![]() |
Rock/Metal/Alternatief cafe in Leiden?
Iemand die me dat kan vertellen? Ik ben hier op 'vakantie' en zit me hier dus een beetje te vervelen :(
|
Kom niet uit Leiden en t is ook niet mijn muziek, maar volgens mij maak je bij De Hut Van Ome Henne een goede kans.
Zit ook een kleine disco aan vast waar ze weer de muziek draaien die mij meer interesseert :). |
De Hut! De Hut! De Hut! :D :D
Nah, is veel minder leuk dan een paar jaar geleden. Maar het is de enige plaats waar ik uitga, dus verder kan ik je niet helpen. :p |
En waar vind ik de hut? :o
|
Citaat:
Ik zit normaal nooit op ICQ...ik weet ook niet of je nou m'n antwoord hebt gezien, een uur later ofzow :p :o Ik weet niet of je weet waar de beestenmarkt is, dat plein voor de Lido (bioscoop). Als je vanaf de Lido (erlangs) richting station loopt, een paar meter maar, is er aan je rechterhand een klein straatje dat parallel loopt aan de beestenmarkt. In dat steegje zit de hut. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb je in Leiden ook nog het LVC. Maar daar ben ik zelf nog nooit geweest. |
Citaat:
De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje. Kom er iemand hier weleens in Utopia in Zoeterwoude? Ik echt heeeeeeeeel soms (1x per jaar?) Sommigen zijn er echt verstokt aan schijnt en gaan elke week :confused: owh, nou zie ik pas dat het een alternatief cafee moet zijn...oeps :D |
De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje.
Citaat:
LVC is alleen tussen 20.00 en 23.30 methal niet mijn smaak daarna van 0.00 tot 3.00 soms 4.00 techno en deep groove house wel mijn smaak. |
De Hut en LVC jah.
|
Citaat:
Alleen maandag was het dicht, en gisteren was het open, maar toen was ik met wat vrienden die niet van zo'n tent houden... Ik ga vanavond denk ik wel ff kijken :) Bedankt iig! |
Citaat:
graag gedaan trouwens ;) |
In het weekend draaien ze iig veel top 40 in de hut. Ik geloof donderdag metal, maar dan ben ik er eigenlijk nooit, lvc is beter, maar ook niet alles.
|
de hut wordt steeds meer top40 en minder metal
|
Citaat:
Ga ik wel lekker aan de bar zitten ofzo, ik ken er toch niemand. Wanneer ga jij? Dan 'ken' ik min of meer iemand waarmee ik kan ouwehoeren :) |
Citaat:
|
Als we het er toch over hebben, ik ben zaterdag in leiden in LVC...
Let maar op die ene gast met ska-blokjes in zn haar geschoren (dat komt zaterdag *juich*)... maar das verder allemaal offtopic dus nu ben ik weer stil. |
'd UB is een leuke tent.
de enige leuke zelfs, veur de rest is Leiden een pauperstad. |
Citaat:
Nou misschien ga ik zaterdag, maar misschien ook niet.. :) Ik zet m'n icq nog wel 'n keertje aan ofzo :o |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren was het trouwens idd helemaal niet druk, ik zat in me eentje, samen met wat personeel, maar ik ben wel gelijk goed voorgelicht over alle studieverenigingen en de El'Cid, handig om te weten aangezien ik volgend jaar in Leiden ga studeren :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |