![]() |
Unreal tournament op client
Ik heb hier thuis een netwerkje en krijg dus via een andere computer mijn internet.
Nu wil ik graag unreal spelen tegen een aantal vrioenden van me over het internet.. wie weet welke porten ik moet forwarden zodat ze bij mij kunnen joinen? grtz martijn |
Citaat:
Die server moet je wel maken via Multiplayer > Create a new game ofzo. Succes |
Citaat:
dat zal je niet lukken want dan zit je achter firewall :| Als jij nou effe de host word kan je het controleren, rag je internet eraf opp die andere comp en kan je wel servers maken :X :p |
Dedicated server maken op de PC die rechtstreeks aan het internet zit?
of kan dat niet :o |
heb ik dus ook last van
wij hebben hier ook een vuurmuur waardoor ik zelf geen server op kan starten, maar als 1 van je vrienden er 1 opstart dan kan je gewoon joine dat is geen probleem |
En hier ook iemand met een netwerk gay shit.. Ik kan ook geen server starte.. Wel server int netwerk.. Maar is wel kut dak niej kan voor internet:'( Ik wil owk menskes op mijn server :( :( Marja..
|
Het probleem is degene waar tegen ik wil spelen zitten thuis ook op een netwerkje.
Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn door middel van port forwarding, alleen welke porten.... dat weet ik dus niet en kan het ook nergens vinden martijn |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |