

Verder heb je in Leiden ook nog het LVC. Maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

Ik 07-01-2003 09:36

Citaat:

Wat? Waar? Ja in dat steegje zit de ingang van de hut... :confused:

Verder heb je in Leiden ook nog het LVC. Maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

Owh, zo.

De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje.

Kom er iemand hier weleens in Utopia in Zoeterwoude? Ik echt heeeeeeeeel soms (1x per jaar?) Sommigen zijn er echt verstokt aan schijnt en gaan elke week :confused:

owh, nou zie ik pas dat het een alternatief cafee moet zijn...oeps :D

ESCO 07-01-2003 14:42

De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje.

Citaat:

Kom er iemand hier weleens in Utopia in Zoeterwoude? Ik echt heeeeeeeeel soms (1x per jaar?) Sommigen zijn er echt verstokt aan
Ben er een keer geweest m'n vrienden gaan er vaak naar toe ook vooral een grote groep van stevenshof gaan er vaak naar toe.

LVC is alleen tussen 20.00 en 23.30 methal niet mijn smaak daarna van 0.00 tot 3.00 soms 4.00 techno en deep groove house wel mijn smaak.

MetalliCat 07-01-2003 17:59

De Hut en LVC jah.

AlBundy 08-01-2003 12:30

Citaat:

Ik was er inmiddels al achter gekomen :) Leve de online telefoongids :D

Alleen maandag was het dicht, en gisteren was het open, maar toen was ik met wat vrienden die niet van zo'n tent houden...
Ik ga vanavond denk ik wel ff kijken :)

Bedankt iig!

Alicia Silverstone 08-01-2003 13:03

Citaat:

AlBundy schreef:
Ik was er inmiddels al achter gekomen :) Leve de online telefoongids :D

Alleen maandag was het dicht, en gisteren was het open, maar toen was ik met wat vrienden die niet van zo'n tent houden...
Ik ga vanavond denk ik wel ff kijken :)

Bedankt iig!

Het is wel heel rustig hoor, op woensdag :p

graag gedaan trouwens ;)

Lieke666 08-01-2003 13:19

In het weekend draaien ze iig veel top 40 in de hut. Ik geloof donderdag metal, maar dan ben ik er eigenlijk nooit, lvc is beter, maar ook niet alles.

MetalliCat 08-01-2003 18:01

de hut wordt steeds meer top40 en minder metal

AlBundy 08-01-2003 18:28

Citaat:

Het is wel heel rustig hoor, op woensdag :p

graag gedaan trouwens ;)

Geeft niet, komt wel goed :)

Ga ik wel lekker aan de bar zitten ofzo, ik ken er toch niemand.
Wanneer ga jij? Dan 'ken' ik min of meer iemand waarmee ik kan ouwehoeren :)

AlBundy 08-01-2003 18:31

Citaat:

MetalliCat schreef:
de hut wordt steeds meer top40 en minder metal
Boeit me op zich niet zo, mijn smaak is toch heel erg breed :)

Dr. Aep 08-01-2003 19:14

Als we het er toch over hebben, ik ben zaterdag in leiden in LVC...
Let maar op die ene gast met ska-blokjes in zn haar geschoren (dat komt zaterdag *juich*)...

maar das verder allemaal offtopic dus nu ben ik weer stil.

Tangaslip Jongentje 08-01-2003 23:23

'd UB is een leuke tent.
de enige leuke zelfs, veur de rest is Leiden een pauperstad.

Alicia Silverstone 09-01-2003 09:28

Citaat:

AlBundy schreef:

Ga ik wel lekker aan de bar zitten ofzo, ik ken er toch niemand.
Wanneer ga jij? Dan 'ken' ik min of meer iemand waarmee ik kan ouwehoeren :)

ow cool :D
Nou misschien ga ik zaterdag, maar misschien ook niet.. :)
Ik zet m'n icq nog wel 'n keertje aan ofzo :o

Uncle_Sam 09-01-2003 11:31

Citaat:

Tangaslip Jongentje schreef:
'd UB is een leuke tent.
de enige leuke zelfs, veur de rest is Leiden een pauperstad.

Dit meen je toch hopelijk niet? Als er één café c.q. dansgelegenheid is dat geterroriseerd wordt door zwakbegaafde paupers, dan is 't d'UB wel. En over de Malle Babbe - die er naast zit - wil ik al helemaal niet beginnen.

AlBundy 09-01-2003 11:50

Citaat:

Uncle_Sam schreef:
Dit meen je toch hopelijk niet? Als er één café c.q. dansgelegenheid is dat geterroriseerd wordt door zwakbegaafde paupers, dan is 't d'UB wel. En over de Malle Babbe - die er naast zit - wil ik al helemaal niet beginnen.
Haha, daar was ik vorige zomer naar binnengelopen. We hebben in beide maar 1 pilsje op, want we wisten niet hoe snel we daar weg moesten zijn :D

Gisteren was het trouwens idd helemaal niet druk, ik zat in me eentje, samen met wat personeel, maar ik ben wel gelijk goed voorgelicht over alle studieverenigingen en de El'Cid, handig om te weten aangezien ik volgend jaar in Leiden ga studeren :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.