![]() |
[tekening] Elfje, Wat vind je ervan?
Mij eerste elfje dat ik getekend heb. Hij is niet helemaal zo getekend want ik hem het wat opgevrolijkt met paint shop pro (ben niet zo goed in photoshop).
http://members.lycos.nl/ppalet/evelien/elfje2.gif Wat vinden jullie ervan? xxxies Evelien |
Owja, ze heeft een beetje raar haar en een lange nek maar daar moet je maar niet op letten :D
|
ik vind het een hele toffe stijl! Ik bedoel het hoeft toch niet allemaal precies hetzelfde te zijn...iets dat ik veel zie op dit forum. Allemaal precies mooi manga ofzo. Ik vind em schattig!
xSpit |
Ik vind hem leuk.
Alleen jammer dat de kleur van de vleugels overgaan in het truitje en haar oren enzo. |
lief :) (y)
|
Dank je wel :D :D :D
Ja dat van die vleugels klopt want ik hem heb heeel erg snel bewerkt. Anders wassie wel mooier geweest maar het gaat om het idee hihi ;) |
het ziet er erg lievig en leuk uit :)(y)
|
Citaat:
|
Wel mooi alleen een beetje zelda
|
wel grappig!! t is alleen niet wat ik me bij een elf voor stel,maar hijswel hele leuk!
|
(y) (y) (y) (y) (y) (y)
ik vind hem echt heel goed! |
koel :)
|
ik heb beetje uw plaatje gerippt, naja ik heb em nagetekent, alleen hebbik er mijn beste vriendinnetje van gemaakt...
Hope you don't mind: http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=40618 |
je bent je er wel van bewust dattie anatomisch niet geweldig is? je kan beter iets rippen war goed in proporties is :D verder niet lullig bedoeld voor de arties hoor. Maar probeer wat meer op de anatomie te letten. De borsten zitten absoluut te hoor. En de indeling van het gezicht klopt ook niet echt goed. De nek is wat dun en lang, de armen war schriel. Het bovenlichaam gaat recht naar beneden...
uh oefen verder :D |
Citaat:
haha ik ben er wel trots op, maar ik heb eik nie echt op gelet of het ammaal klopt :) |
Citaat:
Tip voor het tekenen van vrouwen, de heupen zijn net zo breed of breder dan de schouders -> krijg je dat zandlopen figuur :D en mannen hebben smalle heupen en een breed boven lichaam (drool, mooie mannen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeer leuk!! :] vooral door gaan met tekenen
|
Die kleuren zijn ook zo leuk!!!
|
thnx! :D
|
hoe heb je dat btw bewerkt metpaint shop pro??
dat zie ik helemaal niet eraan... (y) |
zeer goed ge cg'ed, zeer matig getekend
|
Citaat:
xxxies Evelien |
Citaat:
:o (y) heel mooigedaan!! |
mooie oogjes maar niet helemaal mijn stijl!
|
ze was misschien molliger wat leuker geweest, mar ik vind d'r heel schattig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |