![]() |
Veel en donkere afscheiding...
Ik heb de laatste tijd nogal last van veel en donkere afscheiding... Kan dat op een SOA wijzen?
Of kan het eraan liggen dat ik laatst de pil doorgeslikt heb? (Doorgeslikt als in: geen stopweek ingelast omdat het lastig uitkwam met ongesteld zijn :)) |
hmm ik denk dat dit een verwijzing wordt
|
L&g
|
Dit is idd meer iets voor L&G.
|
ik denk dat je een doorbraak bloeding hebt, is normaal als je de pil doorslikt hoor (niet iedereen heeft het, maar het geburt wel vaker) in je baarmoeder heeft zich toch wat slijm en bloed opgehoopt. En omdat je dat normaal 1x per maand eruit werkt doet je lichaam het vanzelf, eenvoudig gezegd.
Niet echt iets om je zorgen over te maken hoor |
Als je de pil doorslikt heb je inderdaad de kans dat je lichte doorbraakbloedingen hebt.
Maar het kan ook duiden op bv. chlamydia. (da's zoiets als de griep onder de soa's (behoorlijk besmettelijk)) |
Ik slik elf ook de pil en heb dat ook altijd als ik hem heb doorgeslikt. Ook kan het ijn dat je niet zo gezond hebt gegeten. Maar eker weet je het nooit eigenlijk.
Ik denk dat als je erbij nog ergens last van krijgt wel even naar de dokter moet, gewoon voor de ekerheid. Want stel je voor :( Mja, ik ou me d'r in ieder geval niet al te veel orgen over maken. :) Groetjes Iris. |
Ik slik de pil ook eens door maar heb nooit last van donkere afscheiding...heb wel eens heel licht bloed verlies ( doorbraakbloeding ) maar dat ziet er nie uit als afscheiding...ik denk dat je even naar je huisarts moet gaan?!?!? Misschien is het een soa...veel succes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |