![]() |
Raar: topic op l&g
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=331799 staat wel in de index, maar als ik wil replyen dan krijg ik de melding dat ik een ongeldige tread geselecteerd heb... Ik kan de topic wel gewoon openen en lezen ed, maar dus niet reageren (soms wel reply typen, maar dan niet versturen)... Vaag, bug of ligt het aan mijn computer?
|
Ligt aan jou, werkt hier prima.
-> S&M. |
Ligt iig NIET aan je Computer ( Of wel? ) Ik heb het hier ook.
vBulletin bericht Geen geldige thread geselecteerd. Indien je op een ongeldige url geklikt hebt, neem dan contact op met de webmaster |
Werkt hier. (hmm, nu dus niet :confused: )
|
Hmmm, de topic doet 't wel hier.. maar (kan ook toeval zijn) IE crashte wel plotseling toen de topic loadde...
|
Citaat:
|
Bij mij doet hij het ook:/
|
Offtopic: !@#post je een reply komt die serverload erdoorheen en je dacht net nog van 'eerst kopieren die hap' :(
Leonie, het werkt bij mij ook niet: IP check, quote, reply werkt niet. IP check is blank, quote en beantwoorden geven dezelfe foutmelding als die wat jij net postte. Userinfo vragen geeft foutmelding van dat het kan zijn dat je je wachtwoord kwijt bent. Userinfo vragen vanuit een ander forum geeft wel de juiste info. Breg kon wel posten een kleine 3 kwartier geleden. |
Bij mij werkt 't nog steeds prima :confused:
|
1) in- en uitloggen helpt niet
2) Hier: met Phoenix werkt het wel; met MSIE niet. Leonie heeft ook IE. |
Ik ook, en toch werkt 't.
|
Citaat:
:confused: lang leve de PC??? |
Hey!! Het werkt weer. :)
"[Stelling] Iedereen zou verplicht met condoom moeten neuken voor 50 jaar" |
Citaat:
|
Doet het hier nog niet...naja, zal wel dan.
|
hier ook niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |