Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Lifestyle Amsterdam Meeting (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=332126)

Nigo 05-01-2003 20:51

Lifestyle Amsterdam Meeting

Omdat velen van ons Utrecht maar weinig aan vinden, stel ik voor om op Zaterdag 1 Februari, voor diegenen een speciale meeting te organiseren. Onder die mensen behoor ook ik. Aanmelden kan via deze topic, nadere informatie volgt :), 1 ding is iig zeker, het gaat gezellig worden ;).

Pharmacon 05-01-2003 20:52

gaan we weer.....

:( moet dat nou?

rodina 05-01-2003 20:52

Ik kom

Rodina (Hanneke)
Ninh

Nigo 05-01-2003 20:53

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
gaan we weer.....

:( moet dat nou?

Ja, dat moet.

Citaat:

rodina schreef:
Ik kom

Rodina (Hanneke)
Ninh

Goed, neem ook plakplaatjes tattoo's mee ;)

Pharmacon 05-01-2003 20:54

Citaat:

Ninh schreef:
Ja, dat moet.

tis nix persoonlijks hoor

maar kunnen jullie daar niet ff mee wachten tot deze meeting is geweest? kben bang dat het zo weer ten koste gaat van de sfeer op het forum... :(

Nigo 05-01-2003 20:56

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:

maar kunnen jullie daar niet ff mee wachten tot deze meeting is geweest? kben bang dat het zo weer ten koste gaat van de sfeer op het forum... :(

Ik zou niet weten waarom, als iemand de behoefte heeft om iets te gaan verzieken dan doet die dat maar ergens anders, en anders heeft die het met mij te doen.

Paranoide 05-01-2003 20:56

Ik ben het eens met Pharmacon :/
Goh, echt waar?

STP 05-01-2003 20:56

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:

Inderdaad.

Als jullie een meeting voor een select aantal (in jullie ogen wél gezellige mensen) willen houden, dan moet je dat gewoon per e-mail kunnen regelen. Dit soort topics bevorderen de sfeer inderdaad alleen in negatieve zin.

rodina 05-01-2003 20:58

Laten we het gezellig houden, deze topic niet verneuken met opmerkingen van; he moet dit weer, en als je 't belachelijk vind dan reageer je lekker niet.

Nigo 05-01-2003 20:58

STP en consorten, als jullie de sfeer willen bevorderen dan vertel ik jullie dat jullie daar weinig aan bijdragen nu. Er is helemaal geen probleem, dat maken jullie nu door aan te nemen dat dit een elite meeting is.

Paranoide 05-01-2003 21:01

Citaat:

rodina schreef:
Laten we het gezellig houden, deze topic niet verneuken met opmerkingen van; he moet dit weer, en als je 't belachelijk vind dan reageer je lekker niet.
Ja maar meid, het IS ook belachelijk.. Ik kan nou wel alle argumenten uit dat vorige precies dezelfde topic gaan opsommen, maar het principe blijft hetzelfde.. Het is een gesloten meeting. Bovendien werkt het nu inderdaad nog sfeer-verklotend, omdat je de Utrecht-meeting er mee naar beneden haalt..

Maar goed, weet je, jullie doen maar. Ik moet weg, dus ik ga me er verder niet mee bemoeien. Ook al blijf ik er tegen. :/

[edit] *rent weg voor boze Ninh* Niet op te vatten in negatieve zin, dit, hooooor.

rodina 05-01-2003 21:02

Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)

Nigo 05-01-2003 21:04

Citaat:

Paranoide schreef:
Ja maar meid, het IS ook belachelijk.. Ik kan nou wel alle argumenten uit dat vorige precies dezelfde topic gaan opsommen, maar het principe blijft hetzelfde.. Het is een gesloten meeting. Bovendien werkt het nu inderdaad nog sfeer-verklotend, omdat je de Utrecht-meeting er mee naar beneden haalt..

Maar goed, weet je, jullie doen maar. Ik moet weg, dus ik ga me er verder niet mee bemoeien. Ook al blijf ik er tegen. :/

[edit] *rent weg voor boze Ninh* Niet op te vatten in negatieve zin, dit, hooooor.

Mensen mensen, waar maken jullie toch een probleem over?
Ten eerste wordt het op een andere lokatie gehouden en ten tweede wordt het ook nog eens op een andere datum gehouden. Ik zie niet in waarom dit de utrecht meeting naar beneden zou moeten halen. Zucht.

Jules 05-01-2003 21:05

Black Sugar sloot een ander meetingtopic ook al, omdat deze tegelijkertijd was met het Utrecht Meetingtopic. Deze zal dus ook wel dicht gaan.

Organiseer je toch iets na de Utrecht Meeting? Kom ik ook wel :p

Nigo 05-01-2003 21:06

Citaat:

Sooz schreef:
Black Sugar sloot een ander meetingtopic ook al, omdat deze tegelijkertijd was met het Utrecht Meetingtopic. Deze zal dus ook wel dicht gaan.

Deze wordt dus op een andere datum gehouden. Dat is dus geen argument om deze topic te sluiten.
Citaat:

Organiseer je toch iets na de Utrecht Meeting? Kom ik ook wel :p

Waarom persee na? Je mag nu ook komen hoor :).

Base 05-01-2003 21:10

Maartje hier:

Ik had al mailtje naar iedereen gestuurd ivm meeting enzo,maar is bij de helft niet aangekomen.

Mensen van wie ik had vernomen dat ze ook konden komen:

Roos
Wouter
Olga
Kelly
Bart
En ik :)

Maar er was meer animo voor utrecht dan amsterdam,geloof ik.

Nigo 05-01-2003 21:12

Citaat:

Base schreef:
Maartje hier:

Ik had al mailtje naar iedereen gestuurd ivm meeting enzo,maar is bij de helft niet aangekomen.

Mensen van wie ik had vernomen dat ze ook konden komen:

Roos
Wouter
Olga
Kelly
Bart
En ik :)

Maar er was meer animo voor utrecht dan amsterdam,geloof ik.

Kan ik je er ook bij zetten dan bij deze? :)

Avelon 05-01-2003 21:14

hm ik kan niet
waarschijnlijk..komt net een meisje van limburg..
maar misschien vind ze het wel leuk :)

Base 05-01-2003 21:14

Citaat:

Ninh schreef:
Kan ik je er ook bij zetten dan bij deze? :)
Sure :)

Nigo 05-01-2003 21:16

Citaat:

rodina schreef:
Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)
Base (Maartje)

Als er nog sneeuw ligt tegen die tijd, vind ik dat er een sneeuwballengevecht gehouden moet worden :P

Base 05-01-2003 21:21

Citaat:

Ninh schreef:
Als er nog sneeuw ligt tegen die tijd, vind ik dat er een sneeuwballengevecht gehouden moet worden :P
Ik denk dat tegen die tijd de witte pure sneeuw verandert is in ranzige bruine smurrie..en in dat geval bedank ik :p

Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)
Cemslut/base (Maartje)
Expl.Boy(olga)

Nigo 05-01-2003 21:26

Citaat:

Base schreef:
Ik denk dat tegen die tijd de witte pure sneeuw verandert is in ranzige bruine smurrie..en in dat geval bedank ik :p
Oeh, dat moet je nooit eten, evenals geel sneeuw (n)

vrolijkevlinder 05-01-2003 21:55

Jezus heeft er niks mee te maken maar toch zou ik het woord graag even willen gillen.

JEZUS

Waarom, kan niks hier eens een keer normaal, we hebben nu al 2 topics gehad over dit onderwerp en net als alles geregeld en voor elkaar is, zie ik dat er weer een derde is geopend.

Kan het niet gewoon op de manier van, ik geef een feest, komt allen, het ligt daar en daar, klaar.

Zucht.

Al goed, ben het spuugzat, kom wel. Heb nog nooit meeting ervaren, en wil dat toch graag een keer doen. Put me on the list.

Nigo 05-01-2003 21:58

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
Jezus heeft er niks mee te maken maar toch zou ik het woord graag even willen gillen.

JEZUS

Waarom, kan niks hier eens een keer normaal, we hebben nu al 2 topics gehad over dit onderwerp en net als alles geregeld en voor elkaar is, zie ik dat er weer een derde is geopend.

Kan het niet gewoon op de manier van, ik geef een feest, komt allen, het ligt daar en daar, klaar.

Zucht.

Al goed, ben het spuugzat, kom wel. Heb nog nooit meeting ervaren, en wil dat toch graag een keer doen. Put me on the list.

Fijn dat je ook komt, kan ik je persoonlijk een klap verkopen voor de 'j' woord ;)

Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)
Cemslut/base (Maartje)
Expl.Boy(olga)
vrolijkevlinder (?)

SpiritX 05-01-2003 22:02

Citaat:

Paranoide schreef:

Waar lees jij precies dat het een "elite-meeting" is? :confused:

Pharmacon 05-01-2003 22:04

Citaat:

SpiritX schreef:
Waar lees jij precies dat het een "elite-meeting" is? :confused:
Citaat:

Omdat velen van ons Utrecht maar weinig aan vinden, stel ik voor om op Zaterdag 1 Februari, voor diegenen een speciale meeting te organiseren.
er wordt gerekend op de niet-utrechters....

dus sluit je mensen uit (wellicht onbewust) dus voor een select groepje (de elite)

Nigo 05-01-2003 22:05

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
er wordt gerekend op de niet-utrechters....

dus sluit je mensen uit (wellicht onbewust) dus voor een select groepje (de elite)

Verkeerde interpetatie, Utrecht, als in de stad utrecht.
http://www.bio.uu.nl/~oecoland/image...%20Utrecht.jpg

Pharmacon 05-01-2003 22:12

Citaat:

Ninh schreef:
Verkeerde interpetatie, Utrecht, als in de stad utrecht.
[img]plaatje[/img]

zonder dat plaatje had ik het ook wel gesnapt ninh ;) :p

Nigo 05-01-2003 22:14

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
zonder dat plaatje had ik het ook wel gesnapt ninh ;) :p
Je weet maar nooit :P

ruby soho 05-01-2003 23:13

misschien kom k wel heel even langs (of julie t nou willen of niet :rolleyes:;))

Black Sugar 06-01-2003 00:06

Hoe maken we het een fb moeilijk :eek:

Roxy 06-01-2003 10:58

*pakt agenda* kheb opzich vakantie dan maar the hellacopters komen die vrijdag en zondag is shandon benefiet dus... ik denk dr nog ff over na...

attrib 06-01-2003 11:25

en komen deze mensjes dan ook op de Utrecht meeting?

vrolijkevlinder 06-01-2003 11:58

Citaat:

Effeks schreef:
en komen deze mensjes dan ook op de Utrecht meeting?
Ik vind allemaal best hoor. Ik geloof dat bijde meetingen doorgaan alleen deze een weekje eerder dus ga ik maar naar bijde. Dubbel lol :(

RuffThugg 06-01-2003 12:35

Amsterdam vinnik zoiezo beter dan Utrecht..... ff kijken of dat uitkomt met m'n werk enzo.

In Amsterdam is er zoiezo meer kans dat ik kom.....dan kan ik eventueel nog daarna gaan werken.

Of is er een DnB of Garagefeest op 1 februari in Amsterdam???
Ff kijken.

Li 06-01-2003 13:21

Maybe kom ik wel.

Nigo 06-01-2003 13:58

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
Ik vind allemaal best hoor. Ik geloof dat bijde meetingen doorgaan alleen deze een weekje eerder dus ga ik maar naar bijde. Dubbel lol :(
Eerder een maand + 1 week :).

Citaat:

RuffThugg schreef:
Amsterdam vinnik zoiezo beter dan Utrecht..... ff kijken of dat uitkomt met m'n werk enzo.

Fuck werk ;), komen. Dit is je enige kans om me in levende lijve te mogen aanschouwen :P Als je geluk hebt krijg je nog een handtekening ook ;).
Citaat:

In Amsterdam is er zoiezo meer kans dat ik kom.....dan kan ik eventueel nog daarna gaan werken.

zie boven. fuck werk.
Citaat:

Ff kijken.

Als er een DnB / Garage feest op 1 feb in amsterdam is dan stel ik voor dat we daar samen naar toe gaan :D (y)

italianboy 06-01-2003 14:09

Citaat:

Li schreef:
Maybe kom ik wel.
de kans is altijd zo klein dat mensen die zeggen misschien kom ik wel ook echt komen

Shah of Blah 06-01-2003 14:14

amsterdam betekent dat ik langskom :)

you can add me to the list

shah of blah (Lester)

Aaaaaart.. 06-01-2003 14:15

misschien kom ik wel.. ;)

RuffThugg 06-01-2003 15:53

Citaat:

Ninh schreef:

Fuck werk ;), komen. Dit is je enige kans om me in levende lijve te mogen aanschouwen :P Als je geluk hebt krijg je nog een handtekening ook ;).

zie boven. fuck werk.

Als er een DnB / Garage feest op 1 feb in amsterdam is dan stel ik voor dat we daar samen naar toe gaan :D (y)

Oke Dan!!!

Hmm....heb ff gekeken, en ik heb nog geen DnB of Garage feest gespot.....

Firefly 06-01-2003 16:52

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
misschien kom ik wel.. ;)

vrolijkevlinder 06-01-2003 17:29

Citaat:

RuffThugg schreef:

Ff kijken.

DnB feest? strak doen we.

substantial 06-01-2003 17:47

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
DnB feest? strak doen we.
wauw, :D ik kom:cool:

Li 07-01-2003 13:16

Zet Feline en mij ook maar op de lijst :)

Roos 07-01-2003 14:25

Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)
Cemslut/base (Maartje)
Expl.Boy(olga)
vrolijkevlinder (?)
Li (Lianne)
Feline (Mijnt)

Hmm ziet er erg gezellig uit.
Maar het is weer zo fucking ver weg.. waarom niet gewoon in Rotterdam? :p

Li 07-01-2003 15:02

Citaat:

Roos schreef:
Rodina (Hanneke)
Ninh
Nare Man (Wouter)
Bertbart (Bart)
Cemslut/base (Maartje)
Expl.Boy(olga)
vrolijkevlinder (?)
Li (Lianne)
Feline (Mijnt)

Hmm ziet er erg gezellig uit.
Maar het is weer zo fucking ver weg.. waarom niet gewoon in Rotterdam? :p

Omdat Amsterdam leuker is duh :rolleyes: ;)

Denise84 07-01-2003 16:11

ziet er wel gezellig uit ja, maar ik kom niet

Roos 07-01-2003 16:17

Citaat:

Li schreef:
Omdat Amsterdam leuker is duh :rolleyes: ;)
Ik ben ook heel leuk en ik ben in Rotterdam dus :p

Black Sugar 08-01-2003 09:21

Mag ik ook komen? Mischien kom ik dan wel. Moet ik even kijken of ik dan geld heb, denk het wel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.