![]() |
Navel piercing
Hoort dit hier?????
Ok, dit is niet voor mij, maar voor een vriendin. Hoe krijg je je ouders overgehaal om een navel piercing te krijgen? er zijn hier vast wel meisjes die dat zelfde probleem hebben gehad. Alvast bedankt voor de hulp !!! |
als haar ouders dat echt niet willen hebben... niet. W88 tot ze 18 is en dan lekker zelf doen
|
Ik ben 19 en mag het nog niet ze!!!
|
waarom heb jij dit topic op 2 plaatsen? :rolleyes:
|
volgens mij stata op lifestyle piercing topic..
maaaruhm.. ik heb uhm op mijn 14e verjaardag gekregen.. wil een lippiercing en ben ook bezig met overhalen.. euhm.. goede argumenten.. bedenken.. voor een navelpiercing.. dat dat nu leuk is.. omdat ze nu er een mooi buikje voor heeft (misscchien:p) dat je als je hem eruit haalt niet voor gek loopt omdat niemand het ziet door kleren erover (mochten ze dat vinden).. dat hethaar lichaam is.. euhm.. mjah.. ach.. of gewoon laten zetten en daarna vertellen natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
haha, daar is ze veels te ongeduldig voor :p |
Gewoon laten zetten. Tis haar lichaam. En ik neem aan dat die ouders niet zo geschift zijn dat ze haar in de auto gooien en mee terug nemen naar de winkel of iets degelijks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet.
Heb.het.gewoon.laten.zetten, en.mijn.ouders.hebben.het.niet.gemerkt. (het.zou.hun.ook.niets.kunnen.schelen.denk.ik, dat.scheelt.wel.;)) Mja.als.ze.echt.wil,gewoon.laten.zetten.idd, ze.zal.zelf.wel.weten.wat.er.dan.gaat.gebeuren als.haar.ouders.het.weten. |
Gewoon doen, het is immers jouw lichaam. :)
|
Citaat:
|
Op lifestyle is hier inderdaad een speciaal topic over...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |