Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening] Elfje, Wat vind je ervan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=331982)

Evelientjuh 05-01-2003 19:03

[tekening] Elfje, Wat vind je ervan?

Mij eerste elfje dat ik getekend heb. Hij is niet helemaal zo getekend want ik hem het wat opgevrolijkt met paint shop pro (ben niet zo goed in photoshop).

http://members.lycos.nl/ppalet/evelien/elfje2.gif

Wat vinden jullie ervan?

xxxies Evelien

Evelientjuh 05-01-2003 19:04

Owja, ze heeft een beetje raar haar en een lange nek maar daar moet je maar niet op letten :D

spitmymindout 05-01-2003 19:17

ik vind het een hele toffe stijl! Ik bedoel het hoeft toch niet allemaal precies hetzelfde te zijn...iets dat ik veel zie op dit forum. Allemaal precies mooi manga ofzo. Ik vind em schattig!

xSpit

+Luna Annwyn+ 05-01-2003 19:26

Ik vind hem leuk.
Alleen jammer dat de kleur van de vleugels overgaan in het truitje en haar oren enzo.

Debris 06-01-2003 12:34

lief :) (y)

Evelientjuh 06-01-2003 13:45

Dank je wel :D :D :D
Ja dat van die vleugels klopt want ik hem heb heeel erg snel bewerkt. Anders wassie wel mooier geweest maar het gaat om het idee hihi ;)

Rem 06-01-2003 20:28

het ziet er erg lievig en leuk uit :)(y)

Vinzz 06-01-2003 20:39

Citaat:

Rem schreef:
het ziet er erg lievig en leuk uit :)(y)
(y)

vrolijkevlinder 06-01-2003 23:16

Wel mooi alleen een beetje zelda

Toet0r 07-01-2003 14:20

wel grappig!! t is alleen niet wat ik me bij een elf voor stel,maar hijswel hele leuk!

Geranium-Tulp 07-01-2003 15:06

(y) (y) (y) (y) (y) (y)
ik vind hem echt heel goed!

Queen Klazina Wok 07-01-2003 17:36

koel :)

klikorat 07-01-2003 21:11

ik heb beetje uw plaatje gerippt, naja ik heb em nagetekent, alleen hebbik er mijn beste vriendinnetje van gemaakt...
Hope you don't mind:
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=40618

Qimm 07-01-2003 21:20

je bent je er wel van bewust dattie anatomisch niet geweldig is? je kan beter iets rippen war goed in proporties is :D verder niet lullig bedoeld voor de arties hoor. Maar probeer wat meer op de anatomie te letten. De borsten zitten absoluut te hoor. En de indeling van het gezicht klopt ook niet echt goed. De nek is wat dun en lang, de armen war schriel. Het bovenlichaam gaat recht naar beneden...
uh oefen verder :D

klikorat 07-01-2003 21:22

Citaat:

Qimm schreef:
je bent je er wel van bewust dattie anatomisch niet gewelgid is? je kan beter iets rippen war goed in proporties is :D verder niet lullig bedoeld voor de arties hoor. Maar probeer wat meer op de anatomie te letten. De borsten zitten absoluut te hoor. En de indeling van het gezicht klopt ook niet echt goed.

best goed voor iemand die nooit tekent hoor :o
haha ik ben er wel trots op, maar ik heb eik nie echt op gelet of het ammaal klopt :)

Qimm 07-01-2003 21:30

Citaat:

klikorat schreef:
best goed voor iemand die nooit tekent hoor :o
haha ik ben er wel trots op, maar ik heb eik nie echt op gelet of het ammaal klopt :)

tis mijn bedoeling om je te stimuleren :D het zijn kleine dingen die je kan veranderen waardoor een tekening mooier kan lijken. Voor een leek is dit echt een mooie tekening. maar een wat fanatiekere tekenaar ziet wat meer de foutjes zitten. :D kijk es naar een tekening van iemand die goed kan tekenen.

Tip voor het tekenen van vrouwen, de heupen zijn net zo breed of breder dan de schouders -> krijg je dat zandlopen figuur :D en mannen hebben smalle heupen en een breed boven lichaam (drool, mooie mannen)

Evelientjuh 08-01-2003 15:31

Citaat:

Qimm schreef:
je bent je er wel van bewust dattie anatomisch niet geweldig is? je kan beter iets rippen war goed in proporties is :D verder niet lullig bedoeld voor de arties hoor. Maar probeer wat meer op de anatomie te letten. De borsten zitten absoluut te hoor. En de indeling van het gezicht klopt ook niet echt goed. De nek is wat dun en lang, de armen war schriel. Het bovenlichaam gaat recht naar beneden...

Maar het is toch ook niet nodig om het helemaal te laten kloppen?? Ik vind het juist wel leuk als de buik enzo niet helemaal recht naar beneden lopen.

Qimm 08-01-2003 15:52

Citaat:

Evelientjuh schreef:
Maar het is toch ook niet nodig om het helemaal te laten kloppen?? Ik vind het juist wel leuk als de buik enzo niet helemaal recht naar beneden lopen.
nou hebben we het over smaak :D Daar ga ik niet eens over twisten

Rokas 09-01-2003 00:42

zeer leuk!! :] vooral door gaan met tekenen

Geranium-Tulp 09-01-2003 19:37

Die kleuren zijn ook zo leuk!!!

Evelientjuh 09-01-2003 20:39

thnx! :D

Toet0r 10-01-2003 13:59

hoe heb je dat btw bewerkt metpaint shop pro??

dat zie ik helemaal niet eraan... (y)

Bluesummers 10-01-2003 16:12

zeer goed ge cg'ed, zeer matig getekend

Evelientjuh 10-01-2003 16:17

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
hoe heb je dat btw bewerkt metpaint shop pro??

dat zie ik helemaal niet eraan... (y)

Het is ook niet veel maar omdat ik geen scanner heb (nou ja, heb ik wel maar doet het niet) is hij gemaakt met een fotocamera. Dan krijg je lichtinval van 1 kant dus was de linker vleugel heel donker en waren de kleuren erg vaag geworden. Daarom heb ik met de brush nog wat extra kleur toegevoegd aan de tekening. Dat kun je ook alleen zien als je de orginele GEFOTOGRAFEERDE tekening ziet.

xxxies Evelien

Toet0r 10-01-2003 17:18

Citaat:

Evelientjuh schreef:
Het is ook niet veel maar omdat ik geen scanner heb (nou ja, heb ik wel maar doet het niet) is hij gemaakt met een fotocamera. Dan krijg je lichtinval van 1 kant dus was de linker vleugel heel donker en waren de kleuren erg vaag geworden. Daarom heb ik met de brush nog wat extra kleur toegevoegd aan de tekening. Dat kun je ook alleen zien als je de orginele GEFOTOGRAFEERDE tekening ziet.

xxxies Evelien

:o (y)

heel mooigedaan!!

Nas-t Zeekoe 10-01-2003 21:25

mooie oogjes maar niet helemaal mijn stijl!

duifeltje 14-01-2003 19:18

ze was misschien molliger wat leuker geweest, mar ik vind d'r heel schattig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.