![]() |
ben wa ballen
wie heeft hier wel eens wat over gehoord en ervaring mee gehad. het zijn blijkbaar twee ballen aan een touwtje met gewichtjes erin die moet je in de vagina doen en kun je gewoon mee gaan werken ofzo
|
ja die heb ik ook, zat in een kerstpakket van christine le duc dat ik mer kerst gehad had.
Maar daar kun je dus mooi niet mee werken,want er zit een balletje in en dat maakt herrie als je loopt |
haha lijkt me wel komisch je gaat werken en je hoort allemaal tik tik tik vraagt iemand was da. men ben wa ballen.
|
heet da ni 'chinese kogels'?
|
Citaat:
Het iemand een leuk fototje ervan, hoe die ballen eruitzien |
Geen ervaring, lijkt me misschien wel een leuk idee voor een verjaardagscadeua! :D
|
er zijn wel andere oefeningen om je bekkenbodemspieren mee te trainen. Loop je ook niet de hele dag met van die balletjes te zeulen
|
het is toch om een heviger orgamse te krijgen of nie?
|
jah, dat komt door sterkere bekkenbodemspieren :D als je die traint kan je het gvoel betr vasthouden d8 ik
|
Citaat:
*zit je op school tijdens proefwerk, je verschuift wat rammel je door heel de klas heen, sta je ook niet voor schut ook niet* |
Citaat:
die moet je allebei in een hand vasthouden en dan mjah een beweging maken die ik hier niet kan uitleggen, want dan word het een heel lang verhaal... ik hoop voor je dat je ze nog niet heb gebruikt :D:D:D |
Citaat:
die ben-wa dingen maken ook geluid, d'r zit een dingetje in, wanneer je beweegt slaat dat tegen de buitenkant van de bal, en dat zorgt ervoor dat je je bekkenbodemspieren nog beter leert aanspannen... Je hebt ook staafjes die je in kan brengen, een kleine bal aan de ene kant en een grote aan de andere.. Zo'n staafje weeg wel wat.. je brengt 1 bal in en de ander steekt er dus uit, die kan je dan 'optillen' door je spieren aan te spannen.. Soort gewichtheffen dus, voor de vagina :D Mja, volgens mij zijn die wel voor de gevorderden... je kan het ook goed zonder iets erin doen, gewoon spannen, 15 sec vasthouden en weer ontspannen, dat 20 keer in het begin en dan op gaan bouwen.. Langer vasthouden, vaker doen... schijnt erg goed te helpen :) |
Citaat:
en die ik heb die maken herrie :rolleyes: verders is t er ook niks aan ook niet, dus ik denk maar dat ik t touwjte los ga maken en er strewss ballen van maak :p (kidding) |
ik heb nooit last van "rammelende ballen" maarja ik ben een jongentje :p :rolleyes:
|
Citaat:
|
Heb ik wel eens iets over gelezen ja. Een vrouw die dat 'droeg' terwijl ze aan het boodschappen doen was. Hoe ziek kan je zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat bekkenbodemspieren trainen moet fijner zijn voor je partner, maar die van mij komt al veels te snel(vind hij zelf ook) dus ik ga niet stimuleren dat ie nog sneller komt |
Citaat:
|
lol khad hier nog nooit van gehoord :)
|
Citaat:
|
hoe groot zijn die dingen eigenlijk
ongeveer zo groot (................) of groter (screen resolution 1024 768) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |