![]() |
Lifestyle Amsterdam Meeting
Omdat velen van ons Utrecht maar weinig aan vinden, stel ik voor om op Zaterdag 1 Februari, voor diegenen een speciale meeting te organiseren. Onder die mensen behoor ook ik. Aanmelden kan via deze topic, nadere informatie volgt :), 1 ding is iig zeker, het gaat gezellig worden ;).
|
gaan we weer.....
:( moet dat nou? |
Ik kom
Rodina (Hanneke) Ninh |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
tis nix persoonlijks hoor maar kunnen jullie daar niet ff mee wachten tot deze meeting is geweest? kben bang dat het zo weer ten koste gaat van de sfeer op het forum... :( |
Citaat:
|
Ik ben het eens met Pharmacon :/
Goh, echt waar? |
Citaat:
Als jullie een meeting voor een select aantal (in jullie ogen wél gezellige mensen) willen houden, dan moet je dat gewoon per e-mail kunnen regelen. Dit soort topics bevorderen de sfeer inderdaad alleen in negatieve zin. |
Laten we het gezellig houden, deze topic niet verneuken met opmerkingen van; he moet dit weer, en als je 't belachelijk vind dan reageer je lekker niet.
|
STP en consorten, als jullie de sfeer willen bevorderen dan vertel ik jullie dat jullie daar weinig aan bijdragen nu. Er is helemaal geen probleem, dat maken jullie nu door aan te nemen dat dit een elite meeting is.
|
Citaat:
Maar goed, weet je, jullie doen maar. Ik moet weg, dus ik ga me er verder niet mee bemoeien. Ook al blijf ik er tegen. :/ [edit] *rent weg voor boze Ninh* Niet op te vatten in negatieve zin, dit, hooooor. |
Rodina (Hanneke)
Ninh Nare Man (Wouter) Bertbart (Bart) |
Citaat:
Ten eerste wordt het op een andere lokatie gehouden en ten tweede wordt het ook nog eens op een andere datum gehouden. Ik zie niet in waarom dit de utrecht meeting naar beneden zou moeten halen. Zucht. |
Black Sugar sloot een ander meetingtopic ook al, omdat deze tegelijkertijd was met het Utrecht Meetingtopic. Deze zal dus ook wel dicht gaan.
Organiseer je toch iets na de Utrecht Meeting? Kom ik ook wel :p |
Citaat:
Citaat:
|
Maartje hier:
Ik had al mailtje naar iedereen gestuurd ivm meeting enzo,maar is bij de helft niet aangekomen. Mensen van wie ik had vernomen dat ze ook konden komen: Roos Wouter Olga Kelly Bart En ik :) Maar er was meer animo voor utrecht dan amsterdam,geloof ik. |
Citaat:
|
hm ik kan niet
waarschijnlijk..komt net een meisje van limburg.. maar misschien vind ze het wel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rodina (Hanneke) Ninh Nare Man (Wouter) Bertbart (Bart) Cemslut/base (Maartje) Expl.Boy(olga) |
Citaat:
|
Jezus heeft er niks mee te maken maar toch zou ik het woord graag even willen gillen.
JEZUS Waarom, kan niks hier eens een keer normaal, we hebben nu al 2 topics gehad over dit onderwerp en net als alles geregeld en voor elkaar is, zie ik dat er weer een derde is geopend. Kan het niet gewoon op de manier van, ik geef een feest, komt allen, het ligt daar en daar, klaar. Zucht. Al goed, ben het spuugzat, kom wel. Heb nog nooit meeting ervaren, en wil dat toch graag een keer doen. Put me on the list. |
Citaat:
Rodina (Hanneke) Ninh Nare Man (Wouter) Bertbart (Bart) Cemslut/base (Maartje) Expl.Boy(olga) vrolijkevlinder (?) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
dus sluit je mensen uit (wellicht onbewust) dus voor een select groepje (de elite) |
Citaat:
http://www.bio.uu.nl/~oecoland/image...%20Utrecht.jpg |
Citaat:
zonder dat plaatje had ik het ook wel gesnapt ninh ;) :p |
Citaat:
|
misschien kom k wel heel even langs (of julie t nou willen of niet :rolleyes:;))
|
Hoe maken we het een fb moeilijk :eek:
|
*pakt agenda* kheb opzich vakantie dan maar the hellacopters komen die vrijdag en zondag is shandon benefiet dus... ik denk dr nog ff over na...
|
en komen deze mensjes dan ook op de Utrecht meeting?
|
Citaat:
|
Amsterdam vinnik zoiezo beter dan Utrecht..... ff kijken of dat uitkomt met m'n werk enzo.
In Amsterdam is er zoiezo meer kans dat ik kom.....dan kan ik eventueel nog daarna gaan werken. Of is er een DnB of Garagefeest op 1 februari in Amsterdam??? Ff kijken. |
Maybe kom ik wel.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
amsterdam betekent dat ik langskom :)
you can add me to the list shah of blah (Lester) |
misschien kom ik wel.. ;)
|
Citaat:
Hmm....heb ff gekeken, en ik heb nog geen DnB of Garage feest gespot..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet Feline en mij ook maar op de lijst :)
|
Rodina (Hanneke)
Ninh Nare Man (Wouter) Bertbart (Bart) Cemslut/base (Maartje) Expl.Boy(olga) vrolijkevlinder (?) Li (Lianne) Feline (Mijnt) Hmm ziet er erg gezellig uit. Maar het is weer zo fucking ver weg.. waarom niet gewoon in Rotterdam? :p |
Citaat:
|
ziet er wel gezellig uit ja, maar ik kom niet
|
Citaat:
|
Mag ik ook komen? Mischien kom ik dan wel. Moet ik even kijken of ik dan geld heb, denk het wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |